Wat je even kwijt wil #66

Ik kwam vandaag vrienden tegen van vroeger dje ook half nl zijn. Ik heb hun al meer dan 17 jaar niet meer gezien. Mn hart ontploft hier echt van alle liefde :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Mijn huisbaas heeft kennelijk een betalingsachterstand bij de waterleverancier. Echt get your shit together :roll_eyes:

3 likes

Het is mijn nieuwe broek die ik gewassen heb en aan de waslijn had gehangen, wtf. Die gaat in een azijnbadje.

1 like

Haha waar ruikt het dan naar?

Naar verschroeid rubber of zo. Ik dacht echt dat er een apparaat oververhit was geraakt maar kwam er niet uit wat het was in mijn huis. Ik had bijna de handige buurman uitgenodigd om te helpen hahaha

1 like

Is het een donkere broek?

2 likes

Ja!

Ik zag vandaag met snorkelen een octopus en hij was zo mooi. Hij ging de hele tijd van kleur veranderen, van bruin naar lichtblauw en terug.

53 likes

Dat zijn zulke geweldige dieren! Ken je op Netflix “My octopus teacher”? Echte aanrader.
En als je wat wil leren over hun enorme intelligentie, dan is dit boek een aanrader!

(sorry, ik ben zo’n fan van dit dier!)

12 likes

Geeft niets :heart:, ik ben ook fan, ook al wel langer dan deze encounter. Maar kom ze met snorkelen niet zo vaak tegen zo dichtbij en zo lang :pensive:. Hij ging ook heel dramatisch een krabbetje vangen, zich tot een bal oprollen en opeten.

5 likes

Ja, wat leuk zeg! Ik heb er ook een gezien met snorkelen, maar die schoot tussen de rotsen en toen kon ik 'm niet meer vinden. De keer dat ik er een zag met duiken, had ik 'm bijna gemist. Hij zat op een rots en leek het verlengde van die rots. Maar toen ik, met mijn buddy voor hem bleef hangen werd hij heel boos, of bang en veranderde in een pikzwart blok met rode punten. Heel indrukwekkend. We namen een beetje afstand en bleven hangen, en toen werd hij rustiger en allerlei kleuren blauw, echt prachtig.

5 likes

Ik heb niet gevolgd wat er aan de hand is maar het klinkt alsof je minder werkte om een (vervelende) reden dus dan is 4 uur toch al heel wat!

4 likes

Dat heb ik ook al gehad en telkens als ik ze gewassen had en daarna aan het strijken was, rook ik dat opnieuw :nauseated_face:. Hopelijk heb jij meer geluk.

1 like

Hier ook echt een enorme spin boven mijn bed die opeens weg was. Dus maar op de bank slapen :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb gedronken en weinig gegeten.goeie combi.
En altijd als ik alcohol drink zwelt mn buik op. Maar het waren de cocktails waard.
Gezellige avond gehad, tijd ging zo voorbij en nog buiten kunnen zitten.
Het was een goeie zomeravond en dat was lang geleden.

4 likes

We hebben te maken met killermuggen. Je hoort ze bijna niet en zijn echt supersnel. Ik lag nog even in bed met telefoon en ik zag hem recht naar mijn tiet vliegen, dus ik slaan maar niks te zien. Minuut later zie ik hem (of een ander) langs vliegen.
Maar ik heb wrl gewoon een muggenbult nu op mijn tiet (en 2 op mijn rug).

1 like

Bah! Ik had vannacht ook zoiets maar met een sprinkhaan in mn bed. Heb 'm wel gevonden gelukkig maar kon daarna ook niet meer slapen

1 like

Ik had een AirBnb geannuleerd (op de dag zelf), maar kreeg na een paar uur wel een review. Vreemd, maar dacht zal wel negatief zijn dan. Na 2 weken kun je die review pas zien als je zelf geen review achterlaat. Zie ik nu: ‘Xiomara was nice and treat our apartment well.’

:face_with_raised_eyebrow:

26 likes

Nouja, andersom zou nog vreemder zijn

“Xiomara completely destroyed our apartment and furniture”

5 likes

Mannn wat kut ik ben een box aan het verven en die spijlen :woozy_face: hoe de fuck krijg je dit mooi, met een roller gaat niet en met een kwast ziet het eruit alsof een peuter het gedaan heeft, help

2 likes