Wat je even kwijt wil #66

Ik wil een dutje doen maar de housekeeping is nog niet geweest dus dat is net irritant want zij komen dan als ik slaap. Dus nu moet ik zo in wachtstand aan het zwembad gaan zitten :joy: first world problems en HOE maar het voelt fijn

2 likes

Ja maar dan doen ze de kamer helemaal niet denk ik, en dat wil ik wel. Ik ga over 2 uurtjes wel weer even checken, dan heb ik alsnog genoeg tijd voor een dutje

1 like

Ik ga zometeen naar de supermarkt en dat ben & jerry’s ijs waar ik hier steeds over lees (met lemon cookies enz) proberen te vinden :heart_eyes::heart_eyes:

Ennn groene zeep en spiritus kopen want mijn plant heeft trips joepie

5 likes

Doen!! Gisteren gekocht en het is echt vet lekker

2 likes

Haha nee. Maar ik vind wel dat je gewoon met je handen van andermans spullen moet afblijven.

16 likes

Je hebt geen SUV nodig als je geen grote dingen hoeft te trekken. Auto’s zijn helaas nog noodzakelijk maar SUVs meestal echt niet

14 likes

G wagons in de stad :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

Opdonderen

2 likes

Nou ik heb deze vandaag gespot en dankzij deze post wist ik meteen wat t was, leuk!

Ik vind het ook ronduit asociaal, je blijft gewoon van iemands spullen af. Ik vind dat daar echt geen discussie over mogelijk is.

Ik vind het ook een slecht doordachte actie, die banden zullen worden vervangen wat de massaproductie van die banden ook weer aanzet geeft. Ga dan lekker demonstreren bij zo’n bedrijf wat die SUV’S maakt. Echt :unamused::unamused::unamused:

17 likes

Die banden hoeven toch niet te worden vervangen. Gewoon weer even oppompen en klaar. Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt druk om maken

3 likes

Nee ik las later ook dat het ging om leeg lopen, ik dacht eerst dat ze de banden lek staken. Maar anyways, ik vind het gewoon niet nodig. Laat dan gewoon alleen een boodschap achter, het is aan de eigenaar van de auto wat hij/zij er mee gaat doen.

1 like

De euthanasie gaat al komende week plaatsvinden. Ik wist niet dat het zo snel geregeld kon werden. Misschien zegt dat wat hoe erg het daadwerkelijk met hem gesteld is. In elk geval is het allemaal een beetje onwerkelijk

5 likes

Ik dacht dat ik een cadeautje naar vrienden had gestuurd. Maar ik heb blijkbaar het factuur naar hen gestuurd en het cadeau naar mijzelf. Zo dommmm

39 likes

Die smaak is op dit moment alleen te koop bij de AH! Dus misschien scheelt dat zoeken haha.

2 likes

Ja voelt zo tegennatuurlijk en passief agressief haha

1 like

Een van mijn vriendinnen vertelde gisteren dat ze zwanger is. Ik ben echt heel blij voor haar en haar vriend, maar ik voelde toch ook het knagende gevoel dat er dan veel zal veranderen. En ik baal dat ik me zo voel, want het is leuk nieuws.

21 likes

Doordat het over een gezin met 9 mensen gaat moet ik nu aan een soort buddenbruckjes denken op die berg. Vind dat ook wel iets voor hun om te denken we gaan gewoon even wandelen hahah

2 likes

Haha, mag ook ja! Kom altijd veldwerk assistenten tekort :grimacing:

3 likes

Ik moest net een kwartiertje alleen op mijn neefje passen en hij ging alleen maar huilen en was ontroostbaar :skull: de langste 15 minuten uit mijn leven

19 likes