Wat je even kwijt wil #66

zitten stiekem nog 7 kinderen in die camper (maar ze vinden het echt heel leuk hoor!)

2 likes

Ik vraag me af of die sad beige babies moeten zeuren bij hun ouders om kleding/speelgoed met leuke, felle kleuren. Als kind vind je dat toch juist fantastisch? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Volgensmij had iemand ooit een keer gepost dat kleurrijk veel beter is voor de ontwikkeling van kinderen.

2 likes

Wie wilt deze nou niet

11 likes

Zo’n uitschuifbare camper?

Dat moet Josh V zijn.

4 likes

Schijnt idd beter voor de ogen van baby’s te zijn

6 likes

Die baby is gekleed als Bonnie

5 likes

Nieuwe ick: mannen op zo’n lage fatbike, met hun knieen bijna tegen het stuur aan. Ziet er niet uit.

14 likes

ik ben nog steeds een beetje brak van de pride (:older_woman:t2:) maar gelukkig heb ik frietjes in huis en ga ik dat straks eten als lunch

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het TMI topic #3

Ik heb dus voor het eerst sinds lange tijd een mooie jurk aan, mijn haar gekruld en echt een full face make-up op en wajow ik was ff vergeten dat ik er zo uit kon zien :fire:

47 likes

Ik wilde korting op mijn internet want ik vond €41,50,- veel. Dus ik bellen. Ik kreeg 3 maanden €15,- korting maar daarna moest ik een €45,- betalen. Ik ben niet gek. Zegt die gast, ja denk er maar even over na.

Lekker overstappen nu.

4 likes

Ik ben te lui om mijn haar te verven of naar de kapper te gaan en damnnn ik heb veel grijs haar :persevere:

3 likes

Ik stik net bijna in een slok water :upside_down_face:🥹 maar goed dat ik thuis werk vandaag want zeiknat shirt nu…

Ongesteld

6 likes

Vlug naar het TMI-topic…!

13 likes

Ik zie hier alleen maar pubers op fatbike. Ziet er ook niet uit, maar dat is wel iets begrijpelijker dan een volwassen vent op zo’n fiets

2 likes

Morgen weer?

1 like

Die kan ik niet vinden. Er zitten allemaal bloedspetters, klonten en maandverbanden voor mijn ogen. Heel gek.

21 likes