Zo logisch! Ik probeer zelf altijd te denken van een poosje wat minder gevarieerd, uitgebreid wat dan ook is niet erg. Het word vanzelf weer beter, nu is het zaak om gewoon te eten omdat het nodig is. Misschien helpt zoiets nog. Sterkte in elk geval
Ik doe mee aan Volkskrant Zomerquiz en ik vind hem veel te makkelijk. Ik kan me nog herinneren van een paar jaar terug dat je allemaal dingen moest opzoeken en ik ben zelfs nog naar een boekhandel geweest want een boek in de winkelruit was een hint.
En nu zijn het allemaal makkelijk op te zoeken antwoorden/dingen die ik wel weet.
Ik kan zeker relaten.
De “TikTok-pasta” is ook echt lekker en voedzaam, en vooral makkelijk omdat je het zo in een bakje in de oven doet. Ik maak hem zo: half blok feta, bakje cherrytomaatjes (hoef je niet eens te snijden), gedroogde kruiden, cayennepeper, paar tenen knoflook fijngesneden (kan ook uit een potje voor extra gemak natuurlijk), olijfolie erover sprenkelen.
25 min in de oven op 200 graden. Dan door elkaar roeren en door je lievelingspasta scheppen. Als ik het nog iets voedzamer wil doe ik het over zilvervliesrijst, is niet zo culinair maar wel lekker, en krijg je nog wat vezels binnen. Evt. bladgroenten uit zak erbij.
Ga je nou TikTok pasta tips aan een Italiaan geven
I know. Vandaar de rijst-twist.
Ik zit nogsteeds in mijn huis en hoef er hoe dan ook voorlopig niet uit. Mijn huisbaas kán in theorie nog een rechtszaak beginnen maar dat is nu niet meer erg waarschijnlijk en dan zijn mijn kansen ook redelijk en zou dat maanden duren (dan mag ik hier zolang het proces loopt sowieso blijven). Zou zo fijn zijn als ik uiteindelijk gewoon echt hier kan blijven al durf ik er nog niet echt vanuit te gaan.
Tip: laat altijd je contract checken als je je huis uit gezet dreigt te worden, ik dacht eerst dat ik geen poot had om op te staan, maar dat was dus gewoon niet waar.
Zilvervliesrijst is geen rijst, dat is dierenvoedsel
Hahaha dit eet je ook echt alleen als je jezelf haat. Ik heb het ooit eens een periode geprobeerd en dacht alleen maar: dit is geen menselijk bestaan zo.
Nja als jouw hoofd niet naar uitgebreid koken staat en is dit snel en makkelijk gemaakt en toch beter dan een zak friet bijvoorbeeld.
Het is misschien niet zo voedzaam als een perfect uitgebalanceerde maaltijd, maar met een flinke bak cherrytomaatjes (en dus eventueel nog bladgroente) krijg je alsnog de nodige groente binnen.
Verse groenten, gezonde vetten, eiwitten, koolhydraten. Prima voedzaam zou ik zeggen.
Ik heb ook weer iets doms meegemaakt
Ik wil al heel lang mijn haar knippen maar stel het steeds uit omdat de kapper waar ik altijd kom gestopt is. Toen zei mijn vriend oh je kan naar mijn kapper, ik ben altijd heel tevreden, hij zit bij deze salon en hij heet Shin Chan. Dus ik dacht ik wist niet dat mensen zo echt heten lol maar oke (mijn vriend is Japans dus ik vertrouw erop dat hij wel weet wanneer iemand SHIN CHAN heet)
Bel ik die salon op om een afspraak te maken, nou ja alles in orde en toen zei ik: Oh ja ik zou wel graag geknipt willen worden door Shin Chan. Dus die man begint te lachen en zegt: uh wie? Dus ik: Shin Chan. Blijkt die kapper dus SINGH chan te heten
Ik moet ergens een account maken en daar een taal selecteren. Er staat oud Nederlands in (gesproken tussen c.a. 1050-1300)
Helaas is dit een werk account, dus moet het in het Engels.
Hahaha dankjewel voor dit bericht
zit de laatste tijd zo in een doperwten fase! zo lekker
Uit het knuistje? Of heb je lekkere combinaties. Meteen zin in pasta met creme fraiche, vega spek, doperwten en parmezaanse kaas nu
Hahahah even handje doperwten snacken. Ook zo schudden zoals met nootjes.
En een bakje bevroren doperwten als een healthy alternatief voor solero shots
Ik mis solero shots nog elke dag
allebei! net doperwten met mayo gehad hihi
maar qua gerecht gister bijvoorbeeld doperwten met burrata, en deze van Otto!