Wat je even kwijt wil #66

Zoek een wc op en ga daar slapen :heart_on_fire:

2 likes

Het is maria dag haha er zijn 2 dames wcs voor zon 700 mensen hahah.

1 like

Als je nou een beetje sos had dan was het geen probleem om tot 6 uur te blijven

31 likes

Ik weet niet waar je woont, maar in Leiden zit een Franse bakker en daar hebben ze echt de allerlekkerste amandelcroissant die ik ooit heb gegeten (zelfs in Frankrijk haha). En de gewone croissants en chocoladebroodjes zijn ook echt heel erg lekker en met niets te vergelijken van wat je bij andere bakkers in Nederland kan kopen. Ik fiets vaak in de ochtend op weg naar werk een kwartier om zodat ik daar een croissant kan halen haha

12 likes

Welke!

5 likes

Mamie Gourmande! Echt naartoe gaan alles is lekker daar

7 likes

Nu het hier over croissants gaat, in Italië heb ik pistache croissants gegeten. Echt heel lekker! :drooling_face:

2 likes

Oh joy, dat zit recht tegenover mijn kapper :smiling_face_with_three_hearts: selfcare day wordt voortaan afgetopt met een amandelcroissant, ik hoor het al!

9 likes

Voor 10 weken was het 2000 euro, misschien wordt het daarna goedkoper maar dan is het kwaad al geschied :nerd_face: ik heb a2.1 afgerond, ik praat thuis Nederlands maar mijn hostmoeder praat alleen Duits tegen me dus op die manier oefen ik wel. Waar zit jij nu met je Italiaans?

Ja ik versta alles, zij wil ook Nederlands meer oefenen dus het is perfect als ik dan Nederlands terugpraat.
Jammer dat er niet meer dan B1 is, maar wel super fijn dat je al tot daar bent!

1 like

2000 euro voor duits. Meine gute.

7 likes

Voor 40 lessen

1 like

Broodje van eigen deeg in Groningen heeft ook hele goede! Maar mocht je uit de buurt komen dan wist je dat vast al

1 like

Ik haat die dag voordat je op vakantie gaat, waarom kan ik niet net zoals de meeste mensen helemaal excited zijn :roll_eyes:

5 likes

Wat een deceptie dat je steeds verder hapt zonder de spijs te vinden :sob:

@Max nee woon inderdaad niet in Groningen helaas.

Ook niet in de buurt van Leiden.

Misschien moet ik ze proberen zelf te maken.

1 like

Oh ik vind dat altijd een stressvolle dag dus ik begrijp je helemaal en dan vlak voor vertrek heb ik geen zin in de reis en ga ik liever niet haha. Maar gelukkig wordt het daarna leuk dus ik wens je veel plezier!

7 likes

Waar woon je in de buurt?

3 likes

Tussen Haarlem en Alkmaar

1 like

In Alkmaar kun je ze krijgen bij A.C. de Boer en in Haarlem bij Boulangerie Oscar! Heb ze bij beiden nog niet gegeten, maar ze liggen er wel haha. Misschien maak je ook nog kans bij Fort Negen in Amsterdam.

4 likes

ja zeker weten, en lekker ook. je hebt ze ook nog met amandel+chocola, daar droom ik soms 's nachts over

5 likes