Wat je even kwijt wil #66

Ik droomde dat ik me heel slecht voelde en nu ben ik al een uur wakker en heb dat gevoel meegenomen ofzo echt kut

1 like

Mijn dochter en ik hebben vakantie maar ik heb haar net naar de bso gebracht. Daarna moest ik naar fysio en nu ga ik naar huis en de hele dag in bed liggen en chips eten.

Zinin!

Ze is echt m’n lieve schat maar ik ga denk ik vanaf nu een limiet instellen op het aantal “mama, kijk eens” per dag.

78 likes

Lekker genieten! :kissing_heart: En je dochter heeft vast de tijd van haar leven, als ik hoor wat ze tijdens de vakantie BSO bij ons op school doen, willen die kinderen niet eens meer naar huis toe :joy:

4 likes

Oh ja doe ik ook zeker! Ik ben niet zo’n ouder die zich dan schuldig voelt ofzo haha

7 likes

Haha holy shit ik heb bijna 13u geslapen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Goed begin van je vakantie

3 likes

Hahah ja ik denk dat het nodig was

3 likes

Ik at net zo’n hete buldak noodles en mijn tatta smaakpalet is on fire en ik verslikte me ook nog 🥹

2 likes

Ik hou echt van Koreaans eten en ik kan best tegen wat spicy, maar ik snap de hele hype rond die buldak noodles niet echt :flushed:

2 likes

Vind de noodles zelf wel stuk lekkerder dan van die standaard supermarkt noodles maar gewoon te heet voor mij, volgende keer niet hele zakje saus doen denk ik. Heb verder nul verstand van Koreaans eten, had ze gekocht bij AH een tijd terug vanwege de verpakking :upside_down_face: maar krijg regelmatig tiktoks te zien van mensen die er dus godweetwat mee doen.

7 likes

Succes morgen op de wc :fire:

4 likes

Vandaag voor t eerst in 8 jaar een sollicitatiegesprek gehad en gewoon meteen aangenomen! :smiley::smiley::smiley:

163 likes

Ik heb voor het eerst weer een wijntje en moet zeggen dat ik wel aan het genieten ben! Takeaway, een wijntje en heerlijk hersenloos een vlog kijken. Fijn om weer thuis te zijn en dit voelt voor het eerst ook echt als thuis.

Einde sentimentele dagboekpost.

20 likes

Ik hoop toch dat het ook klaar was na de opmerking over je leeftijd.

3 likes

Ik vind het echt kapotlekker, hele zakje saus erin pleuren. Met wat slagroom oid erdoor en geraspte kaas om de saus extra creamy te maken, dan getopt met sesamzaadjes, lente ui, evt crispy chili oil en een eitje.

5 likes

NEE :rage::face_with_symbols_over_mouth:

19 likes

Getopt op een bedje van noodles.

3 likes

je bent vergeten om 3 weken van tevoren posts te schrijven met ‘ga ik een wijntje nemen op 10 augustus? ja of nee?’ nu loop je heel cynthia’s verdienmodel mis

5 likes

sorry voor de dubbelpost maar slagroom???

4 likes

Ongeklopte natuurlijk. Vind je dat raar? Gebruik je nooit slagroom oid in sausjes?

4 likes