Wat je even kwijt wil #66

Kan ook dat je vingers wat dikker zijn door de warmte enzo he

4 likes

Welke telefoon is dit? Asking for a friend

2 likes

Ik weet het niet precies meer, ik heb er meerdere bekeken, maar 1 van de nieuwste samsung modellen. Maar denk dat alle nieuwe telefoons nu wel van die super scherpe camera’s hebben waarop je elk detail kan zien haha. En van die stomme filters ook

1 like

Gewoon doen, het is inderdaad wel dat je tijd moet vrijmaken. Maar zou zekers eens gaan kijken.

2 likes

Oefff verleidelijk dit haha :star_struck:

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Bij een goeie juwelier kun je ringen ook altijd laten vergroten!

1 like

Vakantie start goed, mogen niet inchecken met een id kaart. Bah bah overal staat turkije mag met Id-kaart en hier op vliegveld keulen roepen ze nee paspoort.

1 like

Ah shit wat stom, en nu???

4 likes

Wij hebben dit ook een keer gehad in Duitsland - wel naar andere bestemming - zo kut!

1 like

Na veel lullen als brugman mogen we toch mee, blijkbaar koos deze vliegmaatschappij ervoor om alleen paspoorten toe te laten, stond alleen nergens! Maar gelukkig we mogen mee :partying_face:

37 likes

Ohh gelukkig!! Fijne vakantie! :partying_face:

5 likes

Echt fijn als je na een week fulltime werken je in het weekend nog bezig mag houden met het huishouden :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ja echt een groot feest. Ik moet zeggen dat ik om die reden extra blij ben met mn robotstofzuiger (hij kan ook dweilen), dat is dan alvast gedaan en die doet het best goed.

3 likes

Thank God is het gestopt met regenen, ik ga vanavond naar een openlucht theater. Zag mezelf al helemaal verkleumen en verregenen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ga morgenavond ook naar zoiets en ik hou m’n hart vast met dit wisselvallige weer. Heb in elk geval afgesproken om bij regen gewoon binnen nacho’s te gaan eten

2 likes

Hopelijk heb je een lekker zonnetje! Ik zat laatst in de regen bij een concert in een openluchttheater, echt een heerlijk Nederlands gezicht, zo’n publiek vol poncho’s. Had toch ook wel wat. Veel plezier zo!

2 likes

Het lijkt droog te blijven! :clap:

2 likes

Ben benieuwd of je gevoel klopte, en of het lukte om verbaasd te reageren?

6 likes

Ik zit Million Dollar Listing LA te kijken en de slaapkamer is groter dan mijn eengezinswoning :smiling_face_with_tear:

7 likes