Wat je even kwijt wil #66

Voor het eerst in m’n eentje onderweg naar de bioscoop (ga naar Barbie en niemand kan/wil mee) en ik kan wel janken vind het zo spannend maar wil het wel graag dus ondanks alle angst die ik voel (hallo angststoornis) ga ik het wel proberen :cold_sweat:

102 likes

@punaise , wat goed dat je het toch gaat proberen! Hopelijk wordt het een goede ervaring.

@anon81378386 , zo leuk om dit te lezen!

4 likes

Je kan het :heartbeat:

@Crystalfire wat fijn en wat grappig van Frances! Heb je er wat over gezegd?

1 like

Vraag aan haar of ze weer video’s wil maken!! Hopelijk heeft ze nu wel een normaal mes ipv dat aardappelschilmesje.

6 likes

@anon81378386 @punaise goed bezig :kissing_heart:

Ik ben aan het poetsen en heb een deel van de kamer gedweild (achter de kastjes) en ben nu op bed aan het wachten tot het droog is en ik de rest kan doen. Net had ik nog zin om schoon te maken, nu ik aan het wachten ben niet meer

2 likes

Ik heb dus de afgelopen weken flesjes neusspray verzameld vanuit Nederland (met dank aan onder andere wat forummers) en ik heb er nu denk ik 10, maar ik ben ook weer gestopt met spuiten :joy: lekkere voorraad voor de winter

2 likes

Wat goed van je!! Hopelijk kijk je straks positief terug!

3 likes

Veel plezier! Ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan (voor het eerst alleen, naar Barbie) en het viel me heel erg mee! Was op maandagmiddag dus erg rustig, en had bij het stoel reserveren ook een mooi plekje uitgezocht met niet zoveel mensen in de buurt :sweat_smile: Ik denk dat ik het wel vaker ga doen, hoop dat het jou ook bevalt!

1 like

Nee dat durfde ik niet hahaha (misschien vond ze het wel raar en gunde ze me niet :joy: lijkt me sterk hoor maargoed)

6 likes

Ik heb rupsen op het plafond???

2 likes

Is het normaal dat deo van Dove ontzettend sterk ruikt? Specifiek deze (roller, peer):

Ik kon de deo die ik normaal gesproken gebruik niet vinden in de super en heb deze meegenomen, maar ik ruik hem 10 uur nadat ik hem heb opgesmeerd nog steeds, wtf, haha.

Ik twijfel zo of ik mn buren moet aanspreken op de hoeveelheid pakketjes die wij in ontvangst nemen voor ze. Het zijn er vandaag 4, en dat is elke week wel zo. Het zijn vet leuke mensen en ik wil geen gezeik, maar ik word hier wel een beetje gek van.

Weigeren wil ik niet want dan krijgt de pakketbezorger minder betaald, en die mag niet de dupe zijn.

6 likes

Ja!! Ik heb deze ook toevallig laatst gekocht. Ik vind m wel echt lekker, heb ik normaal niet snel en koop meestal neutrale dingen

3 likes

Ik denk dat je meelmotten hebt. Zijn het kleintjes?

3 likes

ieeeehhhhh meelmotten

5 likes

Check je kruiden, doosjes net theezakjes, pasta, meel etc. Als je er een soort spinrag in ziet moet je het weggooien. Heb het ook gehad, het gaat wel weg gelukkig

1 like

Wat zou je willen vragen dan? Want of ze minder willen bestellen is misschien een beetje een gekke vraag, en als je ze niet wil weigeren heb je verder geen andere optie

Ik zou dit gewoon doen. Het is een kleine moeite om je pakketjes te laten bezorgen op een moment dat je thuis bent, of voor een afhaalpunt te kiezen. Soms zal het alsnog fout gaan inderdaad, kan gebeuren, maar ik vind 4 op 1 dag echt méga veel en ook echt onbeschoft dat ze er niet zijn

7 likes

Je kunt ze toch vragen of ze de volgende keer een pakketpunt willen selecteren omdat je geen zin hebt om steeds aan te nemen en dat je weigeren vervelend vind? Vind dat echt niet gek om te vragen hoor

8 likes

Ah ja had ik niet aan gedacht. Als je weigert gaat het automatisch ook naar een punt toch? Maar dan heb je wel de irritatie dat ze weer aanbellen

2 likes