Ja is het ook, maar ik snap @Kiwi wel als ik zie hoe spastisch er hier soms gedaan wordt over kinderen en het feit dat ze een luier dragen waar ze in poepen en dat die dan verschoond moet worden
Net mijn makelaar aan de telefoon gehad voor een huisje 400 meter verderop. Volgende week bezichtiging en als ik het wil hebben is het huisje van mij. Houdt wel in dat ik begin september al moet verhuizen, maar dat is wel mijn laatste zorg. Pfff hoop het allemaal maar
Ik dacht, al maanden aan de zon kunnen wennen, deze zomervakantie 2x een week weg geweest naar landen met hele dagen zon, dan kan ik vast wel twee uurtjes onbeschermd in de Nederlandse zon zitten
Zo stom dit. Een rood bovenarm, decolleté en neus. Niet heel erg verbrand dus ik denk morgen wel weer weg, maar toch.
Misschien had ik het kunnen weten maar tbh had ik niet verwacht dat ik hierdoor zou verbanden, voor mijn doen was mijn huid maximaal bruin (en smeer altijd met factor 50).
Dus dat wappiegelul van Doutzen of wie dan ook over langzaam wennen aan de zon kan ook de prullenbak in!!1!
Ik ben een keertje de eerste in het tijdsvak van DHL! het vak is van 17:30 tot 21:30 en ik ben om een of andere reden altijd aan t einde van de rit en zit dan dus het hele vak te wachten. maar nu krijg ik net een aangepast schema dat hij onderweg is en het bij mij tussen 17:30 en 18:30 wordt gebracht
mag ook wel eens een keer goed gaan allemaal met die pakketten
Ik ging een nieuwe telefoon uitproberen en jezus die camera’s zijn nu zo scherp, ik schrik me rot als ik een selfie maak. Echt vreselijk zeg
Er zijn opties om je huid gladder te maken en je ogen groter en meer kaaklijn, wtf waarom proberen ze me een complex aan te praten. Echt stom. Ik praat mezelf tegen, ik weet het
Ja daar heb ik over getwijfeld! Ik vind het alleen een stap om me daarop vast te leggen en altijd tijd voor vrij te houden in het weekend. Mn kind zit er nu een jaar op, dus misschien rol ik er toch nog eens in haha.
Je bedoelt je kind
Nog erger heb je dit als iemand zijn spiegelreflex camera erbij pakt, mijn gezicht is dan nog asymmetrischer dan normaal haha
Ben er net achter gekomen dat er een japanse head spa in de buurt zit en ik wil daar zo graag heen maar dat zit deze maand niet in het budget 🥹
Waarschijnlijk is er toch pas plaats in januari, dus dan kun je ff sparen
Nou morgen dus al plaats. Maar klein dorp in de periferie waar men deels nog nooit van Japan heeft gehoord.
Bij de domino’s hebben ze verse churros gevuld met chocola, heb ze nu 2x besteld en ik denk iedere dag aan ze.
Oh wat attent van je. Maar ik denk dat een zin over dat je überhaupt een kind echt prima moet kunnen en mag
Ik wil oook. Hoe heet die zaak?
Waar zit die dan?
In Helden!
Ohh das idd niet ver weg! Eens kijken of ik die kan vinden haha
Nou vraag ik me wel af of die ook goed is want iedere dag zijn zowat alle tijdsloten nog vrij…
Is pas medio juli begonnen las ik op insta. Ik heb in mijn omgeving überhaupt geen mensen die ooit van een Japanse head spa hebben gehoord haha. Dit is nou niet ‘t meest progressieve deel van het land wat betreft dit soort dingen
Hmmm nou twijfel ik dus heel hard om het gewoon te gaan doen