Wat je even kwijt wil #66

Hoiii ik ben bijna 34 en heb in november vorig jaar een soortgelijke knoop doorgehakt. Was in een 11-jarige relatie met al jaren geen seks meer etc. Ik heb er heel lang voor gevochten maar kon uiteindelijk echt geen toekomst meer met hem zien waarin ik enigszins gelukkig kon zijn.

Nu ben ik single, aan t daten en heb ik mijn vrienden als huisgenoten en ik ga in september een Master doen in illustratie.

Het is niet makkelijk geweest hoor maar het is sowieso beter zo, je leeftijd maakt niet uit.

62 likes

Ja.
Heb je een plek waar je (tijdelijk) kunt wonen? Evt weer bij je ouders? Is niet ideaal, maar een woning vinden is wss niet makkelijk. Qua baan zou ik echt iets anders gaan doen, er zijn zoveel banen op dit moment dus dat zal wss wel te doen zijn. Maak desnoods een lijst met dingen waar je nu gelukkig van wordt en die je ongelukkig maken. Als bij het laatste daar relatie en werk op staan, nouja dan weet je ook genoeg toch.

En ja, je gaat reacties krijgen en het “hoort niet” om op deze leeftijd geen huisje, boompje, beestje te hebben maarja gelukkig zijn is zoooo belangrijk en durf echt te wedden dat mócht je deze stap maken, je over een jaar zult zeggen dat je het veel eerder had moeten doen.

4 likes

Wauw echt chill, kon bij mij om de hoek in zo’n bus ff de 2e hpv prik krijgen. Had in feb de eerste en dacht dat in juli de 2e moest maar niks gehoord en zelf ook vergeten. Nu in popuplocatie er in 2 minuten in gejast! Aanrader/reminder voor wie ook nog moet

7 likes

Zijn het er 2? Oh dat wist ik niet joh

3 likes

Ik heb er zelfs 3 gehad (waarvan 2 op school gezet werden), maar dat was wel in 2008

Ik ook
En @Theezakje ik ben wat jonger (morgen 26) maar heb ook alles opgezegd. Baan waar ik 6 jaar voor heb gestuurd, huis, al mn spullen verkocht en ben naar het buitenland verhuisd. En ja iedereen wordt om de oren geslagen met verhalen over de beste carriĂšres en leukste relaties en liefste kinderen en mooiste huizen maar zo is de realiteit gewoon niet altijd. Kies vooral voor jezelf!! :revolving_hearts:

9 likes

Ik val net buiten de doelgroep đŸ„č

@Theezakje Eens! Ondanks dat je doodgegooid wordt met dat plaatje, is dat er gewoon niet altijd in de realiteit en vraagt het leven soms omwegen. Die zijn kut, maar maken het uiteindelijk vaak wel beter.

Bovendien is het schijnveiligheid. Ik zat in een stabiele veilige situatie. Eigenlijk kon het alleen maar nog beter worden. Toen kreeg ik een auto-ongeluk, ben ik binnenkort def mijn baan kwijt, beland ik in de WIA, kan ik niet meer zelfstandig buiten mijn woonplaats komen, er niet meer op uit, op vakantie etc. Dit is absoluut niet bedoeld als ‘mijn cavia is doder’, maar ik stond op een punt in mijn leven waarop ik dacht dat ik er niet meer op achteruit zou gaan. Die zekerheid heb je maar tot op bepaalde hoogte; er kan zoveel gebeuren in een leven
 Zekerheid heb je nooit en als je in de gelegenheid bent om je omstandigheden te veranderen waardoor je gelukkiger wordt, is dat het altijd waard denk ik!

11 likes

Nu je het zegt, mijn dochter kreeg een oproep en heeft 8 feb haar eerste gehad.
Nu horen we niets meer!
Na de vakantie maar eens bellen

1 like

Hahaha dit doet me denken aan iets wat ik gister las

Ik ga zo stuk om die titel ‘Ron is nog steeds niet de IND’

13 likes

O dit heeft mijn vriend ook weken gehad. Bij hem vroegen ze naar ‘Simon’. Ze belden vanuit een call center in India en echt 8 keer per dag, met elke keer een ander nummer. Hij werd er echt helemaal gek van. Hij heeft ze een week lang consequent weggedrukt (kreeg hij nog hele verhalen op de voicemail) maar het is nu - op een enkel belletje na- gestoptđŸ€žđŸ»

1 like

Ik ben met mijn moeder in Dinant en er is hier gewoon niks te doen?? :joy: alle cafés en restaurants gaan om 22u al dicht en we kunnen niet eens meer ergens even een wijntje drinken. En alle straten zijn uitgestorven. Dat wordt ons 2 dagen bezatten op de hotelkamer :angry: (grapje he maar vind t wel stom)

3 likes

Haha echt he. Het is mooi maar takkesaai. Wij hebben ook elke avond in ons appartement maar geborreld :joy:.

1 like

Ik ben jarig

En ik sta in de spÀti om me te gaan bezatten maar ik moet om 07:15 werken (niks met het kind alleen het huishouden) dus dit is een topidee

79 likes

Gefeliciteerd! Ik las heel even dat je in de SpÀtzl (oid, die pasta) stond, maar veel plezier.

Ik word er niet helderder op, ik duik het bed in.

3 likes

Gefeliciteerd!! :partying_face:
Geniet van je nacht. De zorgen over morgen zijn voor morgen!

2 likes

gefeliciteerd!

3 likes

Pfoe na 2 weken vakantie weer in je eigen bed liggen is oprecht het allerlekkerste gevoel wat er is :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

19 likes

Ik heb al dagen de slappe lach samen met mn beste vriendin. Ik heb er zelfs spierpijn in mn buik van. Dit is het beste gevoel ooit.

27 likes

Gefeliciteerd!! En succes haha