zitten stiekem nog 7 kinderen in die camper (maar ze vinden het echt heel leuk hoor!)
Ik vraag me af of die sad beige babies moeten zeuren bij hun ouders om kleding/speelgoed met leuke, felle kleuren. Als kind vind je dat toch juist fantastisch?
Volgensmij had iemand ooit een keer gepost dat kleurrijk veel beter is voor de ontwikkeling van kinderen.
Zo’n uitschuifbare camper?
Dat moet Josh V zijn.
Schijnt idd beter voor de ogen van baby’s te zijn
Die baby is gekleed als Bonnie
Nieuwe ick: mannen op zo’n lage fatbike, met hun knieen bijna tegen het stuur aan. Ziet er niet uit.
ik ben nog steeds een beetje brak van de pride () maar gelukkig heb ik frietjes in huis en ga ik dat straks eten als lunch
Ik heb dus voor het eerst sinds lange tijd een mooie jurk aan, mijn haar gekruld en echt een full face make-up op en wajow ik was ff vergeten dat ik er zo uit kon zien
Ik wilde korting op mijn internet want ik vond €41,50,- veel. Dus ik bellen. Ik kreeg 3 maanden €15,- korting maar daarna moest ik een €45,- betalen. Ik ben niet gek. Zegt die gast, ja denk er maar even over na.
Lekker overstappen nu.
Ik ben te lui om mijn haar te verven of naar de kapper te gaan en damnnn ik heb veel grijs haar
Ik stik net bijna in een slok water 🥹 maar goed dat ik thuis werk vandaag want zeiknat shirt nu…
Ongesteld
Vlug naar het TMI-topic…!
Ik zie hier alleen maar pubers op fatbike. Ziet er ook niet uit, maar dat is wel iets begrijpelijker dan een volwassen vent op zo’n fiets
Morgen weer?