Wat je even kwijt wil #66

Ja ik versta alles, zij wil ook Nederlands meer oefenen dus het is perfect als ik dan Nederlands terugpraat.
Jammer dat er niet meer dan B1 is, maar wel super fijn dat je al tot daar bent!

1 like

2000 euro voor duits. Meine gute.

7 likes

Voor 40 lessen

1 like

Broodje van eigen deeg in Groningen heeft ook hele goede! Maar mocht je uit de buurt komen dan wist je dat vast al

1 like

Ik haat die dag voordat je op vakantie gaat, waarom kan ik niet net zoals de meeste mensen helemaal excited zijn :roll_eyes:

5 likes

Wat een deceptie dat je steeds verder hapt zonder de spijs te vinden :sob:

@Max nee woon inderdaad niet in Groningen helaas.

Ook niet in de buurt van Leiden.

Misschien moet ik ze proberen zelf te maken.

1 like

Oh ik vind dat altijd een stressvolle dag dus ik begrijp je helemaal en dan vlak voor vertrek heb ik geen zin in de reis en ga ik liever niet haha. Maar gelukkig wordt het daarna leuk dus ik wens je veel plezier!

7 likes

Waar woon je in de buurt?

3 likes

Tussen Haarlem en Alkmaar

1 like

In Alkmaar kun je ze krijgen bij A.C. de Boer en in Haarlem bij Boulangerie Oscar! Heb ze bij beiden nog niet gegeten, maar ze liggen er wel haha. Misschien maak je ook nog kans bij Fort Negen in Amsterdam.

4 likes

ja zeker weten, en lekker ook. je hebt ze ook nog met amandel+chocola, daar droom ik soms 's nachts over

5 likes

Ik erger me dood aan dat ik die godvergeten gaatjestang niet kan vinden :angry:

4 likes

Ik zou na 8 dagen zoeken gewoon een nieuwe kopen.

18 likes

Laatste huisupdate: ik heb hem nu officieel gekregen en krijg als het goed is vrijdag de sleutel :heart: :heart: Ben echt een abnormaal blije stuiterbal nu.

Oh en mijn huurbaas is Fr.ances van Fo.odgloss :joy: Echt heel random, heb jarenlang naar haar gekeken vroeger. Mijn pa was haar tijdens de bezichtiging heel erg het ondervragen over het huis en ik kon alleen maar denken please gooi je kookvideo’s weer online want ik kan ze nu meer dan ooit goed gebruiken :joy:

159 likes

Scheelt een zoektocht, thanks!

2 likes

Jaaaa wat fijn!

4 likes

Sinds ik weer af en toe met de trein durf is mijn wereld zoveel groter. Ik ben vandaag “gewoon” naar veluwe gegaan om heel eind te gaan hardlopen op de heide en bossen en ben nu weer in trein aan chillen en nagenieten.

152 likes

De glazenwassers zijn bezig dus ik zit al heel de dag met de ramen dicht en de zonneschermen omhoog. Voelt bijna als een sauna :hot_face:

2 likes

Wat fijn!!

3 likes

Ja! Scheelt wel dat trein nu relatief rustig is, vanmorgen was het vol en paar drukke kinderen
 maar hardlopen haalt al die overprikkeling er wel uit.

9 likes