Mijn moeder is conditioneel niet zo goed dus echt lange wandelingen lukt haar helaas niet. Heb ook al naar Namur zitten kijken! Misschien dat we daar morgen heen rijden want dit is wel heel treurig. Konden vanochtend niet eens fatsoenlijk ontbijt halen en we haalden ergens koffie to go, kregen we senseo. 5 euries voor slootwater
Ik heb helaas wel dezelfde ervaring in dinant. Het was wel heel mooi, maar het was zondag en heel veel was dicht. Zelfs veel restaurants, dus we hebben een broodje falafel gegeten als lunch. Ik vond boven op het fort wel leuk, maar er gebeurd niet echt veel
net een klaagmail gestuurd naar een logistiek bedrijf omdat één van hun vrachtwagens aso reed voelt goed
Boomervibes wel😂
boomer wordt je niet vanzelf!
Ik zit in de wachtkamer bij de verloskundige. En overal ligt kinderspeelgoed en boekjes en zitten happy ouders. En ik zit er zo ongemakkelijk tussen omdat ik hier voor een spiraal kom in plaats van voor een baby.
Getver, laatste week van onze vakantie gaat in en ik heb een blaasontsteking Nu richting een apotheek om hopelijk over the counter wat mee te krijgen. Ik herken het uit duizenden dus hoop niet nu een heel circus van potje plassen hier te moeten uitvoeren.
Ik ben al die lowlands Social Media posts nu al zat en het moet nog beginnen
Ik heb vanmiddag veel te snel en teveel gegeten. Ik voel me net een opengebarsten kroket. En net werd er verteld dat wr vanavond nog meer gaan eten. Pff ik rol zo nog van een berg af hier.
Klinkt wel echt als het goede leven
Even ranten sorry. Waarom kan mijn familie zich niet gewoon aan de afspraken houden en waarom krijg ik vervolgens overal de schuld van?
Ze vroegen dus of wij op bezoek willen bij mijn broer en schoonzus en hun nieuwe kind. Die plannen zijn al heel vaak veranderd, maar we hadden drie weekenden vrij gehouden, speciaal hiervoor en dit ook met hun gecommuniceerd.
Nu vragen ze ons mee net in de week die wij al helemaal vol gepland hebben. Nu zijn ze boos, omdat wij niet meegaan en krijg ik de schuld hiervan. Ze hebben geen begrip voor onze agenda, maar andersom moeten we altijd wel met hun rekening houden.
Jaaa ik ben wel zo moe en mn beste vriendin komt zo aan als verrassing dus dat wordt janken en dan gaan we lekker borrelen
Gefeliciteerd en veel plezier!!
Aahh dat klinkt heel fijn! Gefeliciteerd en veel plezier vanavond
Ik krijg echt zware fomo van al die berichten
Ongesteld dus wil met kruik slapen maar daar is het veel te warm voor😩
Raam helemaal open zetten? Vannacht is het nog best koel.
Omg ik dacht even een tiktoktrend te volgen. Mozerella in een pan smelten en dan een augurk er in rollen… het werd zo’n tyfuszooi! Hele pan ook aangekoekt met verbrand mozerella! Het was ook niet om te vouwen, had alleen maar slierten gesmolten kaas terwijl de onderste laag al zwart was (pan op laag vuur) hahaha echt hoe is het mogelijk