Ongesteld dus wil met kruik slapen maar daar is het veel te warm voorđ©
Raam helemaal open zetten? Vannacht is het nog best koel.
Omg ik dacht even een tiktoktrend te volgen. Mozerella in een pan smelten en dan een augurk er in rollen⊠het werd zoân tyfuszooi! Hele pan ook aangekoekt met verbrand mozerella! Het was ook niet om te vouwen, had alleen maar slierten gesmolten kaas terwijl de onderste laag al zwart was (pan op laag vuur) hahaha echt hoe is het mogelijk
Klinkt sowieso goor en best lastig tenzij je een goede koekenpan hebt, maar heb je wel de juiste mozzarella gebruikt?
AH Mozzarella geraspt bestellen | Albert Heijn Hier zit veel minder vocht in dan zoân bolletje mozzarella namelijk, reageert heel anders.
Zit in een NS bus en het is heerlijk rustig. Niet verwacht vanwege de spits. Chauffeur heeft lekker hard muziek op staan. Begon met Belle Perez en inmiddels zijn we bij de macarena Ik denk dat ik gewoon niet ga werken en lekker de hele dag met deze meneer mee ga rijden
Goeie genade. Onrustige nacht (door baby), 05:15 opgestaan (idem), er hangt een geur die ik niet kan plaatsen in een bepaald deel van het huis, de kat komt elke vijf minuten onverrichterzake van de bak dus daar moeten we voor het weekend maar even mee naar de dierenarts en ik heb mijn toegangspas van mân werk op kantoor laten liggen waardoor ik straks op zoek moet naar iemand die me binnen wil laten (en er is op vrijdag vaak bijna niemand). Bijna weekend!!1!
Aahw lof mn vrienden en familie zo. Hier hoef ik niks zelf te betalen of te doen. En ik ben het gewend maar mn vriendin wou graag iets terug doen. Maar dat is bijna onmogelijk hier haha. Dus toen ze vanochtend ging heeft ze een kaartje achtergelaten voor mn vader en oma met daarin geld. Ze waren helemaal overstuur want het had echt niet gehoeven haha. Zo lief allemaal.
Woorden schieten te kort om mijn verbazing over deze versnapering te beschrijven. Ik heb ze tenminste niet.
Hoe lijkt dit nou een goed idee?
Ik denk dat ik vandaag gezorgd heb dat de mannen bij autotaalglas een goede pauze hebben.
Ik had een sterretje, dacht ik. Gekeken en gevoeld en er zat echt een deukje in mn voorruit. Omdat we op vakantie gaan, dacht ik laat ik eens verstandig zijn en er meteen naar laten kijken. Dus afspraak gemaakt en vanochtend om 9 uur stond ik bij de autotaalglas met mn goede gedrag.
Die man loopt met mee, kijkt eens goed naar het sterretje, kijkt nog een keer, voelt en wrijft en zei toen de woorden:
âSorry mevrouw, maar dit is geen sterretje, dit is boomharsâ
Ik voelde zo alle strong independent woman uit mn lichaam stromen.
Zometeen belangrijk gesprek op mân werk! Ben zo zenuwachtig, maar komt goed
Hahahaha ik heb dit ook gehad, net een nieuwe auto en ontdekte een sterretje (dacht ik). Naar de Carglass en toen bleek dat het sterretje al gevuld was met hars ik droop echt af
Ja deze had ik! Maar het ging helemaal mis
@Nescio Ik zie altijd de lekkerse variaties en ben dus snel geinfluenced blijkbaar
Ik bak wel eens mozz tijdens het gourmetten en ik gebruik dan geen olie en het gaat altijd goed
Ik zag net een bejaard koppel op een scootmobiel tandem. Ik wist helemaal niet dat dat bestaat, maar het zag er heel schattig uit
Wel weer een investering voor de komende 12 jaar dus hupppppp
Heb even gegoogeld. Als het er zo uitzag, vallen ze in elk geval goed op in het verkeer:
Ja dat is ook weer waar
Ik ben de laatste tijd echt blij met mijn baarmoeder. Ben net ongesteld geworden en dat is perfect want ga volgende week weer een weekendje weg.
Haha, ja dit was het! Wel een witte dus iets minder opvallend dan de rode
Jaaa vorige maand kwam ook perfect uit! Maar hier ben ik extra blessed mee, ongesteld zijn met 36 graden is echt een hel