nou ik ben extreem lactoseintolerant en romige dingen maken me bij voorbaat misselijk dus ik vermoed eigenlijk dat het een pavlov effect is haha. maar ik kan me er bij buldak noodles gewoon weinig bij voorstellen
Ik denk dat ik morgen hoor dat ik tante ga worden
Was gisteren bij mn ouders en mn moeder is nou niet echt stubiel. Gesprek ging beetje zo moeder:heb je naam zus al gesproken? ik:nee hoezo? moeder:nou dat moeten naam zus en naam zwager toch echt zelf vertellen. ik:oke, kwartje viel niet gelijk. Maar heb nu dus vermoeden dat ze zwanger is. Zou wel super leuk voor ze vinden.
Zien hun morgen samen met ouders want we gaan uit eten voor vaderâs verjaardag. Zus haalt me van te voren op, dan hebben we nog paar uurtjes voor het eten.
Uiteindelijk bleken het glasvezelmannen te zijn geweest. Dus ik ben echt opgelucht!
Reageer asjeblieft âverbaasdâ! Ik vond niks zo kut om als verassing te gaan vertellen dat ik in verwachting was en om dan als reactie te krijgen âik wist hetâ of âik dacht het al, want mama zeiâ.
Ik moet altijd nog lachen wanneer bij de dierenarts een huisdier met zijn/haar naam EN achternaam geroepen wordt waneer ie aan de beurt is. Sommige zijn echt hilarisch. Flappie Janssen! En dan zie je een chagrijnige oude teckel naar de behandelkamer wandelen.
Zou alsnog een klacht indienen dan voor de schade, doe even normaal. Bij ons zijn er bij de aanleg van glasvezel in de straat ook wat schadegevallen geweest. Hoort vergoed/ hersteld te worden.
Ik vind het zo leuk dat mn beste vriendinnetje mee gaat naar griekenland. Dan kan ik haar Griekenland laten zien en mn fam een stukje van mij in Nederland. Ik ben ook veel te hyper de afgelopen dagen haha.
Ik zou als jouw zus zijnde echt not amused zijn, als mijn moeder al hints had gedropt.
Waarom moeten moeders altijd op deze manier andermans nieuws al delen. Laat mensen lekker zelf hun moment nemen voor nieuws. Zoân hekel aan bemoei ouders.
@Vuile_bitch
In korea doen ze soms plakjes cheddar (en geklopte ei) door de noodles om het romiger en minder spicy te maken. Slagroom is ook romig dus een beetje het zelfde effect denk ik.
Hier in nl heb je ook romige tomatensoep, en room door de champignonsoep. Net zo raar.
Zelf doe ik het ook niet hoor ivm lactoseintolerantie.
Ah, de PerseĂŻdenregen, toch? Was ik dit jaar helemaal vergeten maar zie dat hij komend weekend op zân mooist is. Nu wil ik eigenlijk kamperen!
Klinkt verder als een topavond.
Jaloers!! Ik zie net dat het hier waarschijnlijk bewolkt is, haha, dus laat het kampeeridee maar even varen. Slaap onder een dakraam dus dat is wel leuk als het helder is
ja maar zij hebben volgens mij echt een kaasverslaving ik kreeg daar ooit een gratis drankje bij starbucks en er zat kaassaus overheen (ik dacht dat het caramel was)
Ik denk in dit geval dat de moeder gewoon enthousiast is en haar blijschap wil delen met dr andere dochter. En niet doorheeft dat âHeb jij je zus al gesprokenâ een super duidelijke hint is.
Ik snap wel dat haar intentie niet het nieuws van haar kind spoilen is. Maar als je zelf zo enthousiast bent kan je toch wel bedenken dat diegene zelf mogelijk nog enthousiaster is en het graag zelf wil vertellen.
Kaassaus op een drankje? Klinkt niet geweldig.
Ik vind cheese foam op mijn bubble tea dan wel weer heel lekker
Ik luister echt bijna nooit muziek maar heb nu weer wat opstaan.
Nog een bepaald liedje?
ik ben wel altijd benieuwd hoe dat smaakt maar ik kan het niet proberen want lactose. is het zoutig? of gewoon neutraal creamy? maar dit was echt zo sauzig haha en het feit dat ik dacht dat het caramel was gaf me echt een jumpscare
Ja het maakt je slokjes meer creamy, het is zout en zoet tegelijk. Ik vind het erg lekker!
In Utrecht zit Cha Cha en ik haal daar altijd creme brûlée bubble tea (kapotlekker) en daar zit cheese foam op i love it