Wat je even kwijt wil #66

Klinkt sowieso goor en best lastig tenzij je een goede koekenpan hebt, maar heb je wel de juiste mozzarella gebruikt?

AH Mozzarella geraspt bestellen | Albert Heijn Hier zit veel minder vocht in dan zo’n bolletje mozzarella namelijk, reageert heel anders.

3 likes

Zit in een NS bus en het is heerlijk rustig. Niet verwacht vanwege de spits. Chauffeur heeft lekker hard muziek op staan. Begon met Belle Perez en inmiddels zijn we bij de macarena :ok_hand:t2: Ik denk dat ik gewoon niet ga werken en lekker de hele dag met deze meneer mee ga rijden

46 likes

Goeie genade. Onrustige nacht (door baby), 05:15 opgestaan (idem), er hangt een geur die ik niet kan plaatsen in een bepaald deel van het huis, de kat komt elke vijf minuten onverrichterzake van de bak dus daar moeten we voor het weekend maar even mee naar de dierenarts en ik heb mijn toegangspas van m’n werk op kantoor laten liggen waardoor ik straks op zoek moet naar iemand die me binnen wil laten (en er is op vrijdag vaak bijna niemand). Bijna weekend!!1!

6 likes

Aahw lof mn vrienden en familie zo. Hier hoef ik niks zelf te betalen of te doen. En ik ben het gewend maar mn vriendin wou graag iets terug doen. Maar dat is bijna onmogelijk hier haha. Dus toen ze vanochtend ging heeft ze een kaartje achtergelaten voor mn vader en oma met daarin geld. Ze waren helemaal overstuur want het had echt niet gehoeven haha. Zo lief allemaal.

36 likes

Woorden schieten te kort om mijn verbazing over deze versnapering te beschrijven. Ik heb ze tenminste niet.
Hoe lijkt dit nou een goed idee?

23 likes

Ik denk dat ik vandaag gezorgd heb dat de mannen bij autotaalglas een goede pauze hebben.

Ik had een sterretje, dacht ik. Gekeken en gevoeld en er zat echt een deukje in mn voorruit. Omdat we op vakantie gaan, dacht ik laat ik eens verstandig zijn en er meteen naar laten kijken. Dus afspraak gemaakt en vanochtend om 9 uur stond ik bij de autotaalglas met mn goede gedrag.
Die man loopt met mee, kijkt eens goed naar het sterretje, kijkt nog een keer, voelt en wrijft en zei toen de woorden:
“Sorry mevrouw, maar dit is geen sterretje, dit is boomhars”

Ik voelde zo alle strong independent woman uit mn lichaam stromen.

64 likes

Zometeen belangrijk gesprek op m’n werk! Ben zo zenuwachtig, maar komt goed :blush:

7 likes

Hahahaha ik heb dit ook gehad, net een nieuwe auto en ontdekte een sterretje (dacht ik). Naar de Carglass en toen bleek dat het sterretje al gevuld was met hars :clown_face: ik droop echt af :upside_down_face:

3 likes

Ja deze had ik! Maar het ging helemaal mis :joy:

@Nescio Ik zie altijd de lekkerse variaties en ben dus snel geinfluenced blijkbaar

2 likes

Ik bak wel eens mozz tijdens het gourmetten en ik gebruik dan geen olie en het gaat altijd goed

1 like

Ik zag net een bejaard koppel op een scootmobiel tandem. Ik wist helemaal niet dat dat bestaat, maar het zag er heel schattig uit :laughing:

16 likes

Wel weer een investering voor de komende 12 jaar dus hupppppp

1 like

Heb even gegoogeld. Als het er zo uitzag, vallen ze in elk geval goed op in het verkeer:

IMG_3949

5 likes

Ja dat is ook weer waar

Ik ben de laatste tijd echt blij met mijn baarmoeder. Ben net ongesteld geworden en dat is perfect want ga volgende week weer een weekendje weg. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Haha, ja dit was het! Wel een witte dus iets minder opvallend dan de rode

1 like

Jaaa vorige maand kwam ook perfect uit! Maar hier ben ik extra blessed mee, ongesteld zijn met 36 graden is echt een hel

2 likes

Mijn vriend werd laatst fucking pissig op mij omdat ik zijn telefoon hoesje had gebogen. Echt het stelde geen fuck voor maar hij was zo geïrriteerd dat hij er zelfs middeleeuws door ging praten. Dus hij zegt zo:’ You bented my phone case without regard!’. En het eerste waar ik aan moest denken was die fucking oude meme van:’ They’re taking the hobbits to Isengard’.

Dus nu vanmorgen ging ik dat afspelen toen hij naar beneden kwam terwijl ik mee song:’ you bented my phone case without regard-gard-gard-gard’. En hij was eigenlijk nog steeds boos maar kon niet meer serieus blijven :joy:

52 likes

Whooo! Vanaf september werk ik 4 uur meer in de week :partying_face:

Ja, stelt niks voor, maar voor mij wel :blush:

80 likes

Niet zeggen!! Is toch hartstikke knap :blush:🫶🏽

3 likes