Wat je even kwijt wil #66

Lekker :heart:
Ik moet ook weer eens een sauna dagje gaan inplannen

2 likes

Ooh wat fijn. Ik vond dat ook zo lekker toen.

In tegenstelling tot mijn oma, voor haar was het echt een traumatische ervaring hahah. Ik was met haar in zo’n toeristische hamam in Turkije en ze trokken zo haar badpak omlaag om dr tieten te scrubben :joy: ik kwam echt niet meer bij toen, ze heeft het er nog steeds over hahaha

54 likes

Hahaha ja bij mij is ook alles gedaan, echt overal tussen en in. Maar dat wilde ik ook wel, kan me voorstellen dat het heftig is als je anders verwacht :hot_face:

4 likes

Pfffft ik heb vandaag op m’n to do lijst staan om onze rommelkast uit te zoeken maar echt zooooo geen zin in :skull:

2 likes

Jawel leuk juist, lekker veel naar de kringloop!!

2 likes

Ja dat heb ik dus ook ooit een keer gehad en dat was voor mij de reden om dat nóóit meer te doen. Verschrikkelijk en kut was het.

2 likes

Ik ben bang dat ik alles moet houden (studieboeken, naslagwerken, belangrijke papieren zoals hypotheekzaken en autopapieren) dus moet het vooral ordenen en in een logisch systeem verwerken :woozy_face::woozy_face::woozy_face: minder leuk dan Marie Kondo’en helaas

4 likes

O dat heb ik allemaal niet :smile:

2 likes

Ik word over een kwartier alweer opgehaald om naar het vliegveld te gaan :frowning: zo jammer, was echt leuk om mn vriendin hier te zien en te zien hoe erg ze in dr element is, en al haar vrienden te ontmoeten. We hebben gefeest, allerlei toeristische dingen gedaan, geshopt, geroddeld, het was echt heerlijk. En ze gaat volgend jaar waarschijnlijk voor een jaar naar Cancun dus dan kan ik haar lekker daar opzoeken. Nu al zin in :revolving_hearts:

67 likes

Ik heb het even voor je verbeterd

2 likes

Zijn de berichten wel nog tweets? :thinking:

3 likes

Nee exes

3 likes

In Turkije? Als ik terugdenk aan mijn ervaring in een hammam in Istanbul vraag ik me af hoe ik het overleefd heb haha, ik heb de hele tijd op het randje van flauwvallen gezeten en ben heel ruw gewassen en bijna gewelddadig gemasseerd door de man die me behandelde (het was een gemengde hammam). Het was wel heerlijk, maar zeker niet liefdevol. :skull::skull::skull: Ik wil ook een liefdevolle hammamervaring!!!

8 likes

Of kusjes (xxx) @Wijntje

1 like

Mijn ritme is compleet omgedraaid. Ik heb sinds vrijdag t/m gister iedere avond/nacht 11 uren gewerkt van 19u tot 6u.

Vandaag ben ik vrij en nu weet ik echt even niet wat ik met m’n leven aan moet :smiling_face_with_tear:.

1 like

Vaak wel ja.

Ja als je scrub en foam kiest doen ze wel alles. Je kan vast wel zeggen dat je het niet wil maar dat maakt het voor hun ook niet makkelijker

1 like

Ja, want anders is er niet heel veel aan toch? Dat scrubben is er gewoon onderdeel van.

Ik ben ook 1 keer geweest met een turkse vriendin en je kreeg dus alleen een onderbroek mee en was verder wel bloot maar ik vond het wel grappig, dat je dan wel weer een onderbroek aan moest.

En bij de andere zag ik de vellen er af gaan met scrubben, hahah blijkbaar was het nodig. :joy:

Ik stuurde net een screenshot naar een bedrijf waar mijn rekeningnummer op te zien was en mijn saldo en naam en ugh dom

Eten bestellen en chillen met die billen.