Wat je even kwijt wil #66

Zo stom, kan je aansluiten bij de plannen van die persoon? Kan me ook voorstellen als je daar geen zin meer in hebt. In dat geval hopelijk lekker slapen straks en morgen weer een leukere dag!

2 likes

ƉƩn van mijn beste vriendinnen en de verschrikkelijke man die haar het afgelopen paar jaar klein probeerde te houden zijn eindelijk echt uit elkaar, fucking feest!

73 likes

Ik ben nu in Egypte en wij hebben vanavond een donker plekje op het strand gezocht om vallende sterren te kijken. Ik heb er in een uurtje 5 gezien, niet echt een regen maar ik had nog nooit een vallende ster gezien dus vond het heel bijzonder. Dus ook nu kun je ze zien met iets meer geduld!

7 likes

Los van het licht, is het niet super bewolkt bij jullie? Ik zie nada.

2 likes

omg ik heb hier nu zo veel trek in door dit bericht

Ik ben hier dus echt voor opgestaan. Beter zie ik iets.

6 likes

Ik ben nog wakker (en de wekker gaat over 3.5 uur love slaapproblemen), heeft het nog zin om voor mn raam in de stad te gaan staan? :sweat_smile:

Edit: oh je moet even googlen op vallende sterren! Heel leuk

3 likes

Ja ik ook haha ik ga nu naar buiten toe

Edit: ik heb het gezien, was heel helder hier. Echt een stuk of 10 of zo :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Ik heb nu net naar buiten gekeken omdat ik toevallig wakker werd maar zie niks , stomme stad :joy:

Edit: oh naar het noordoosten kijken
Edit: ja nog steeds niks, ik ga weer naar bed

3 likes

Hier aan alle kanten bewolkt :frowning:

3 likes

Ja ik heb er ook iets van 15 gezien. Sommige zag je ook heel lang. Echt mooi!

5 likes

Gisteravond niet maar rond 04:00 was het hier ook bewolkt.

Het is nog vroeg, ik dacht dat je een dag vrij nam en naar Ijsland ging om op een paard te rijden :clown_face:

1 like

Ja dat is helemaal ā€œgo big or go homeā€

1 like

Ik heb denk ik een stuk of 8 vallende sterren gezien! 1 was echt heel vet, die verlichtte echt even de hele lucht in een flits.

16 likes

Ik had op het forum gelezen dat het hoogtepunt van de vallende sterren rond 3:45 zou zijn, maar geen zin om op te blijven en hier in de stad is veel licht dus zie je toch niet zoveel…
Maar ik werd om 3:40 wakker omdat ik naar de wc moest dus toen toch maar even gaan kijken. Toen ik er 5 had gezien ben ik weer gaan slapen, haha.

En echt bizar eigenlijk hoeveel licht er hier in de buurt rond dat tijdstip nog aan is… zo onnodig ook?

18 likes

Ik heb vandaag nergens zin in. Uit gewoonte gaan hardlopen, wil hond mee. Nou prima. Trots op die hond, loopt zijn verste afstand!
Nu ligt hij uitgeteld te zijn en kan ik verder met nergens zin in hebben. Echt voorbode voor menstruatie. Pfff

25 likes

Update:

Vrijdag opgehaald door zus, bij hun thuis kaartje gekregen dat ze in verwachting zijn. Gezegd dat ik het super leuk voor ze vindt en ze gefeliciteerd.

:smiling_face_with_three_hearts: jeujjj, kijk er erg naar uit. Hoop voor ze dat het allemaal goed gaat, ze is nu 10 weken. Dus duurt nog even.

Zit nu alleen een beetje te twijfelen of ik nu ook al een kadootje moeten geven. Weet niet wat normaal is, is voor mij de eerste keer dat iemand in mijn omgeving baby krijgt. Als jullie tips hierover hebben, laat mij dan even weten.

42 likes

Vriendinnen van mij zijn in de stad maar volgens mij vinden ze het helemaal niet leuk om met me af te spreken, ik hoor helemaal niks van ze. Beetje gek

9 likes

Is niet echt een bepaalde etiquette of regels voor. Zelf zou ik bij mijn zus wel een klein cadeau geven maar vooral omdat ik dat leuk vind en niet omdat het hoort.

4 likes