Wat je even kwijt wil #66

Nog erger heb je dit als iemand zijn spiegelreflex camera erbij pakt, mijn gezicht is dan nog asymmetrischer dan normaal haha

Ben er net achter gekomen dat er een japanse head spa in de buurt zit en ik wil daar zo graag heen maar dat zit deze maand niet in het budget 🄹

5 likes

Waarschijnlijk is er toch pas plaats in januari, dus dan kun je ff sparen

1 like

Nou morgen dus al plaats. Maar klein dorp in de periferie waar men deels nog nooit van Japan heeft gehoord.

4 likes

Bij de domino’s hebben ze verse churros gevuld met chocola, heb ze nu 2x besteld en ik denk iedere dag aan ze.

8 likes

Oh wat attent van je. Maar ik denk dat een zin over dat je überhaupt een kind echt prima moet kunnen en mag :grin:

5 likes

Ik wil oook. Hoe heet die zaak?

1 like

Waar zit die dan? :open_mouth:

3 likes

In Helden!

2 likes

Ohh das idd niet ver weg! Eens kijken of ik die kan vinden haha

2 likes

Nou vraag ik me wel af of die ook goed is want iedere dag zijn zowat alle tijdsloten nog vrij…

1 like

Is pas medio juli begonnen las ik op insta. Ik heb in mijn omgeving überhaupt geen mensen die ooit van een Japanse head spa hebben gehoord haha. Dit is nou niet ā€˜t meest progressieve deel van het land wat betreft dit soort dingen

2 likes

Hmmm nou twijfel ik dus heel hard om het gewoon te gaan doen :joy:

3 likes

Kan ook dat je vingers wat dikker zijn door de warmte enzo he

4 likes

Welke telefoon is dit? Asking for a friend

2 likes

Ik weet het niet precies meer, ik heb er meerdere bekeken, maar 1 van de nieuwste samsung modellen. Maar denk dat alle nieuwe telefoons nu wel van die super scherpe camera’s hebben waarop je elk detail kan zien haha. En van die stomme filters ook

1 like

Gewoon doen, het is inderdaad wel dat je tijd moet vrijmaken. Maar zou zekers eens gaan kijken.

2 likes

Oefff verleidelijk dit haha :star_struck:

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Bij een goeie juwelier kun je ringen ook altijd laten vergroten!

1 like