Wat je even kwijt wil #66

Omgggg wat kut

1 like

wel geluk dat het glasvezelmannen waren, ik vond het al zo´n eng verhaal, en wel een klacht indienen hoor.

Wel klagen hoor! Gewoon aangeven wat je hier ook zegt, dat je niet vaak op dat balkon komt en het daardoor nu pas ziet maar er toch graag een melding van wil maken (en een tegemoetkoming in de kosten van nieuw bamboe)

1 like

Gewoon gaan hoor, lekker flaneren in de stad.

2 likes

Ik ga een dag vrij nemen en een buitenrit plannen op een IJsland pony.

#yolo

9 likes

Ik heb een ijslander ingereden en heb daarna 10 jaar niet meer gereden :joy::sob:

Same echt zin in :dizzy:

3 likes

Hoe laat zou je dan moeten opstaan? Ik woon nu in een stad en daar is dus echt veel te veel licht hiervoor

2 likes

03:45 lees ik op meerdere sites. Ik heb het zelfde probleem als jij, woon helaas middenin een stad. Maar misschien ga ik het alsnog proberen.

2 likes

Ja ik ga dit doen! We staan om 03:00 op en pakken dan de auto om net een beetje uit de stad weg te rijden en ergens in een weiland te gaan liggen. Om 3:45 is de piek! De tas met dekentjes enzo staat al klaar :smiling_face:

23 likes

Ik wil graag mee.

4 likes

Om 3:05 buiten staan en je mag mee achterin. Bring your own kleedje

10 likes

Zo stom, kan je aansluiten bij de plannen van die persoon? Kan me ook voorstellen als je daar geen zin meer in hebt. In dat geval hopelijk lekker slapen straks en morgen weer een leukere dag!

2 likes

Één van mijn beste vriendinnen en de verschrikkelijke man die haar het afgelopen paar jaar klein probeerde te houden zijn eindelijk echt uit elkaar, fucking feest!

73 likes

Ik ben nu in Egypte en wij hebben vanavond een donker plekje op het strand gezocht om vallende sterren te kijken. Ik heb er in een uurtje 5 gezien, niet echt een regen maar ik had nog nooit een vallende ster gezien dus vond het heel bijzonder. Dus ook nu kun je ze zien met iets meer geduld!

7 likes

Los van het licht, is het niet super bewolkt bij jullie? Ik zie nada.

2 likes

omg ik heb hier nu zo veel trek in door dit bericht

Ik ben hier dus echt voor opgestaan. Beter zie ik iets.

6 likes

Ik ben nog wakker (en de wekker gaat over 3.5 uur love slaapproblemen), heeft het nog zin om voor mn raam in de stad te gaan staan? :sweat_smile:

Edit: oh je moet even googlen op vallende sterren! Heel leuk

3 likes

Ja ik ook haha ik ga nu naar buiten toe

Edit: ik heb het gezien, was heel helder hier. Echt een stuk of 10 of zo :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes