Wat je even kwijt wil #66

Hoe lang heb je wel niet in het gips gezeten? Voelt zelfs voor mij als een eeuwigheid. :tired_face: Succes met je herstel!

3 likes

Hahahahaha

4 likes

Heeft 7 weken geduurd. Wat een hel was dat.

4 likes

Haha blij dat jij erom kan lachen! Ik vind het een beetje intimiderend maar misschien neem ik het te serieus

3 likes

O ik vond het echt heerlijk random haha, waarom zou iemand zoiets doen? Het scenario in mijn hoofd was dat een groepje sukkels te dronken was en het een leuke prank vond ofzo.

Welk scenario heb jij in je hoofd dan?

4 likes

Nou het lijkt best een doelgerichte actie want je hebt er een goeie schroevendraaier voor nodig! Ik heb wat gedoe met mijn huisbaas dus ik denk meteen dat hij me gek probeert te maken ofzo 🫢 Maar ik hoop dat jij gelijk hebt!

8 likes

Nja ik denk dan gelijk iets met die gekke huismeester ofzo haha

2 likes

Ik vind het ook heel creepy eigenlijk. Waarom neemt iemand de moeite om dat te doen en specifiek op jou adres?
Maar nu wil ik ook weer niet exact het tegenovergestelde bewerkstelligen en je bang maken, maar ben wel zeer benieuwd waarom iemand dit doet.

6 likes

En @Negativ ooooh shit ja dat gedoe met je huisbaas had ik even niet aan gedacht. Dan snap ik dat je het intimiderend vindt ja!

Heb je goed contact met je buren? Misschien kun je vragen of zij hebben gezien wie dat heeft gedaan?

1 like

Of misschien iets van een ringdeurbel installeren. Dan krijg je volgensmij ook melding als er gewoon iemand staat! Gats echt naar. Maar hopelijk waren het idd wat dronkenlappen!

2 likes

Omdat het door je brievenbus is gedaan zou ik denken dat het misschien een andere reden had, is er niet toevallig geklust / hangt iedereens bordje verder nog? Als je echt slechte bedoelingen had dan pleur je dat hele bordje toch weg zou je denken.

12 likes

Bij mij een paar jaar geleden ook eens gebeurd! Waren denk ik ook dronken mensen, ook schroevendraaier nodig gehad dus idk maar verder nooit meer gebeurd.

3 likes

Misschien wilde iemand de schroeven hebben, of liggen die ook in de brievenbus?

1 like

Wij kregen een keer onze kentekenplaat in de brievenbus. Dronken lui hadden hem eraf getrokken en een agent (ik zag hem nog net via mijn intercom vertrekken) bezorgde hem in de ochtend.
Hangen de bordjes bij de buren nog precies zo? Misschien hadden zij hetzelfde als jij, maar eerder gefixt en zie jij het nu pas door je vakantie.

2 likes

Mss een soort inbraakvoorwerk om te kijken of je thuis bent? Als je ‘m weer terughangt dan weten ze dat je er bent ofzo

En iets minder doemscenario: kan het zijn dat ‘ie eraf is gewaaid of heel los zat oid en dat buren ‘m in je brievenbus hebben gestopt?

9 likes

Ik zou blote benen doen of een dunne lange broek (geen spijkerbroek), en dan een jasje of trui meenemen voor als het toch fris is!

4 likes

Doen! Ik heb dit drie jaar geleden gedaan in het laatste jaar van mijn master en ik begin over een paar weken op spitzen :slight_smile:

Je bent niet de enige volwassene!

12 likes

Je zou toch denken dat na 4 dagen verkoudheid weg moet zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Weer in de trein na 2 weken ‘vakantie’. Helemaal uitgerust en heb er weer zin in👍🏻

8 likes

Vorig jaar had ik er eentje van een maand te pakken :smiling_face_with_tear:

4 likes