Hahahaha ik heb dit ook gehad, net een nieuwe auto en ontdekte een sterretje (dacht ik). Naar de Carglass en toen bleek dat het sterretje al gevuld was met hars ik droop echt af
Ja deze had ik! Maar het ging helemaal mis
@Nescio Ik zie altijd de lekkerse variaties en ben dus snel geinfluenced blijkbaar
Ik bak wel eens mozz tijdens het gourmetten en ik gebruik dan geen olie en het gaat altijd goed
Ik zag net een bejaard koppel op een scootmobiel tandem. Ik wist helemaal niet dat dat bestaat, maar het zag er heel schattig uit
Het is gebeurd. Mijn Macbook Pro uit 2011 wil gewoon niet meer. Nu doen mijn cijfertoetsen het ook niet meer. En ik kan nog genoeg andere mankementen opnoemen. Wil eigenlijk nu naar Coolblue lopen om een andere te halen maar mijn god, zoveel geld. Echt janken.
Wel weer een investering voor de komende 12 jaar dus hupppppp
Heb even gegoogeld. Als het er zo uitzag, vallen ze in elk geval goed op in het verkeer:
Ja dat is ook weer waar
Ik ben de laatste tijd echt blij met mijn baarmoeder. Ben net ongesteld geworden en dat is perfect want ga volgende week weer een weekendje weg.
Haha, ja dit was het! Wel een witte dus iets minder opvallend dan de rode
Jaaa vorige maand kwam ook perfect uit! Maar hier ben ik extra blessed mee, ongesteld zijn met 36 graden is echt een hel
Mijn vriend werd laatst fucking pissig op mij omdat ik zijn telefoon hoesje had gebogen. Echt het stelde geen fuck voor maar hij was zo geĆÆrriteerd dat hij er zelfs middeleeuws door ging praten. Dus hij zegt zo:ā You bented my phone case without regard!ā. En het eerste waar ik aan moest denken was die fucking oude meme van:ā Theyāre taking the hobbits to Isengardā.
Dus nu vanmorgen ging ik dat afspelen toen hij naar beneden kwam terwijl ik mee song:ā you bented my phone case without regard-gard-gard-gardā. En hij was eigenlijk nog steeds boos maar kon niet meer serieus blijven
Whooo! Vanaf september werk ik 4 uur meer in de week
Ja, stelt niks voor, maar voor mij wel
Niet zeggen!! Is toch hartstikke knap š«¶š½
Heerlijke postā¤ļø
Wel grappig dat jij als #1 poster in het Klaag hier over het weer-topic naar Scandinaviƫ op vakantie gaat
Haha wat heerlijk!
Ik ben uitgelogd op mijn werk Insta vanwege mān vakantie, heb echt al minimaal 85 keer op mān profielfoto rechts onderin geklikt om van account te wisselen
Nacho bolognaise, dat is fusion