Waarom mail je niet dan? Jij wilde toch ook graag ergens anders gaan wonen?
Kom niet in aanmerking voor dit huis. Moet nog ff 30 jaar wachten
Owh, jammer wel
Ja misschien krijg ik dit weekend nog moed om het te doen, maar ben bang dat ie gewoon weer op woonnet komt te staan
Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb dit jaar voor het allereerst echt fijne zomerkleding voor op vakantie. Elk jaar is het inpakstress en op vakantie meermaals wassen omdat ik letterlijk 3 outfits had. Lekker oppervlakkig maar dit is toch wel fijn š«¶ #dagboekpost
Heb je een melding gedaan of heb je advies ingewonnen?
Dat maakt een groot verschil op het vervolg (even als reacties op anderen die hier op reageren ^)
Goed dat je in actie bent gekomen.
Ik ben door jouw enthousiasme altijd over insecten ze echt meer gaan waarderen! Zie mezelf nog geen sprinkhaan oppakken maar soit het begin is er.
Zo leuk!
Eerst advies gevraagd, toen melding gedaan.
@vitaminwater toch maar magnesium gekocht voor de kuitkramp want ik ben net een melaatse . Hopelijk werkt het snel haha en anders ga ik het er hopelijk morgen uit spinnenā¦
Je hebt het juiste gedaan, heel veel sterkte. Los van de melding lijkt het me al een hele moeilijke situatie voor je als tante .
Vriend is helemaal blij dat āie een leuke film voor ons twee heeft gevonden, keek hij al de hele dag naar uit om weer een samen film te kijken⦠ik heb ām al gezien maar ga nu niks meer te zeggen
Te groen voor het raam
geweldig
welke film?
Dankjewel.
Ze zijn op de hoogte van de melding dus schat zo in dat we in ieder geval voorlopig geen contact zullen hebben. Dit is althans wat ik heb vernomen van mijn ouders.
Slechte comedy op Netflix, The Out-laws.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden maar heel goed dat je het beste hebt gedaan voor de kindjes. Dat is niet makkelijk en ik hoop dat je steun krijgt van mensen om je heen. Edit: en dat er voor de kinderen een positieve uitkomst is nu dit aan het licht is gekomen.
Dan hebben ze dat heel snel opgepakt bij VT nav de veiligheidsbeoordeling. Echt veel sterkte in deze moeilijke tijd, maar je hebt het echt goed gedaan. Blijf er ook over praten met je ouders. Had je die op de hoogte gesteld? En probeer ook echt open contact met je zus te hebben al kan ik me voorstellen dat het even moeilijk is nu
Je hebt echt het goede gedaan in het belang van de kindjes. Ze mogen blij zijn met zoān tante als jij!