Ik was gisteren op de kermis en blijkbaar is de nieuwe rage piemelknuffels?? Iedereen liep ermee en wilde ze winnen. Ik zag oude stellen ermee lopen maar een een jongen van een jaar of 10 met eentje die bijna groter was dan hij zelf . Ze hadden we heel “inclusief” bruin, beige en rainbow
. Maar why??? En waar zijn de vulva knuffels
Ik kan me hier toch een beetje boos om maken. Zodra het gaat over lgbti+ onderwerpen roepen precies al die mensen die heel de dag op zo’n kermis rondhangen dat het zo door hun strot geduwd wordt. Je kan geen inclusieve reclamecampagne uitbrengen zonder duizend haatreacties want is dit nou nodig??? Pride is slecht want denk aan de arme kindjes die mogelijk een man in een strak leren pakje zouden zien. Alles is zogenaamd confronterend en aanstootgevend voor deze mensen…… behalve facking piemelknuffels voor…… kinderen. Wat??? /rant
Gefeliciteerd
Ja ik las laatst al dat het met kermis Tilburg ook een heel ding was, dus toen dacht ik al dat krijgen wij ook wel.
Zag gister ook iemand bij ons in de straat met zo’n enorme knuffel fietsen. Het verbaasde me dat ie die mee had gekregen op de fiets
Dit ! Zelfde als dat er bij zomer carnaval niet meer gedanst mocht worden want vulgair. Flikker toch op kut land.
Ja exact!! Maar omdat die piemel schattig is kan het opeens wel?? Met die lentekriebels seksuele voorlichting toen ook. Een anatomisch model van een clitoris gaat echt veel te ver voor kinderen maar slapen en spelen met een piemel knuffel is oke.
Omg, ik heb een nieuw plekje! 1 september al verhuizen
Wat fijn!
Ik ben sinds gisteren verslaafd aan Duolingo. Ben mijn tweede taal aan het bijspijkeren en vind het echt leuk om telkens tussendoor te doen.
Ik laat als ik zeker weten niet thuis ben, alles naar het pakketpunt sturen. Je zou dat kunnen opperen toch? Je kunt dit ook nog dezelfde ochtend wijzigen en kunnen ze het lekker zelf ophalen op een moment dat het hun uitkomt.
Ik ben er ook net een paar dagen geleden geweest en snapte niet helemaal waarom mensen zo enthousiast zijn over Dinant. Er zijn wel een aantal leuke wandelpaden, als je van wandelen houdt. En je kan ook altijd nog een dagje naar Namur, vond ik veel leuker.
Mijn moeder is conditioneel niet zo goed dus echt lange wandelingen lukt haar helaas niet. Heb ook al naar Namur zitten kijken! Misschien dat we daar morgen heen rijden want dit is wel heel treurig. Konden vanochtend niet eens fatsoenlijk ontbijt halen en we haalden ergens koffie to go, kregen we senseo. 5 euries voor slootwater
Ik heb helaas wel dezelfde ervaring in dinant. Het was wel heel mooi, maar het was zondag en heel veel was dicht. Zelfs veel restaurants, dus we hebben een broodje falafel gegeten als lunch. Ik vond boven op het fort wel leuk, maar er gebeurd niet echt veel
net een klaagmail gestuurd naar een logistiek bedrijf omdat één van hun vrachtwagens aso reed voelt goed
Boomervibes wel😂
boomer wordt je niet vanzelf!
Ik zit in de wachtkamer bij de verloskundige. En overal ligt kinderspeelgoed en boekjes en zitten happy ouders. En ik zit er zo ongemakkelijk tussen omdat ik hier voor een spiraal kom in plaats van voor een baby.