Ik geef steeds meer fooi aan de bezorgers van thuisbezorgd omdat ik me gewoon schaam voor het bestellen (naar mijzelf en iedereen lol). Dan heb ik toch ‘iets goed gedaan’ ipv alleen schaamte voelen
Ja maar dat vind ik dan toch weer een beetje te laat ofzo. Het is blijkbaar al een maand geleden gebeurd, maar omdat ik nooit op dat balkon kom is het me niet opgevallen, vind dan niet dat ik na een maand kan gaan klagen denk ik
Ik ben overigens niet alleen, die buurvrouw vertelde dat haar platenbakken waren vertrapt en dat andere buren brandplekken e.d. hadden op het balkon
Ik had helemaal zin om de stad in te gaan en me opgemaakt, goede outfit aan getrokken en haren gekruld. En nu worden de plannen afgezegd🥲
Dat is echt crimineel gewoon
Ik vind maïs altijd al lekker maar gewoon als toevoeging, niet heel bijzonder. Maar ik maak het de laatste tijd vaak op de barbecue en het is dan zó lekker. Knapperig, sappig, boterig, zoutig.
Ohhh flashbacks naar dat we altijd maiskolven van de bbq op vakantie kochten
Wel met een echte echte goede reden hoop ik? Zo stom!
Nee “oeps dubbel gepland sorry” dus ben alweer helemaal klaar met deze persoon😅
Omgggg wat kut
wel geluk dat het glasvezelmannen waren, ik vond het al zo´n eng verhaal, en wel een klacht indienen hoor.
Wel klagen hoor! Gewoon aangeven wat je hier ook zegt, dat je niet vaak op dat balkon komt en het daardoor nu pas ziet maar er toch graag een melding van wil maken (en een tegemoetkoming in de kosten van nieuw bamboe)
Gewoon gaan hoor, lekker flaneren in de stad.
Ik ga een dag vrij nemen en een buitenrit plannen op een IJsland pony.
#yolo
Ik heb een ijslander ingereden en heb daarna 10 jaar niet meer gereden
Same echt zin in
Hoe laat zou je dan moeten opstaan? Ik woon nu in een stad en daar is dus echt veel te veel licht hiervoor
03:45 lees ik op meerdere sites. Ik heb het zelfde probleem als jij, woon helaas middenin een stad. Maar misschien ga ik het alsnog proberen.
Ja ik ga dit doen! We staan om 03:00 op en pakken dan de auto om net een beetje uit de stad weg te rijden en ergens in een weiland te gaan liggen. Om 3:45 is de piek! De tas met dekentjes enzo staat al klaar
Ik wil graag mee.
Om 3:05 buiten staan en je mag mee achterin. Bring your own kleedje