Ik zou een gratis doosje cherrytomaten krijgen bij m’n Albert Heijn bestelling. Prima.
Het zijn er welgeteld 4 oké bedankt.
Ik zou een gratis doosje cherrytomaten krijgen bij m’n Albert Heijn bestelling. Prima.
Het zijn er welgeteld 4 oké bedankt.
Dankjewel! Had al eerder 1 laten trekken bij de tandarts, maar de verdoving wou maar niet werken… nu bij de kaakchirurg gegaan en ondanks mijn paniek gelukkig geen pijn meer gevoelt tijdens het trekken!!
Ok ik zeg het verkeerd. De kracht en techniek die je nodig hebt om überhaupt een beetje verantwoord en pointe te staan en voorzichtig wat dingetjes te proberen. Dus om te beginnen met leren. Naar mijn idee heb je gewoon echt wel langer nodig om spierkracht in je benen, enkels en voeten te krijgen en genoeg uitdraai en genoeg souplesse in je voeten om niet te sikkelen en een beetje stabiel erop te kunnen stappen. En dan de techniek om te weten welke spieren je moet gebruiken ook voor je uitdraai enzo. Je staat met je hele lichaamsgewicht op 2 kleine vlakjes (en soms 1) dus het is zo blessuregevoelig.
Maar die zijn fuckingggg duur dus wrs heb je daar nu voor 15 euro tomaten, reken je rijk!
Maar zoooo lekker vind ik ze ook echt niet? Hooguit een tikkeltje zoeter dan de skere cherrytomaten maar echt het geld niet waard.
Ik neem aan dat haar docent een weloverwogen beslissing heeft gemaakt om haar te gaan laten starten. Beetje gek om dan zonder @Lumos te kennen een oordel te vellen over of het te vroeg is.
Ik had bleekselderij niet op tijd gebruikt, dus die was helemaal slap geworden. Die heb ik in een beker met een laagje water gezet, want dat had ik ooit eens gezien dat dat kon met bepaalde groenten, en op één stengel na zijn ze weer stevig.
Eens! Op zachte schoenen is ook fantastisch, dus ik zou zeker beginnen :)! M.b.t. de spitzen: ik heb groen licht van mijn docent gekregen, maar ik begrijp je zorgen wel. Ik zie op Instagram e.d. veel mensen die op eigen houtje maar wat doen (en ik geloof ook zo dat er scholen zijn die daar heel makkelijk in zijn). Het was meer dat ik niet verwacht had dat het nog kon na op latere leeftijd te zijn begonnen, dus ik kijk er erg naar uit
Ik heb mijn vakantie in Frankrijk doorgebracht en ik smacht naar de amandelcroissants die ik daar heb gegeten. Goddelijk.
Ik ga maar een zoektocht beginnen waar ze die dingen in mijn buurt verkopen maar heb er een hard hoofd in die hier te vinden.
Pokemon go geïnstalleerd. Heb vandaag vanaf 6 uur 's avonds (want toen had ik pas mijn smartwatch om) 19 114 stappen gezet. 13,7 KM…
Zo kom ik wel aan m’n stappen van de dag, maar voel het nu wel in m’n knietjes
Ben op een feest en mn vriendin en ik zouden het opzich niet erg vinden om naar huis te gaan. Maar mn vader van 60 wilt tot 6 uur sochtends blijven… sos.
Zoek een wc op en ga daar slapen
Het is maria dag haha er zijn 2 dames wcs voor zon 700 mensen hahah.
Als je nou een beetje sos had dan was het geen probleem om tot 6 uur te blijven
Ik weet niet waar je woont, maar in Leiden zit een Franse bakker en daar hebben ze echt de allerlekkerste amandelcroissant die ik ooit heb gegeten (zelfs in Frankrijk haha). En de gewone croissants en chocoladebroodjes zijn ook echt heel erg lekker en met niets te vergelijken van wat je bij andere bakkers in Nederland kan kopen. Ik fiets vaak in de ochtend op weg naar werk een kwartier om zodat ik daar een croissant kan halen haha
Welke!
Mamie Gourmande! Echt naartoe gaan alles is lekker daar
Nu het hier over croissants gaat, in Italië heb ik pistache croissants gegeten. Echt heel lekker!
Oh joy, dat zit recht tegenover mijn kapper selfcare day wordt voortaan afgetopt met een amandelcroissant, ik hoor het al!
Voor 10 weken was het 2000 euro, misschien wordt het daarna goedkoper maar dan is het kwaad al geschied ik heb a2.1 afgerond, ik praat thuis Nederlands maar mijn hostmoeder praat alleen Duits tegen me dus op die manier oefen ik wel. Waar zit jij nu met je Italiaans?