Wat je even kwijt wil #66

Hahahaha zo zit ik er ook geregeld bij, geniet ervan! Hoe bevalt je koptelefoon ten opzichte van de herrie?

1 like

Ja so far goed!!

Er staat een nieuwe film op netflix: ‘Gully’, dus ik kijk om imdb en hij heeft een score van 2,5 :sob::sob: echt het laagste dat ik ooit gezien heb volgens mij?
Dus ofc heb ik hem aangezet.

6 likes

En hoe was de film? Net zo slecht als de recensie/sterren?

2 likes

Ja ben ermee gekapt hahaah

4 likes

En hoe vond je het?

1 like

Hahaha die aflevering van kopen zonder kijken waarin Alex in de vijver valt is nu weer op tv :joy: weer huilen van het lachen

23 likes

Hahaha ik kijk dat programma echt nooit. Maar het stond toevallig een keer op en precies op dat moment keek ik op . Pracht tv.

2 likes

Er is iemand op mijn balkon geweest… ik weet niet wanneer, maar er zijn zichtbaar sporen van (riet wat opzij is geschoven en kapot is getrapt…) ik zie aan beide kanten van mijn balkon dat het daar stuk is, en dat iemand over de balkons is geklommen. Dus morgen ga ik even naar de buurvrouw om te vragen of ze misschien iets heeft gemerkt of weet. Ik voel me nu al delulu want het is zo onwaarschijnlijk normaal gesproken. Want we wonen vet hoog en iemand moet dan echt gevaarlijke moves maken, maar het kan niet anders :smiling_face_with_tear: Stel dat ze zegt “ik heb niks gemerkt” dan lijk ik echt een gekkie maar dit is zooo raar

10 likes

Is een kat nog een mogelijkheid?

1 like

Nee, het riet/bamboe is naar de zijkant opgerolt en aan de andere kant van het balkon is het naar beneden geduwd. Daar heb ik ook onderaan een deuk in het riet gevonden waar iemand met zijn schoen is gaan staan (op een soort randje) Ik heb zelf even geprobeerd om dat te doen, maar je moet echt heel veel kracht zetten om dat naar buiten te laten knakken.

Screenshot_20230810_012737_Gallery

Ik vind dit echt een eng idee en vraag me gelijk af of dit dan overdags of in de avond/nacht is gebeurd. Gats. Ik stel nu ook steeds voor dat ik straks ineens iemnd voor mijn raam zie staan, terwijl dit sowieso langer dan een week terug gebeurd moet zijn geweest

3 likes

Ik vind t jammer dat ik vroeger maar een paar keer naar scouting ben gegaan. Ik wil ook op scoutingkamp :joy:

3 likes

Lopen zonder kijken was toen de grap erover :laughing:

4 likes

Man man ik slaap in een hotel vannacht en word net wakker met de ergste honger maar ik heb geen snackjes en het ontbijt opent pas over een uur :smiling_face_with_tear:

Ik heb gisteren een kool/erwtensalade voor lunch gehad waar ik blijkbaar de hele nacht vreselijk van heb lopen ruften, want toen ik wakker werd lag mijn man op de logeerkamer. :rofl:

19 likes

Werklui vandaag over de vloer en ik weet nooit hoe laat en wanneer je koffie moet aanbieden

4 likes

Ik vraag het als ze binnenkomen en zeg dan dat ze het aan moeten geven als ze nog iets willen.
Als ze zelf niks aangeven, vraag ik het nog wel extra bij de lunch en een keer in de middag.

3 likes

TMI topic please!!!

grapje

3 likes

Ja ik vond het echt heel leuk! Omdat je er alleen in gaat en zonder telefoon of horloge ben je zo bewust van alles om je heen! Vond het echt een aanrader om een keer te doen.

2 likes

Vond dit gewoon schattig ofzo, wilde het even kwijt.

Ik was in de supermarkt en er liep een oudere vrouw met een roze blazer en lila rok en roze blouse etc. Een winkelmedewerkster maakt een compliment dat ze een leuke outfit aan heeft. De vrouw zegt: “Ach dank je! Ja, Barbie he?”
De medewerkster zegt: “Oh daar had ik niet eens aan gedacht ik vind het gewoon heel leuk staan”
De vrouw zegt: “Jaa, ik ben ook naar de film geweest hoor. Ik zat daar met een vriendin en we waren allebei in het roze. Zaten we daar tussen allemaal jongeren als twee oudjes, was echt een leuke ervaring!”

108 likes

Ik heb de kracht van het forum nodig. Na mijn break up ben ik hard op zoek naar een appartement voor mezelf. Ik heb 2 dingen lopen en hoop heel erg vandaag wat te horen.

84 likes