Bij mij een paar jaar geleden ook eens gebeurd! Waren denk ik ook dronken mensen, ook schroevendraaier nodig gehad dus idk maar verder nooit meer gebeurd.
Misschien wilde iemand de schroeven hebben, of liggen die ook in de brievenbus?
Wij kregen een keer onze kentekenplaat in de brievenbus. Dronken lui hadden hem eraf getrokken en een agent (ik zag hem nog net via mijn intercom vertrekken) bezorgde hem in de ochtend.
Hangen de bordjes bij de buren nog precies zo? Misschien hadden zij hetzelfde als jij, maar eerder gefixt en zie jij het nu pas door je vakantie.
Mss een soort inbraakvoorwerk om te kijken of je thuis bent? Als je ām weer terughangt dan weten ze dat je er bent ofzo
En iets minder doemscenario: kan het zijn dat āie eraf is gewaaid of heel los zat oid en dat buren ām in je brievenbus hebben gestopt?
Ik zou blote benen doen of een dunne lange broek (geen spijkerbroek), en dan een jasje of trui meenemen voor als het toch fris is!
Doen! Ik heb dit drie jaar geleden gedaan in het laatste jaar van mijn master en ik begin over een paar weken op spitzen
Je bent niet de enige volwassene!
Je zou toch denken dat na 4 dagen verkoudheid weg moet zijn
Weer in de trein na 2 weken āvakantieā. Helemaal uitgerust en heb er weer zin inšš»
Vorig jaar had ik er eentje van een maand te pakken
Huh, dat duurt vaak wel ruim een week? hoelang duurt het bij jou dan normaal gesproken?
Dit zou bij mij best lang kunnen duren voordat ik zoān bordje erop schroef omdat ik dat steeds zou vergeten. Dus niet echt foolproof voor inbrekers.
De AH to go waar ik altijd kwam heeft zolang ik me kan heugen papieren tasjes, maar sinds die plastic regel hangen er ineens plastic tasjes van een euro??? Ja dat is toch ook niet de bedoeling Snap er echt geen fuck van
Wel als ze āherbruikbaarā zijn
Ja maar het zijn van die kleine smoezelige dingen die de meeste mensen (en al helemaal bij een to go) toch wegsmijten.
De halve nacht wakker gelegen van een rare kriebelhoest en nu ben ik niet alleen mega gaar maar heb ik dus ook heel erg keelpijn. Gelukkig werk ik thuis dus kan rustig aan doen vandaag.
Ja je hebt helemaal gelijk. Thanks voor de aanmoediging, dat helpt!! En wat tof dat je een schildercursus gaat doen!
Nice, wat goed zeg! Na 3 jaar op spitzen, dat klinkt heel indrukwekkend!!
Ik hou altijd even mijn hart vast als ik mān werkmail weer moet openen na de vakantie, maar het zijn er maar 48 in 2 weken! Valt me alles mee
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit niet mag of niet de bedoeling is want binnen de kaders mag dit gewoon. Net als wegwerpbestek, dat heet tegenwoordig herbruikbaar/afwasbaar maar is gewoon nog van plastic en gaan mensen echt niet afwassen.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar ik vind het zo opmerkelijk