Huh, dat duurt vaak wel ruim een week? hoelang duurt het bij jou dan normaal gesproken?
Dit zou bij mij best lang kunnen duren voordat ik zoân bordje erop schroef omdat ik dat steeds zou vergeten. Dus niet echt foolproof voor inbrekers.
De AH to go waar ik altijd kwam heeft zolang ik me kan heugen papieren tasjes, maar sinds die plastic regel hangen er ineens plastic tasjes van een euro??? Ja dat is toch ook niet de bedoeling Snap er echt geen fuck van
Wel als ze âherbruikbaarâ zijn
Ja maar het zijn van die kleine smoezelige dingen die de meeste mensen (en al helemaal bij een to go) toch wegsmijten.
De halve nacht wakker gelegen van een rare kriebelhoest en nu ben ik niet alleen mega gaar maar heb ik dus ook heel erg keelpijn. Gelukkig werk ik thuis dus kan rustig aan doen vandaag.
Ja je hebt helemaal gelijk. Thanks voor de aanmoediging, dat helpt!! En wat tof dat je een schildercursus gaat doen!
Nice, wat goed zeg! Na 3 jaar op spitzen, dat klinkt heel indrukwekkend!!
Ik hou altijd even mijn hart vast als ik mân werkmail weer moet openen na de vakantie, maar het zijn er maar 48 in 2 weken! Valt me alles mee
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat dit niet mag of niet de bedoeling is want binnen de kaders mag dit gewoon. Net als wegwerpbestek, dat heet tegenwoordig herbruikbaar/afwasbaar maar is gewoon nog van plastic en gaan mensen echt niet afwassen.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar ik vind het zo opmerkelijk
Ik zat net buiten in de tuin en moest een paar keer niezen. Hoor ik ineens zoân kind GEZONDHEID! roepen, zo droog maar ik kon niemand zien want er zit een hele hoge heg in de tuin. Toen riep ik maar dankje! Terug en dat kind weer ALSJEBLIEFT hahaha schattig.
Heel veel zin in!
Maar het is nooit te laat om met ballet te beginnen als het je leuk lijkt (al waren deze gedachten wel erg herkenbaar, haha)
Verhuis
Ik heb vorige maand taallessen gevolgd in een beetje een shady schooltje op een gekke locatie maar het was wel maar 300 euro per maand. Ik wil in de winter eigenlijk naar de fancy school hier om de hoek (op alle vlakken beter, ook qua reistijd en andere verplichtingen) maar die is 200 euro PER WEEK. Mijn god wat een geld
Niet ik helemaal huilen en trillen na de verdoving prikjes en het trekken bij mijn verstandskiezen het ging zo snel allemaal ik was niet ready en die spuit zat al gelijk in mijn bek, misschien beter ook maar was wel even heavy.
Ik vind verstandskiezen trekken echt het ergste wat er is. Heb er nog twee en stel het zo lang mogelijk uit. Dus ik snap je paniek in de stoel. Knuffel voor jou en spoedig herstel!
Het klinkt voor mij zelfs een beetje onverantwoord, de techniek en kracht die je nodig hebt om goed en vooral veilig op spitzen te dansen leer je naar mijn idee niet in 3 jaar. Maar balletscholen zijn hier volgens mij steeds makkelijker in als een soort pr-dingetje. Ballet zonder op spitzen te dansen is ook gewoon supertof en fijn om te doen, dus ja ik zou zeker zeggen ga er gewoon voor!
Maar ze gaat toch juist op spitzen léren dansen? Niet van de ene op de andere les en pointe zonder begeleiding? Klinkt mij niet vreemd in de oren om daar na 3 jaar mee te starten.