Wat je even kwijt wil #66

Vond ‘m wel echt pittig lang :dizzy_face:

1 like

Jezus ik ben net uitgegaan in Turkije (het is hier een uur later btw) en het was daar zo. ontzettend. warm. En druk. En zoveel mannen. Ik ben zo blij dat in de clubs waar ik normaal ga duidelijke regels zijn omtrent consent enzo want dit sloeg echt nergens op. Maar wel leuk om een keer mee te maken en ze draaiden Bizzey

4 likes

Nee nog niet, heb ik ook niet dus die haal ik zeker nog in huis. Heb ook nog met cola geprobeerd maar zonder resultaat. Woningvereniging is inmiddels gebeld dus hopelijk snel opgelost.

2 likes

Het contact met mijn zus is er momenteel niet.

Wel contact met mijn ouders die mij op de hoogte houden.

7 likes

Mijn zus heeft zich uitgesproken over de situatie tegenover onze ouders.

Allemaal loze woorden.

:confused:

4 likes

Lijkt me heel heftig, maar je hebt je hart op de juiste plek :heart:

7 likes

Ik ben echt heel blij dat je hebt geluisterd naar haar kindjes en hebt gehandeld. Hopelijk krijgen ze nu de juiste hulp. Ik had heel graag gewild dat iemand hetzelfde voor mij had gedaan als kind. Ik hoop dat je zus uiteindelijk ook gaat inzien dat je alleen maar het beste voor haar en de kinderen wil.

35 likes

Ik ben vandaag een dagje alleen op vakantie, na een week met een vriendin te zijn geweest en zit nu zo van: oke en nu? Liefst ga ik even bij een meertje liggen chillen maar het is 15 graden en bewolkt.

2 likes

Ik mag door medicijnen niet drinken en ondanks dat het best makkelijk gaat vind ik dat gevoel van hoe erg ik uitkijk naar dat eerste glas wijn niet heel relaxed. Toch maar kijken of het lukt deze maand langer door te trekken. Ik was al eerder resoluut gestopt en dat ging best okay.

3 likes

Ik ben moe van het zwemmen, tijd voor een middagdutje

6 likes

Ik ben weer in mijn tijdelijke huisje en lig lekker lui op bed met de tikkende regen. Echt een fijne zondag dit.

6 likes

Bijna alle supermarkten in Berlijn zijn dicht op zondag, vind dat zo gek! Ik ga zo maar lekker falafel snacken als avondeten.

4 likes

Ik probeer even de kracht van het forum. Ik sta op een parkeerplaats en we komen er niet meer uit hahah. Geen enkel kaartje doet het en we belden 3x maar dat werkt ook niet. Nu hebben we een vrouw aan de lijn die al 4x heeft gevraagd " Is ieh nu open?" Hahaha.
Oh die vrouw heeft nu ook opgehangen…

Okw thanks forum!! Na 30 min zijn we weg hahah.

5 likes

Simsalabim hocus pocus pilates pas ik wou dat de slagboom open was

8 likes

Helpt het al?

1 like

Ja!

4 likes

Damn de kracht van dit forum is ongekend

26 likes

In een beige tent?

7 likes

Wal-ge-lijk