Wat je even kwijt wil #66

Hahahaha het ergste vond ik misschien toen hij vroeg of ik mijn haar wilde laten wassen, ik instemde en op de grond moest gaan zitten terwijl hij achter me stond en agressief met een zeepblok over mijn hoofd heenging. :skull::skull::skull: Mijn droge krullen schreeuwden echt om hulp, ik heb er vervolgens maar handcrème in gesmeerd.

Ik vond het desondanks wel een lekkere ervaring! Naar de hammam was het een stevige wandeling omdat we te laat op waren gestaan, en toen we eruit liepen voelde ik me rozig in de februarikou.

6 likes

Daar heb ik geen zin in haha. Ik werk in een bar dus afgelopen nachten alleen maar mensen en gezelligheid om me heen gehad, nazitten met collega’s enzo.

Maar ik heb even wat mensen geappt en ik ga vanavond/vannacht gezellig aan de andere kant van de bar staan :partying_face: ook leuk

2 likes

Voor mij blijft het Twitter, fuck Elon!

Ik ben ruim 6 uur geleden vertrokken naar het vliegveld en er is geen vliegtuig naar Berlijn te zien. We moeten allemaal opnieuw door de controle en dat duurt zoo lang. En je mag maar in Berlijn landen tot 23:00, daarna moeten we naar Leipzig :skull::skull::skull::skull: (ik lach maar ik huil)

3 likes

Ik heb vandaag voor t eerst sinds ik een kind was Danoontjes gekocht. Liep in de winkel en ik kreeg opeens zo’n ingeving. Zo benieuwd of dat nou nog smaakt zoals ik me herinner. En er zaten van die ijsstokjes bij dus om van deze jankzomer nog iets te maken gooi ik er ook een paar in de vriezer.
Heb echt het idee alsof ik een tijdreis ga meemaken maar uiteindelijk komt dit weer neer op een emotionele eetsessie :cry:

39 likes

Van die old school plastic ijsstokjes? Dan ga ik ze ook halen. Loop nu te kutten met tapasvorkjes maar die prikken in m’n tong

1 like

Je kan er toch ook een theelepel in steken?

Ja, maar dat vraagt ze niet:P
Het zijn houten ijsstokjes.

3 likes

Ja? Ik heb altijd geleerd bevroren metaal uit de buurt van je huid te houden. Heb niet zo’n zin in een vastgevroren lepel aan m’n vingers of tong. En die plastic lepels breken

@Hejira oh jammer! Ik hoopte op die oude dingen en het liefst nog die van kleur veranderden. Ga ze wel even bekijken

2 likes

Ik ben benieuwd hoe je de smaak vindt, ik vond het echt een teleurstelling :pensive: soort gezonde optimel vibes. Ik vond het juist zo lekker smerig zoet vroeger

1 like

Volgens mij zat er vroeger er geen fruit in en tegenwoordig wel

2 likes

Ja een een beetje stroef in de mond! Heel anders dan vroeger ja.

3 likes

Ja net zo teleurstellend als taxi en fristy.

4 likes

Wat mega vervelend!! Is er al zicht op een vlucht?

1 like

Ja maar een oplossing was geen oplossing vanwege kans op prikken. En een lepel prikt niet en heb je al in de kast liggen.

@Merrow Een lepel is niet meer door en door bevroren als je bij het midden van die danoon bent, lijkt mij.
Houten stokje kan ook handig zijn (waarom heb ik me hierin gemengd haha)

Nothing beats dat ene fluor roze ufo toetje met speeltje in het midden.

14 likes

Klopt helemaal
afbeelding

40 likes

Hahaa frufo wat een heerlijke afko.

8 likes

oorwurm?

5 likes

Dat kan je niet Onkenen.