Wat knap dat je deze twee kunt kijken, heb ‘m na een half uur afgezet
ken je het bladschaap al? het is een zeeslak (dus oke niet helemaal een insect, weet niet of je het dan wel boeiend vindt) maar het lijkt net een pokemon, kijk:
Wtf de natuur is echt cool
Je moet echt een keer met mij mee op veldwerk haha
Het lijkt net een pokemon
Oeh rot dat je nog steeds last hebt! Hopelijk werkt de magnesium en anders misschien stretchen? Kuitkramp (had je toch?) is zo pijnlijk!
Heb dit nog nooit zo erg gehad. Serves me right voor lui zijn en dan ineens weer sporten 🥹. Als ik blijf bewegen heb ik ‘t minste last maar na even liggen/zitten: ellende. Vanavond de eerste magnesiumpil gehad
Bah wat rot! Is 1 pil de dagelijkse dosis? Bij mijn pillen meestal twee. Ik word soms ook ‘s nachts wakker van kramp als ik te enthousiast kuiten heb getraind, hopelijk blijft dat je bespaard. Stretchen is wel makkelijk met je tenen tegen de muur!
2 inderdaad maar ochtend en avond stond er, bij de maaltijd. Dus doe ik dat maar braaf
Ik pop er altijd 2 met een beetje water voor ik ga slapen, zou ik in jouw geval ook doen!
Knap dat je melding hebt gedaan en wat rot dat je nu wss geen contact hebt. Lijkt me een hele moeilijke situatie. Knuffel 🩷
Wat vinden je ouders er van? Goed dat je dit hebt gedaan hoor. Je hoort vaak “mensen wisten het wel maar niemand deed wat en ze keken weg” en jij hebt dat niét gedaan.
Blijkbaar is een groep mensen die zich de The Tyre Extinguishers noemt. Zij laten stiekem de banden van SUV’s leeglopen en laten dan een papiertje achter met de boodschap dat zulke grote auto’s mensen doodt (slecht voor het milieu) en dat je je in Nederland wel lopend of fietsend kunt redden…
Hahaaa als je op whatsapp bij voiceclips een keer op dat microfoontje tikt krijg je een cameratje. En zo kun je random filmpjes maken en naar mensen sturen haha. 10x meer irri dan een voiceclip i lof it.
Ben je petty duimpjes aan het uitdelen omdat ik je sportschool ergernis niet deel en een duim heb gegeven? Hahaha
Ik ben 41 weken zwanger en mijn schoonmoeder stond net onverwachts voor de deur en was beledigd toen wij zeiden dat we dat niet fijn vonden
Hahahaha krijgt iedereen dit als bestelbevestiging?
Hahah iemand zei geirriteerd “sorry…” tegen een vrouw omdat hij er langs wou.
En toen zei zij tegen dr vriendin. " Die klonk geirriteerd maar goed ik ben ook maar gewoon een old woman."
Ik vrees van wel
En ik vind dit dus stom (even lekker op mezelf reageren)