Ik heb nu net naar buiten gekeken omdat ik toevallig wakker werd maar zie niks , stomme stad
Edit: oh naar het noordoosten kijken
Edit: ja nog steeds niks, ik ga weer naar bed
Ik heb nu net naar buiten gekeken omdat ik toevallig wakker werd maar zie niks , stomme stad
Edit: oh naar het noordoosten kijken
Edit: ja nog steeds niks, ik ga weer naar bed
Hier aan alle kanten bewolkt
Ja ik heb er ook iets van 15 gezien. Sommige zag je ook heel lang. Echt mooi!
Gisteravond niet maar rond 04:00 was het hier ook bewolkt.
Het is nog vroeg, ik dacht dat je een dag vrij nam en naar Ijsland ging om op een paard te rijden
Ja dat is helemaal āgo big or go homeā
Ik heb denk ik een stuk of 8 vallende sterren gezien! 1 was echt heel vet, die verlichtte echt even de hele lucht in een flits.
Ik had op het forum gelezen dat het hoogtepunt van de vallende sterren rond 3:45 zou zijn, maar geen zin om op te blijven en hier in de stad is veel licht dus zie je toch niet zoveelā¦
Maar ik werd om 3:40 wakker omdat ik naar de wc moest dus toen toch maar even gaan kijken. Toen ik er 5 had gezien ben ik weer gaan slapen, haha.
En echt bizar eigenlijk hoeveel licht er hier in de buurt rond dat tijdstip nog aan is⦠zo onnodig ook?
Ik heb vandaag nergens zin in. Uit gewoonte gaan hardlopen, wil hond mee. Nou prima. Trots op die hond, loopt zijn verste afstand!
Nu ligt hij uitgeteld te zijn en kan ik verder met nergens zin in hebben. Echt voorbode voor menstruatie. Pfff
Update:
Vrijdag opgehaald door zus, bij hun thuis kaartje gekregen dat ze in verwachting zijn. Gezegd dat ik het super leuk voor ze vindt en ze gefeliciteerd.
jeujjj, kijk er erg naar uit. Hoop voor ze dat het allemaal goed gaat, ze is nu 10 weken. Dus duurt nog even.
Zit nu alleen een beetje te twijfelen of ik nu ook al een kadootje moeten geven. Weet niet wat normaal is, is voor mij de eerste keer dat iemand in mijn omgeving baby krijgt. Als jullie tips hierover hebben, laat mij dan even weten.
Vriendinnen van mij zijn in de stad maar volgens mij vinden ze het helemaal niet leuk om met me af te spreken, ik hoor helemaal niks van ze. Beetje gek
Is niet echt een bepaalde etiquette of regels voor. Zelf zou ik bij mijn zus wel een klein cadeau geven maar vooral omdat ik dat leuk vind en niet omdat het hoort.
Een klein kadootje kan leuk zijn (bijvoorbeeld een lief paar sokjes of zo) en valt vast in de smaak maar is niet verplicht hoor
Misschien een soort initiatief nemen? āHey, ik zag/hoorde dat jullie in de buurt zijn. Als jullie zin hebben om iets leuks te doen met mij erbij, ik heb tijd vandaagā.
Ik had destijds een zwangerschapsbodybutter voor mijn broersā vriendin.
Ja tuurlijk dat doe ik, haha. Maar ik heb ze nu al twee keer geappt wat de plannen zijn vandaag en⦠niks. En dat is prima maar dat had ik niet verwacht toen ze zeiden dat ze naar berlijn kwamen voor mij eigenlijk?
Zou ik ook best raar vinden
Ja gister was het ook al de hele tijd lastig met wat afspreken. We gaan vanavond eten in een restaurant (is al gereserveerd) maar ik zou er toch van balen als we elkaar dan de rest van de dag helemaal niet meer zien
Kan het niet zijn dat ze nog slapen ofzo? Ik weet niet hoe wild ze het hebben gemaakt vannacht? Anders is het wel lullig dat jij je dag vrijhoudt en zij niks laten horen.
Ja misschien een deel, mn berichtjes worden door een paar gelezen. En het is niet zo dat ik echt mn dag vrij moet houden want ik ken hier verder amper mensen maar dat maakt het juist zo leuk dat ze er zijn