Het is vandaag haarwasdag maar ik ben moe en lig al in bed. Dan maar morgenvroeg doen en hopen dat het goed droogt.
In de tijd van EGF woonden wij vlak bij elkaar volgens mij, woon je toevallig nog steeds in die stad? Zo ja, dan hoor ik graag welke ijssalon dit is!
En hoe was het?
Ik werk als flexi in een zaak met veel trouwe klanten. Ik heb ook niet helemaal dezelfde outfit als de vaste medewerkers. Een klant zei tegen me: “zo meisje, werk je hier als jobstudent?” Ik ben 31
Oh oh wat errug
Pas op hoor je wordt nog beschuldigd van humble bragging
Ik wist niet eens dat een gaatjestang zo een universeel ding is om überhaupt in huis te hebben? Waar is het voor eigenlijk (ja gaatjes maken, maar voor riemen ofzo?)
Haha ja voor riemen of horlogebandjes! Ik zit in de afvalmodus dus alles wordt steeds te groot en dan moet er weer wat gaatjes geknipt worden.
Die vloek heb ik ook, ik moet er echt eentje hebben maar gok dat ik hier een bermuda driehoek in huis heb.
Laatst dus gaatjes in de bandjes van m’n birkenstocks gemaakt met een spijker en hamer
Mijn dag is helemaal gemaakt met de Alabama Montgomery Ferry brawl. Zo hard gelachen en geroot voor everybody black
Heerlijk ik zat ze zojuist opnieuw te kijken. En de tweets op Twitter de één nog leuker dan de andere .
Ik wou naar bed maar moest deze nog even delen.
Ik ben vandaag in de hamam geweest en ik ben helemaal gescrubt en gewassen. Ik ben al niet meer zo liefdevol aangeraakt sinds baby denk ik, haha. Het was echt heer-lie.
Lekker
Ik moet ook weer eens een sauna dagje gaan inplannen
Ooh wat fijn. Ik vond dat ook zo lekker toen.
In tegenstelling tot mijn oma, voor haar was het echt een traumatische ervaring hahah. Ik was met haar in zo’n toeristische hamam in Turkije en ze trokken zo haar badpak omlaag om dr tieten te scrubben ik kwam echt niet meer bij toen, ze heeft het er nog steeds over hahaha
Hahaha ja bij mij is ook alles gedaan, echt overal tussen en in. Maar dat wilde ik ook wel, kan me voorstellen dat het heftig is als je anders verwacht
Pfffft ik heb vandaag op m’n to do lijst staan om onze rommelkast uit te zoeken maar echt zooooo geen zin in
Jawel leuk juist, lekker veel naar de kringloop!!
Ja dat heb ik dus ook ooit een keer gehad en dat was voor mij de reden om dat nóóit meer te doen. Verschrikkelijk en kut was het.
Ik ben bang dat ik alles moet houden (studieboeken, naslagwerken, belangrijke papieren zoals hypotheekzaken en autopapieren) dus moet het vooral ordenen en in een logisch systeem verwerken minder leuk dan Marie Kondo’en helaas