Kan ook dat je vingers wat dikker zijn door de warmte enzo he
Welke telefoon is dit? Asking for a friend
Ik weet het niet precies meer, ik heb er meerdere bekeken, maar 1 van de nieuwste samsung modellen. Maar denk dat alle nieuwe telefoons nu wel van die super scherpe camera’s hebben waarop je elk detail kan zien haha. En van die stomme filters ook
Gewoon doen, het is inderdaad wel dat je tijd moet vrijmaken. Maar zou zekers eens gaan kijken.
Oefff verleidelijk dit haha
Bij een goeie juwelier kun je ringen ook altijd laten vergroten!
Vakantie start goed, mogen niet inchecken met een id kaart. Bah bah overal staat turkije mag met Id-kaart en hier op vliegveld keulen roepen ze nee paspoort.
Ah shit wat stom, en nu???
Wij hebben dit ook een keer gehad in Duitsland - wel naar andere bestemming - zo kut!
Na veel lullen als brugman mogen we toch mee, blijkbaar koos deze vliegmaatschappij ervoor om alleen paspoorten toe te laten, stond alleen nergens! Maar gelukkig we mogen mee
Ohh gelukkig!! Fijne vakantie!
Echt fijn als je na een week fulltime werken je in het weekend nog bezig mag houden met het huishouden
Ja echt een groot feest. Ik moet zeggen dat ik om die reden extra blij ben met mn robotstofzuiger (hij kan ook dweilen), dat is dan alvast gedaan en die doet het best goed.
Thank God is het gestopt met regenen, ik ga vanavond naar een openlucht theater. Zag mezelf al helemaal verkleumen en verregenen
Ik ga morgenavond ook naar zoiets en ik hou m’n hart vast met dit wisselvallige weer. Heb in elk geval afgesproken om bij regen gewoon binnen nacho’s te gaan eten
Hopelijk heb je een lekker zonnetje! Ik zat laatst in de regen bij een concert in een openluchttheater, echt een heerlijk Nederlands gezicht, zo’n publiek vol poncho’s. Had toch ook wel wat. Veel plezier zo!
Het lijkt droog te blijven!
Ben benieuwd of je gevoel klopte, en of het lukte om verbaasd te reageren?
Ik zit Million Dollar Listing LA te kijken en de slaapkamer is groter dan mijn eengezinswoning