Wat je even kwijt wil #66

Nee ben je gek, wat een werk.

Hup snel 6 tampons erin!!

2 likes

Ik ben echt zo blij met mijn collega’s. Het is zo fijn om werk te hebben zonder elke dag met onaardige mensen te maken te hebben. Ik snap nu niet hoe ik mijn vorige werk 1.5 jaar heb volgehouden.

22 likes

Op dit moment raast er in Europa een storm die de naam Hans heeft. Maar ik vind dat echt geen naam voor een storm, nog minder dan de naam Storm voor een kind.

10 likes

Terugbellen en zeggen dat de collega aanbieding X heeft gedaan, en dat je dat alsnog te duurt vindt en dus wilt opzeggen en naar een andere provider gaat. Grote kans dat er dan ineens wel vanalles mogelijk is.

4 likes

Er heerst echt een vloek op gaatjestangen in mijn familie. Iedereen is hem altijd kwijt dus ik heb er zelf één gekocht laatst, kan ik dat kreng dus nergens meer vinden :angry: wel gelijk 3 kasten daardoor opgeruimd maar gvrdm wat irritant dit

3 likes

Ik heb inmiddels opgezegd. Ga van €41,50,- per maand naar €27,50 voor 8 maanden inclusief WiFi versterker en 5GB gratis internet bij mijn telefoonabonnement.
Na die 8 maanden €32,50. Groot verschil vind ik.

17 likes

Het is vandaag haarwasdag maar ik ben moe en lig al in bed. Dan maar morgenvroeg doen en hopen dat het goed droogt.

In de tijd van EGF woonden wij vlak bij elkaar volgens mij, woon je toevallig nog steeds in die stad? Zo ja, dan hoor ik graag welke ijssalon dit is!

5 likes

En hoe was het?

1 like

Ik werk als flexi in een zaak met veel trouwe klanten. Ik heb ook niet helemaal dezelfde outfit als de vaste medewerkers. Een klant zei tegen me: “zo meisje, werk je hier als jobstudent?” Ik ben 31 :cry:

8 likes

Oh oh wat errug :crazy_face:

6 likes

Pas op hoor je wordt nog beschuldigd van humble bragging

8 likes

Ik wist niet eens dat een gaatjestang zo een universeel ding is om überhaupt in huis te hebben? Waar is het voor eigenlijk (ja gaatjes maken, maar voor riemen ofzo?)

6 likes

Haha ja voor riemen of horlogebandjes! Ik zit in de afvalmodus dus alles wordt steeds te groot en dan moet er weer wat gaatjes geknipt worden.

5 likes

Die vloek heb ik ook, ik moet er echt eentje hebben maar gok dat ik hier een bermuda driehoek in huis heb.
Laatst dus gaatjes in de bandjes van m’n birkenstocks gemaakt met een spijker en hamer

Mijn dag is helemaal gemaakt met de Alabama Montgomery Ferry brawl. Zo hard gelachen en geroot voor everybody black :two_hearts:

10 likes

Heerlijk ik zat ze zojuist opnieuw te kijken. En de tweets op Twitter de één nog leuker dan de andere :raised_hands:t4:.

Ik wou naar bed maar moest deze nog even delen.

4 likes

Ik ben vandaag in de hamam geweest en ik ben helemaal gescrubt en gewassen. Ik ben al niet meer zo liefdevol aangeraakt sinds baby denk ik, haha. Het was echt heer-lie.

83 likes