Een klein kadootje kan leuk zijn (bijvoorbeeld een lief paar sokjes of zo) en valt vast in de smaak maar is niet verplicht hoor
Misschien een soort initiatief nemen? “Hey, ik zag/hoorde dat jullie in de buurt zijn. Als jullie zin hebben om iets leuks te doen met mij erbij, ik heb tijd vandaag”.
Ik had destijds een zwangerschapsbodybutter voor mijn broers’ vriendin.
Ja tuurlijk dat doe ik, haha. Maar ik heb ze nu al twee keer geappt wat de plannen zijn vandaag en… niks. En dat is prima maar dat had ik niet verwacht toen ze zeiden dat ze naar berlijn kwamen voor mij eigenlijk?
Zou ik ook best raar vinden
Ja gister was het ook al de hele tijd lastig met wat afspreken. We gaan vanavond eten in een restaurant (is al gereserveerd) maar ik zou er toch van balen als we elkaar dan de rest van de dag helemaal niet meer zien
Kan het niet zijn dat ze nog slapen ofzo? Ik weet niet hoe wild ze het hebben gemaakt vannacht? Anders is het wel lullig dat jij je dag vrijhoudt en zij niks laten horen.
Ja misschien een deel, mn berichtjes worden door een paar gelezen. En het is niet zo dat ik echt mn dag vrij moet houden want ik ken hier verder amper mensen maar dat maakt het juist zo leuk dat ze er zijn
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Is geen etiquette voor. Ik ging echt los met winkelen toen mijn zus zwanger was😂
Wat raar! Zijn ze ook bewust in de stad voor jou? En hebben jullie van te voren dingen afgesproken (restaurant dus wel)?
Hoop dat ze zo reageren!
Anders even bellen?
Ja nouja we doen meestal 1 of 2 keer per jaar spelletjesavond en een tijdje geleden zei ik ik moet helaas dit jaar skippen want ik ga verhuizen naar Duitsland en toen zeiden zij ohh dan nemen we de spelletjes toch mee! Dus alles geboekt enzo, ze zijn vrijdag aangekomen, toen heb ik bij hun thuis spelletjes gedaan en gister ochtend zijn we gaan fietsen en sindsdien is het een beetje stilgevallen? Misschien zijn ze moe of vinden ze het niet leuk of whatever… ik weet het niet goed.
Haha huh dit maakt het verhaal wel weer heel anders. Je hebt ze gewoon al 2 dagen achter elkaar gezien en iets leuks gedaan? Ik zie het probleem niet zo
Was het toen wel normaal gezellig? Want als ik met vriendinnen op vakantie ben, hebben we ook zeker wel een paar dagen dat we tot 14 uur traag en lui zijn, beetje chillen in het huisje en absoluut nog geen plan hebben en geen zin hebben die al te maken. En als iemand anders dan vraagt wat onze plannen zijn, zou ik die ook even ongelezen laten en erop terugkomen als we uiteindelijk plannen hebben gemaakt. Al helemaal als we diegene al twee dagen hebben gezien en die avond ook gewoon plannen hebben. Zou me er dus niet te druk om maken.
Oke nouja ik ben vrij eenzaam hier en vind het erg leuk als er dan eindelijk vriendinnen zijn en ik vind het dan jammer als ze niks laten horen. Ik ga donderdag ook mn verjaardag hier alleen vieren dus ik keek erg uit naar hun komst en dan vind ik het gewoon balen. Ik kan ook wel in de uitleg van @Rozevarken komen maar ik ben gewoon een beetje emo. En ik zou dit zelf niet zo aanpakken als ik een vriendin in het buitenland zou bezoeken maar dat is persoonlijk natuurlijk
Hebben zij niet jullie normale contact (spelletjes avond) met je gedaan en nu hun eigen weg. Terwijl jij nu meer contact verwacht? Hopelijk hoor je nog wat vandaag van ze.
Ja misschien, dan heb ik het gewoon verkeerd opgevat. Er komen de komende weken gelukkig nog wel meer mensen
Ik lees november van Thomas Olde Heuvelt en het is zo zo zo slecht dat ik niet kan stoppen met lezen. Er is zojuist een tot leven gewekte, half verteerde nonbinaire haas geïntroduceerd.
Iemand die ik ken is op vakantie en heeft daar een graftombe bezocht en nu post ze op facebook een hele collectie aan foto’s van grafstenen met daarbij ‘nou was wel een dooie bedoeling hoor!’ Echt meeeeeid, gaat het??
Oh wauw, ja dat had ik even gemist. Dat ze erheen gingen om je te zien. Ik zou dit idd ook echt niet leuk vinden. Ik hoop dat dat ze idd nog slapen ofzo, en dat de rest eerst even op de slaaphoofden wacht met antwoorden.