Welke??
Ik had net anderhalve mini Magnum in één verpakking?? Echt netjes door de helft gesneden door de machine. Was ook de onderste helft met stokje dus ben benieuwd of er iemand is met alleen de bovenste helft.
Marnes? Die komt bij mij in ieder geval steeds voorbij.
Stuur ze een bericht. Vaak krijg je vergoeding of een pakket met van alles
Ik heb dat een keer gehad met hak en van snicker. Toen kreeg ik echt een mega box vol
In de basis GGZ is geld te verdienen. Mensen die met relatief weinig klachten wel een diagnose + behandeling krijgen via zoân kliniek leveren veel geld op. Er zijn genoeg mensen die milde klachten hebben en aangespoord kunnen worden door zoân advertentie, denk ik.
Haha maar dit is toch tegenstrijdig? Een âactie die wel werktâ is een actie die heftiger is, en jij vindt juist dat een band laten leeglopen al te ver gaat. Wat zie je dan voor je?
Nouja ik had meer waar voor mân geld dus ik ga niet klagen.
Ik heb net âhart op de juiste plekâ gekeken en wat een kut film. Man man man
goh, dat zou je niet verwachten zeg
Ik ben waarschijnlijk mega paranoĂŻde maar ik kreeg vorige week opeens één dag allemaal advertenties voor zwangerschapstesten etc die ik normaal nooit krijg, nadat ik door een arts gebeld was met een vraag over mân anticonceptie en we het daar kort over gehad hadden. Lekker hoor afgeluisterd worden
Mijn wc is alweer verstopt. Top kan ik morgenvroeg weer gaan bellen, is al de 2e keer dit jaar.
Edit: heb zelf al geprobeerd met heet water, afwasmiddel en ontstopper maar geen resultaat.
SGGZ ook helaas. Die Marneskliniek die hier genoemd werd heeft een hele slimme constructie: ze bieden een dagbehandeling van een maand aan in Spanje die wordt vergoed door de meeste zorgverzekeraars (volgens mij vanuit een soort shady constructie met ook een ggzlocatie in Nederland waar ze de intakes doen), maar om die dagbehandeling te volgen moet je verplicht in hun resort/kliniek/hotel verblijven, a 3000-5000 euro eigen bijdrage. Daarnaast moet je via hun een obscuur labonderzoek doen a 300 euro
En ik gok zomaar dat er héél weinig mensen worden afgewezen na een intake bij hun, gok dat ze aan iedereen wel een diagnose van een ongespecificeerde angststoornis, depressie of somatoforme stoornis hangen zodat ze geschikt zijn voor de behandeling.
Ucenter in Limburg doet het zelfde, 6 weken kliniek waarin de behandeling wordt vergoed vanuit de zorgverzekering maar je 5000euro betaalt voor verblijf en eten enzo.
Vind het concept wel echt schadelijk. CreeĂ«rt een tweedeling waarin als je maar genoeg geld hebt, je wel snel een behandeling kunt krijgen, voor welke klachten dan ook. En ze doen het heel handig, want na zoân opname krijg je soms nog wel een natraject met een paar gesprekken, maar daarna is de behandeling bij hun gewoon direct klaar, dossier dicht. Heb je daarna nog klachten? Pech, zoek via je je huisarts maar iets anders.
/rant
Ik ben in de Tiktok wereld beland van borstvoeding en verstopt borstklieren(?) waarbij er dikke klonten uit je tepel komen. Hoe kom ik hier, en nog belangrijker, hoe kom ik er weg??
Die hele chille met zwembad enz?
NIET GEĂNTERESSEERD
Heb je al eens met een veer geprobeerd?
Hahaha die heb ik toevallig ook net gekeken viel tegen ja
Nou ik open net tiktok en ja hoor een filmpje over een clogged milk duct. Nog nooit gezien, jij post dit en tada
Maar ff deze baby octopus ik ben verliefd wat een cutie