Wat je even kwijt wil #66

Maar kwamen ze puur voor jou of meer Oh dan kunnen we het mooi combineren als jij daar al bent dan gaan we maar naar berlijn. Ik heb tijdje geleden ook een vriendin opgezocht in het buitenland met een vriendin maar we gaven al van te voren aan dat we dat mooi konden combineren. Alleen hebben we nooit bedacht om niet gezamenlijk avond te eten of iets. Wel alles in overleg maar ook omdat we wisten dat onze vriendin geen groot sociaal netwerk daar had en zich ook wel eenzaam voelde. Ik vind hem lastig maar toch zou ik je teleurstelling uit spreken maar het wel bij jezelf houden . Jij bent eenzaam en het had jou leuk geleken meer met elkaar op te trekken en het doet iets met je. @Luzarl

2 likes

Iemand koopt net zo’n metalen beestje voor in haar plant, een koala. Want ze was op vakantie geweest naar AustraliĆ«. En wat zeg ik dan natuurlijk weer: ā€œNou, van deze weet je in ieder geval zeker dat 'ie geen chlamydia heeft!ā€ Ik praat echt teveel.

53 likes

Idd

3 likes

Dankjewel, het is goedgekomen en we zitten nu lekker in het park

32 likes

Ja tegen een klant. Ook nooit eerder gezien :joy:

3 likes

Ik overweeg om ballet lessen te nemen, om mijn houding te verbeteren en heb altijd een fascinatie voor ballet gehad. Als kind zat ik wel op ballet en toen ging ik eraf omdat al mijn vriendinnetjes eraf gingen en dat heb ik altijd een beetje zonde gevonden. Alleen ik heb nu dus 0,0000 dans ervaring (met uitzondering van zo’n Zumba klasje en dat ging me veeeeel te snel), ben ook totaal niet lenig enzo. Dus nu ben ik aan het mutsen of ik überhaupt contact met zo’n dansschool zal opnemen haha. Misschien is dit echt een belachelijk idee. Maar ook wel interessant om weer helemaal beginner in iets te zijn?

9 likes

Ik heb dit ook gedaan een paar jaar geleden en er waren toen echt veel beginner volwassenen!

4 likes

Je weet dat het een goed dutje was als de slaap rimpels na een uur nog in je arm staan :heart:

7 likes

ah fijn je reactie en @pax ook! Ik heb een mailtje gestuurd, spannend!

1 like

Ik heb dat af en toe ook met gewoon slapen!

3 likes

Superleuk juist! Ik wil ook graag, maar durf ook niet zo goed nog haha. Maar misschien ga ik het ook maar gewoon doen!

2 likes

Leuk!! Gewoon doen idd!
Ik denk altijd maar, wanneer vind je het zelf raar als mensen aan iets nieuws beginnen (ik nooit) dus waarom zou dat andersom zo zijn?

Met die gedachte heb ik me ook ingeschreven voor een schildercursus die binnenkort begint haha. Het is beginners en gevorderden door elkaar en ik ben echt absolute beginner (als je tegen me zegt schilder een huis is het een vierkant met een driehoek erop) maar heb er helemaal zin in!

11 likes

Leuk! Zeker doen!
Zat er toevallig ook over na te denken, maar veel te duur voor mij :sweat_smile:

2 likes

Ohnee noem het nou geen pony :frowning:

2 likes

Qua schofthoogte en bouw lijken ze er anders verdomd veel op

1 like

Oh dit lijkt me ook leuk maar ik teken hetzelfde huis en dan is het dak vaak nog scheef ook

3 likes

Ik krijg helemaal reis stress van de whatsapp van mijn groepsreis. Waarom wilde ik dit ook alweer :joy:

2 likes

Ik denk dat ik te moeilijk en veeleisend ben… kreeg een superlike op een datingsite, had hem terug geliked en hij schreef ā€˜dat is snel lol’. Waarom is die reactie echt een turn off :sleeping:

9 likes

Sinds 2 weken is mijn gips eraf en ik heb vandaag mijn 1e mini wandeling met 1 kruk gemaakt. Was maar een paar meter maar toch ben ik dood op nu :thumbsup:

17 likes

Net terug van vakantie, heeft iemand mijn huisnummerbordje eraf geschroefd en door mijn brievenbus gedaan :thinking::thinking:

18 likes