Ja, maar dat vraagt ze niet:P
Het zijn houten ijsstokjes.
Ja? Ik heb altijd geleerd bevroren metaal uit de buurt van je huid te houden. Heb niet zo’n zin in een vastgevroren lepel aan m’n vingers of tong. En die plastic lepels breken
@Hejira oh jammer! Ik hoopte op die oude dingen en het liefst nog die van kleur veranderden. Ga ze wel even bekijken
Ik ben benieuwd hoe je de smaak vindt, ik vond het echt een teleurstelling soort gezonde optimel vibes. Ik vond het juist zo lekker smerig zoet vroeger
Volgens mij zat er vroeger er geen fruit in en tegenwoordig wel
Ja een een beetje stroef in de mond! Heel anders dan vroeger ja.
Ja net zo teleurstellend als taxi en fristy.
Wat mega vervelend!! Is er al zicht op een vlucht?
Ja maar een oplossing was geen oplossing vanwege kans op prikken. En een lepel prikt niet en heb je al in de kast liggen.
@Merrow Een lepel is niet meer door en door bevroren als je bij het midden van die danoon bent, lijkt mij.
Houten stokje kan ook handig zijn (waarom heb ik me hierin gemengd haha)
Nothing beats dat ene fluor roze ufo toetje met speeltje in het midden.
Klopt helemaal
Hahaa frufo wat een heerlijke afko.
oorwurm?
Dat kan je niet Onkenen.
Ik wil iedereen even aanraden dit daily Pingu account te volgen, word er helemaal vrolijk van
Ja we zijn net geland! Ik mocht bij de exit zitten dus extra beenruimte maar waarom ze mij daar hebben gezet maar goed genoten!
Ah ik hoopte op filmpjes.
Oh dat zou ook leuk zijn! Ik vind die captions zo droog ‘I am angry. I rate this pic 1/10 because I’m angry.’
Ik ga zo met mijn broer naar Tilburg en dan gaan we naar doloris meta maze! Ben echt heel benieuwd of het wat is.
Oooo veel plezier ik vond het echt een leuke ervaring!
Ik vond dat zo leuk! Veel plezier!