Wat je even kwijt wil #66

Getver, laatste week van onze vakantie gaat in en ik heb een blaasontsteking :sob: Nu richting een apotheek om hopelijk over the counter wat mee te krijgen. Ik herken het uit duizenden dus hoop niet nu een heel circus van potje plassen hier te moeten uitvoeren.

3 likes

Ik ben al die lowlands Social Media posts nu al zat en het moet nog beginnen :joy:

13 likes

Ik heb vanmiddag veel te snel en teveel gegeten. Ik voel me net een opengebarsten kroket. En net werd er verteld dat wr vanavond nog meer gaan eten. Pff ik rol zo nog van een berg af hier.

7 likes

Klinkt wel echt als het goede leven

4 likes

Even ranten sorry. Waarom kan mijn familie zich niet gewoon aan de afspraken houden en waarom krijg ik vervolgens overal de schuld van?

Ze vroegen dus of wij op bezoek willen bij mijn broer en schoonzus en hun nieuwe kind. Die plannen zijn al heel vaak veranderd, maar we hadden drie weekenden vrij gehouden, speciaal hiervoor en dit ook met hun gecommuniceerd.

Nu vragen ze ons mee net in de week die wij al helemaal vol gepland hebben. Nu zijn ze boos, omdat wij niet meegaan en krijg ik de schuld hiervan. Ze hebben geen begrip voor onze agenda, maar andersom moeten we altijd wel met hun rekening houden. :roll_eyes:

3 likes

Gefeliciteerd @Luzarl ! Had je een fijne dag?

3 likes

Jaaa ik ben wel zo moe en mn beste vriendin komt zo aan als verrassing dus dat wordt janken :joy: en dan gaan we lekker borrelen

48 likes

Gefeliciteerd en veel plezier!! :partying_face:

4 likes

Aahh dat klinkt heel fijn! Gefeliciteerd en veel plezier vanavond :wine_glass: :birthday:

2 likes

Ik krijg echt zware fomo van al die berichten

3 likes

Ongesteld dus wil met kruik slapen maar daar is het veel te warm voorđŸ˜©

3 likes

Raam helemaal open zetten? Vannacht is het nog best koel.

5 likes

Omg ik dacht even een tiktoktrend te volgen. Mozerella in een pan smelten en dan een augurk er in rollen
 het werd zo’n tyfuszooi! Hele pan ook aangekoekt met verbrand mozerella! Het was ook niet om te vouwen, had alleen maar slierten gesmolten kaas terwijl de onderste laag al zwart was (pan op laag vuur) hahaha echt hoe is het mogelijk

3 likes

Klinkt sowieso goor en best lastig tenzij je een goede koekenpan hebt, maar heb je wel de juiste mozzarella gebruikt?

AH Mozzarella geraspt bestellen | Albert Heijn Hier zit veel minder vocht in dan zo’n bolletje mozzarella namelijk, reageert heel anders.

3 likes

Zit in een NS bus en het is heerlijk rustig. Niet verwacht vanwege de spits. Chauffeur heeft lekker hard muziek op staan. Begon met Belle Perez en inmiddels zijn we bij de macarena :ok_hand:t2: Ik denk dat ik gewoon niet ga werken en lekker de hele dag met deze meneer mee ga rijden

46 likes

Goeie genade. Onrustige nacht (door baby), 05:15 opgestaan (idem), er hangt een geur die ik niet kan plaatsen in een bepaald deel van het huis, de kat komt elke vijf minuten onverrichterzake van de bak dus daar moeten we voor het weekend maar even mee naar de dierenarts en ik heb mijn toegangspas van m’n werk op kantoor laten liggen waardoor ik straks op zoek moet naar iemand die me binnen wil laten (en er is op vrijdag vaak bijna niemand). Bijna weekend!!1!

6 likes

Aahw lof mn vrienden en familie zo. Hier hoef ik niks zelf te betalen of te doen. En ik ben het gewend maar mn vriendin wou graag iets terug doen. Maar dat is bijna onmogelijk hier haha. Dus toen ze vanochtend ging heeft ze een kaartje achtergelaten voor mn vader en oma met daarin geld. Ze waren helemaal overstuur want het had echt niet gehoeven haha. Zo lief allemaal.

36 likes

Woorden schieten te kort om mijn verbazing over deze versnapering te beschrijven. Ik heb ze tenminste niet.
Hoe lijkt dit nou een goed idee?

23 likes

Ik denk dat ik vandaag gezorgd heb dat de mannen bij autotaalglas een goede pauze hebben.

Ik had een sterretje, dacht ik. Gekeken en gevoeld en er zat echt een deukje in mn voorruit. Omdat we op vakantie gaan, dacht ik laat ik eens verstandig zijn en er meteen naar laten kijken. Dus afspraak gemaakt en vanochtend om 9 uur stond ik bij de autotaalglas met mn goede gedrag.
Die man loopt met mee, kijkt eens goed naar het sterretje, kijkt nog een keer, voelt en wrijft en zei toen de woorden:
“Sorry mevrouw, maar dit is geen sterretje, dit is boomhars”

Ik voelde zo alle strong independent woman uit mn lichaam stromen.

64 likes

Zometeen belangrijk gesprek op m’n werk! Ben zo zenuwachtig, maar komt goed :blush:

7 likes