Wat je even kwijt wil #66

Veel van mn vriendinnen zijn op vakantie en sturen constant fotos van waar ze zijn en ik ben zo jaloers door die constante stroom aan foto’s. Ik wil ook op vakantie

1 like

Zit mijn moeder op dit forum ofzo? Sinds gisteren noemt ze me constant Skipper :frowning_with_open_mouth:

8 likes

Jij bent al geweest :sob:

2 likes

Bedankt voor de tip, was ik ook van plan. Heb geen zin in gedoe en ruzie. Dus ga zeker mijn best doen verbaasd te zijn.

2 likes

Jaa klopt dus ik mag ook niet zeuren! Maar ben alsnog jaloers als ik op kantoor zit (met airco standje vrieskist) en ik alleen maar foto’s krijg van prachtige natuur, zon en stranden.

1 like

Gewoon weer op scouting gaan, alleen dan als leiding haha. Ik ben gisteravond eerder terug gekomen van kamp omdat we vandaag op vakantie gaan. Maar ik mis alles van het kamp zó erg, schiet ook niet op dat mijn man beetje anti scouting is en het gewoon niet snapt.
Krijg gelukkig nog vanalles mee van het kamp omdat ze alles doorsturen maar heb echt mega slechte zin en heb heimwee :sob:

1 like

Kan je je man niet een keer meenemen op kamp? Mijn leiding nam vaak 1 of 2 nachtjes een vriend(in) of partner mee

2 likes

Even ranten. Ik haat met tijden het onderwerp huizen kopen want ver van mijn bed show. Bij vriendinnen is het geen groot onderwerp meer want meesten zitten al 7 jaar er warmpjes bij.
Nu wil het dat ik werk met mensen van eind 20 en mensen met kinderen van eind 20. Dus het gaat constant weer over huizen kopen. “Ja voordeel van geen overdrachtsbelasting”. Ik word er helemaal gek van. Elke keer weer krijg ik er stress van. Alsof ik de boot heb gemist. Qua die overdrachtsbelasting héb ik in ieder geval de boot gemist. Ik baal dan van elke maand zoveel geld betalen aan huur terwijl mijn omgeving dat allemaal als investering heeft. Dan voel ik een druk van shit hoe lang ga ik nog duizenden euros per jaar aan iemands anders pensioen toevoegen (huurbaas). Ik moet niet jaren niks doen! Allemaal kort door de bocht natuurlijk, maar in essentie is er wel die tweedeling tussen huizenbezitters vs niet huizenbezitters en hoe je erbij zit.
En dan val ik in een loop
hole van balen van stappen in mijn leven + balen van beleid in NL (kan die leeftijd van geen overdrachtsbelasting bij eerste huis niet omhoog?) + druk maken over een pensioen terwijl wie weet leg ik morgen het loodje.

18 likes

Ik ben een half jaar geleden gestopt met make up dragen en behalve dat ik vind dat ik er veel beter uitzie scheelt het me ook zoveel tijd sochtends en dat maakt me zo blij.

36 likes

Vanmorgen al bij Ikea geweest en nu buiten lezen met verse aardbeien. Het enige wat ik in elkaar moet zetten ligt nog op zolder te wachten, veel te warm haha😁

4 likes

Hoi Skipper🥰

4 likes

Nou heb helemaal geen oplossing of whatever maar ik voel je rant echt helemaal :broken_heart:

2 likes

Hij is een middag langs geweest met ons kind, maar dan nog. Hij heeft mega vooroordelen enja zeker we zijn ook niet helemaal 100% haha en qua humor en gewoon de ranzigheid van het niet douche en de hele dag buiten zijn. Maar soms zou ik gewoon willen dat hij het snapt, met mijn ex bijvoorbeeld had ik dat wel, want hij zit ook bij scouting. Maar nu moet ik stoppen want anders gaat het een dagboekpost worden haha

1 like

Ik liep gister de wc in bij de McDonald’s en buiten het toilet stond een tas met een telefoon te facetimen, ik was vol in beeld en

kindpraat

Moest mijn kind verschonen, wat dus ook vol in beeld zou zijn.

Heb dus even gezegd dat ik de telefoon even neerleg, maar vond het toch een beetje vreemd ofzo. Sowieso de spullen zo in het openbaar al.

4 likes

Heh maar wie hoorde er bij die tas?

8 likes

Het leest echt alsof er een tas was die met een telefoon aan het facetimen was, alsof ze elkaar facetimede.

Maar super vreemd? Terecht dat je hem had neergelegd, was er niemand bij die tas+telefoon?

5 likes

Huh, ik snap het ook niet helemaal. :stuck_out_tongue: Er stond alleen een tas met een telefoon? En de eigenaar van de tas en telefoon zat op de wc ofzo?

2 likes

Ik dacht dat heerlie de peerlie erg was maar het kan dus erger. Hoorde net iemand zalie de palie zeggen :sob:.

13 likes

Waarom die spoiler?

Maar wat vreemd joh!

2 likes

@ en de rest. Oh nee dr zat iemand op het toilet (omkleden volgens mij, om daarna haar outfit aan de beller te laten zien)

@ZusjevanJoost ik heb het gevoel dat praten over je kind buiten en zwanger en kind topic niet zo gewaardeerd wordt, dus voor de mensen die er niks over willen lezen…

4 likes