Wat je even kwijt wil #66

Er werd net aangebeld door iemand die zei dat ie zn sleutels vergeten was, maar voordat ik iets terug kon zeggen hoorde ik al dat buzzergeluidje van de deur, dus iemand heeft hem binnengelaten. Maar ik heb geen idee of deze persoon hier echt woont. Ik vind dat altijd maar eng :pensive:

1 like

Ik ben zo verdrietig en gefrustreerd, het lijkt wel alsof niets in mijn leven makkelijk en zorgeloos kan gaan.
Ik weet ook gewoon echt niet meer wat ik moet doen of wat ik nog kan doen.

Zou zo graag gewoon even een weekje geen sores willen hebben.

7 likes

Ah ik hoop dat je even een vriendin kan appen of bellen om ook even te kunnen spuien! Sterkteā¤ļø

2 likes

Voor wie mijn liefde voor ambulance/ziekenhuisseries deelt, ik ben gaan zoeken en vond dit kanaal. Ik kan weer even vooruit, een week of zo :joy:

https://youtube.com/@UKTVThree

6 likes

Bij het minste of geringste beetje stress begin ik te kaakklemmen en ik merkte nu al dat m’n kaakspier heel stijf was. Ik heb wat filmpjes op YouTube opgezocht van tmj massage en het voelt nu zo fijn, helemaal los en ook direct geen hoofdpijn meer. Aanrader voor de medekaakklemmers.

23 likes

Ik vind het heerlijk om lekker in het ov te zitten en mensen te kijken. Podcastje op. En ik heb hier een maandabonnement. Vandaag rij ik gewoon lekker de hele dag rondjes

52 likes

Nog 1,5 dag survivallen tot de vakantie :coffee:

7 likes

Heb al een paar dagen dat een spiertje in mijn boven arm af en aan begint te trillen. Je kunt het ook daadwerkelijk zien en het ziet er behoorlijk gek uit.

ā€˜T zal wel door vermoeidheid komen

2 likes

Ik heb net vrij impulsief besloten om zelf curtain bangs te knippen en ik hoop dat het zo na het wassen beter zit want this is not it :smiling_face_with_tear:

14 likes

Heb je een specifieke aanrader of gewoon zoeken op youtube?

1 like

En

Maar ik denk dat elke wel prima is. Die eerste is wat zachter vind ik, maar die tweede maakt het echt los.

9 likes

Ik heb echt zin in een dutje maar er kan elk moment een monteur voor de deur staan :sob:

1 like

Ik sta op het punt om een mail te sturen naar een contact van mij bij mijn ex-werkgever. Ik ga dus eigenlijk vragen of ik er nog terechtkan, ook al had ik ze laten zitten om bij iemand anders te werken.

23 likes

Succes! Ik hoop voor je mee

1 like

ik heb een snapstreak van 495 dagen met m’n vriend maar hij is nu een paar dagen op safari zonder bereik dus zometeen is de streak weg :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart: rip

ik weet dat niemand kan relaten :grinning:

18 likes

Je kan het tegenwoordig betaald herstellen :smiling_face_with_tear:

Afgelopen weekend is mijn zusje plotseling doodziek geworden en met spoed geopereerd. De operatie is gelukkig goed gegaan en haar herstel verloopt zoals hoort, maar ik voel me sindsdien volledig afgestompt. Ik heb totaal geen energie, maar krijg ook geen hap door mijn keel.

Ik kan me herinneren dat er eens hele makkelijke en voedzame maaltijden zijn gedeeld op het forum, iedereens favoriete depressiemaaltijden ofzo, maar ik kan ze niet vinden. Weet iemand waar ze zijn?

24 likes

Wat fijn dat het goed lijkt te gaan! Maar wat een schrik. Koken is dan echt stom om te doen hƩ. Bedoel je deze?

https://www.forumfeminarum.nl/t/psychisch-praattopic-2/26839/1772?u=marquez

En hier gaat het nog een x er over

2 likes

Dank je wel ! Heb net gestuurd

1 like

De werkdruk is zo hoog en ik voel me al dagen niet top dus ik ben voornamelijk tussendoor aan het forummen op mijn telefoon :grimacing:

7 likes