We hebben te maken met killermuggen. Je hoort ze bijna niet en zijn echt supersnel. Ik lag nog even in bed met telefoon en ik zag hem recht naar mijn tiet vliegen, dus ik slaan maar niks te zien. Minuut later zie ik hem (of een ander) langs vliegen.
Maar ik heb wrl gewoon een muggenbult nu op mijn tiet (en 2 op mijn rug).
Bah! Ik had vannacht ook zoiets maar met een sprinkhaan in mn bed. Heb 'm wel gevonden gelukkig maar kon daarna ook niet meer slapen
Ik had een AirBnb geannuleerd (op de dag zelf), maar kreeg na een paar uur wel een review. Vreemd, maar dacht zal wel negatief zijn dan. Na 2 weken kun je die review pas zien als je zelf geen review achterlaat. Zie ik nu: āXiomara was nice and treat our apartment well.ā
Nouja, andersom zou nog vreemder zijn
āXiomara completely destroyed our apartment and furnitureā
Mannn wat kut ik ben een box aan het verven en die spijlen hoe de fuck krijg je dit mooi, met een roller gaat niet en met een kwast ziet het eruit alsof een peuter het gedaan heeft, help
Ik zie op insta telkens reels voorbij komen waarin ze trapleuningen met spijlen met zoān zelfbruin-handschoen doen. Geen idee of het echt werkt maar ziet er veelbelovend uit.
Met een sok?
Haha is dat iets wat je zelf al eens hebt geprobeerd?
Spuitbus?
Verfspuit of een spuitbus met verf.
Jaaa ik zag dit gisteren ook op het alwetende medium tiktok: rubber handschoentje aan, sok er overheen doen, in de verf dopen en schilderen maar!
Ja zag ik ook! Resultaat zag er goed uit⦠kunt het ook n minst proberen @the.rebel.club voor ons
Als je op tiktok zoekt op āpainting sockā vind je die videoās
Haha ja ik kijk even hoe t nu opdroogt en dan zal ik het overwegen heb alleen geen tiktok en ook geen zelfbruinerhandschoen⦠maar een plastic zakje met een sok erover zal moeten werken denk ik? To be continued
Hoe lang had je die bril met cilinder? Ik moest ook erg wennen in het begin, nu kan ik niet meer zonder haha
Ik heb mijn tuinset in de beits gezet met een sok haha. Dat ging perfect. Edit het was een lichte / bijna kleurloze beits dus die tips hierboven met een handschoen of plastic zakje lijkt mij handig als het een donkere kleur is. Anders zou ik daarna gewoon mān hand wassen.
Ja ik wilde al zeggen, die sterkte verschilt! Vindt dat ook niet netjes dat ze dat niet hebben gevraagd. Je kunt atijd teruggaan en de situatie uitleggen. Nee heb je en ja kun je krijgen toch?
Ik zou met iemand afspreken maar zit nu al de hele tijd in wacht stand en vind dat altijd maar meh.
Pff ik reed net ergens en voor mij reed een scooter met 2 personen erop. En langs de weg stonden er allemaal autoās geparkeerd. De achterste persoon op die scooter trapte steeds tegen autospiegels aan van die geparkeerde autoās
Waarom zijn mensen zo
Nou volgens mij gaat het niet door hoor, heb nog maar een berichtje gestuurd maar heb eigenlijk al geen zin meer. Voel me er ook wel een beetje sip door eerlijk gezegd.
Dat kan ik me goed voorstellen. Altijd zo naar dit soort dingen.