Ik wil iedereen even aanraden dit daily Pingu account te volgen, word er helemaal vrolijk van
Ja we zijn net geland! Ik mocht bij de exit zitten dus extra beenruimte maar waarom ze mij daar hebben gezet maar goed genoten!
Ah ik hoopte op filmpjes.
Oh dat zou ook leuk zijn! Ik vind die captions zo droog ‘I am angry. I rate this pic 1/10 because I’m angry.’
Ik ga zo met mijn broer naar Tilburg en dan gaan we naar doloris meta maze! Ben echt heel benieuwd of het wat is.
Oooo veel plezier ik vond het echt een leuke ervaring!
Ik vond dat zo leuk! Veel plezier!
Leuk! Ik vond het ook een leuke ervaring. Veel plezier.
Het is weer zover, iemand die zijn nagels knipt in de trein en praten in de stiltecoupe.
Na een jaar weer naar de kapper geweest. Het voelt weer zo zacht
Ik liep net even op mijn sokken buiten en ik stapte op een naaktslak . Absoluut ook zielig voor die naaktslak maar dat gevoel brrrrrrr
Ben echt zo dom, ik ben met scouting op kamp en ben net gaan douchen maar was mijn handdoek vergeten met wcpapier afdrogen is geen doen.
Zit in de nachtdienst maar ben al klaarwakker doordat de bel net 2x ging en ik dacht dat het handig was om even op m’n telefoon te kijken, maar toen las ik allemaal gedoe over werk/m’n rooster in verschillende appjes en nu ben ik nog wakkerder .
Ik heb over een uur vakantie
Ik heb laatst een potje Italiaanse kruiden kapot laten vallen en het opgezogen, als ik nu ga stofzuigen ruikt de hele kamer naar bolognese chips. 10/10 would recommend.
Aw ik zag net 2 fietsers tegen elkaar botsen, een oudere vrouw en een jonge gast. Die vrouw had moeten stoppen eigenlijk, maar ze had het niet goed gezien of niet opgelet ofzo, zoiets doe je natuurlijk ook niet expres. Maar die jongen flipt helemaal tegen die vrouw, schreeuwen en schelden. En zij steeds sorry sorry sorry. Ik begrijp niet dat je zo asociaal en onbeleefd kan doen, helemaal niet tegen een ouder iemand. Hij vroeg niet eens van gaat het of heeft u ergens pijn ofzo. En ze stond daar zo bedremmeld. Super zielig Het ging wel goed met haar trouwens nadat hij al scheldend was weggefietst, maar om zo uitgekafferd te worden midden op straat…
Whitney Houston heeft opgetreden in ter land, ter zee en in de lucht
Wat? Hahahaha echt?
Ik lig op de bank met een dekentje, mijn noise canceling headphones op met een luisterboek, mijn massage-apparaat om mijn nek ultimate self care