Same ik heb laatst dubbelfris in een glas gedaan en daar over doorzichtige folie met mini gaatjes er in. Verzuipen als een malle
Vreselijk he die vliegjes
Vreselijk! Ze vermenigvuldigen zich ook zo snel!
Bij mij helpt een glas met een bodempje azijn en een klein drupje afwasmiddel, zodat ze zinken. Over het glas wat vershoudfolie met een paar gaatjes.
Ik had er ook heel veel last van en wat bij mij uiteindelijk werkte was verspreid meerdere glazen neerzetten met echt ongeveer een kwart van het glas vol met appelciderazijn, afwasmiddel en een heel klein beetje water. Toen ik alleen een bodem deed met wat gewone azijn en afwasmiddel werkte het ook niet bij mij.
Je zou behoorlijk goed kunnen beargumenteren (geldt voor heel veel spullen) dat zoān suv aan jouw spullen zit
O ja. Straks overal eieren tegen de ramen bij mensen met 5 kinderen, want fucking aso. Is ook oke
Wat een goed idee!
Vind kinderen met suvās vergelijken wel wat slap, maar oke
Ik vind een kind ook al aso
Ja maar dan zou je iedereen wel wat aan kunnen doen: mensen met honden, mensen met katten, mensen met kinderen, mensen met openhaarden, überhaupt mensen.
Ik ben geen fan van SUVās en vind ze vaak ook onzin. Maar eigen rechter spelen lijkt me geen goed plan. Als je je wil inzetten voor het milieu, zijn er betere manieren.
Laten we wel even een verschil maken tussen een groot stuk plastic en een levend wezen. Je doet niemand iets aan door de band van een auto lek te lagen lopen. Hooguit komen ze te laat op de volgende afspraak. Echt bullshit om te doen alsof dat hetzelfde is als een mens of dier iets aan doen.
Als er een ding is wat ik nooit zal snappen is het sympathie/verwondering/verheerlijking van en solidariteit met de rijken.
tijd om dit artikel hier weer eens te delen
(paywall sorry kan ik ook niets aan doen)
Ik ben zooooo moe en ga zo naar Oppenheimer. Wish me luck.
Met de verhalen die ik hier lees houdt het geluid je wel wakker succes!
Nee dat zeg ik ook niet maar dan zou je bij iedereen wel iets kunnen vernielen omdat je van mening bent dat ze iets doen waar je het niet mee eens bent.
Ik verheerlijk rijken niet, ik ben gewoon tegen eigen rechter spelen en ik heb een ontzettende hekel aan andermans spullen vernielen. Van rijke mensen of van arme mensen. Blijf gewoon van andermans spullen af. En bedenk een actie die wel werkt.
ik vind alcoholvrije witte wijn zo lekker maar zo duur
Maar echt! Ik was met mijn vader en die had zijn gehoorapparaat zachter gezet
Misschien kunnen we de Bastille bestormen en ze daarna allemaal onder de guillotine leggen.
Oh echt? Ik heb dat nog nooit geprobeerd want niet verwacht dat het lekker zou zijn, heb je specifieke tips?
Ze proberen je iets te vertellen?
Goeie