Die baby is gekleed als Bonnie
Nieuwe ick: mannen op zo’n lage fatbike, met hun knieen bijna tegen het stuur aan. Ziet er niet uit.
ik ben nog steeds een beetje brak van de pride () maar gelukkig heb ik frietjes in huis en ga ik dat straks eten als lunch
Ik heb dus voor het eerst sinds lange tijd een mooie jurk aan, mijn haar gekruld en echt een full face make-up op en wajow ik was ff vergeten dat ik er zo uit kon zien
Ik wilde korting op mijn internet want ik vond €41,50,- veel. Dus ik bellen. Ik kreeg 3 maanden €15,- korting maar daarna moest ik een €45,- betalen. Ik ben niet gek. Zegt die gast, ja denk er maar even over na.
Lekker overstappen nu.
Ik ben te lui om mijn haar te verven of naar de kapper te gaan en damnnn ik heb veel grijs haar
Ik stik net bijna in een slok water 🥹 maar goed dat ik thuis werk vandaag want zeiknat shirt nu…
Ongesteld
Vlug naar het TMI-topic…!
Ik zie hier alleen maar pubers op fatbike. Ziet er ook niet uit, maar dat is wel iets begrijpelijker dan een volwassen vent op zo’n fiets
Morgen weer?
Die kan ik niet vinden. Er zitten allemaal bloedspetters, klonten en maandverbanden voor mijn ogen. Heel gek.
Nee ben je gek, wat een werk.
Hup snel 6 tampons erin!!
Ik ben echt zo blij met mijn collega’s. Het is zo fijn om werk te hebben zonder elke dag met onaardige mensen te maken te hebben. Ik snap nu niet hoe ik mijn vorige werk 1.5 jaar heb volgehouden.
Op dit moment raast er in Europa een storm die de naam Hans heeft. Maar ik vind dat echt geen naam voor een storm, nog minder dan de naam Storm voor een kind.
Terugbellen en zeggen dat de collega aanbieding X heeft gedaan, en dat je dat alsnog te duurt vindt en dus wilt opzeggen en naar een andere provider gaat. Grote kans dat er dan ineens wel vanalles mogelijk is.
Er heerst echt een vloek op gaatjestangen in mijn familie. Iedereen is hem altijd kwijt dus ik heb er zelf één gekocht laatst, kan ik dat kreng dus nergens meer vinden wel gelijk 3 kasten daardoor opgeruimd maar gvrdm wat irritant dit
Ik heb inmiddels opgezegd. Ga van €41,50,- per maand naar €27,50 voor 8 maanden inclusief WiFi versterker en 5GB gratis internet bij mijn telefoonabonnement.
Na die 8 maanden €32,50. Groot verschil vind ik.