Wat je even kwijt wil #66

Ik zie op insta telkens reels voorbij komen waarin ze trapleuningen met spijlen met zo’n zelfbruin-handschoen doen. Geen idee of het echt werkt maar ziet er veelbelovend uit.

2 likes

Met een sok?

3 likes

Haha is dat iets wat je zelf al eens hebt geprobeerd?

2 likes

Spuitbus?

1 like

Verfspuit of een spuitbus met verf.

1 like

Jaaa ik zag dit gisteren ook op het alwetende medium tiktok: rubber handschoentje aan, sok er overheen doen, in de verf dopen en schilderen maar!

7 likes

Ja zag ik ook! Resultaat zag er goed uit… kunt het ook n minst proberen @the.rebel.club voor ons :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je op tiktok zoekt op “painting sock” vind je die video’s

1 like

Haha ja ik kijk even hoe t nu opdroogt en dan zal ik het overwegen :joy: heb alleen geen tiktok en ook geen zelfbruinerhandschoen… maar een plastic zakje met een sok erover zal moeten werken denk ik? To be continued

3 likes

Hoe lang had je die bril met cilinder? Ik moest ook erg wennen in het begin, nu kan ik niet meer zonder haha

2 likes

Ik heb mijn tuinset in de beits gezet met een sok haha. Dat ging perfect. Edit het was een lichte / bijna kleurloze beits dus die tips hierboven met een handschoen of plastic zakje lijkt mij handig als het een donkere kleur is. Anders zou ik daarna gewoon m’n hand wassen.

2 likes

Ja ik wilde al zeggen, die sterkte verschilt! Vindt dat ook niet netjes dat ze dat niet hebben gevraagd. Je kunt atijd teruggaan en de situatie uitleggen. Nee heb je en ja kun je krijgen toch?

1 like

Ik zou met iemand afspreken maar zit nu al de hele tijd in wacht stand en vind dat altijd maar meh.

8 likes

Pff ik reed net ergens en voor mij reed een scooter met 2 personen erop. En langs de weg stonden er allemaal auto’s geparkeerd. De achterste persoon op die scooter trapte steeds tegen autospiegels aan van die geparkeerde auto’s :weary:

Waarom zijn mensen zo

2 likes

Nou volgens mij gaat het niet door hoor, heb nog maar een berichtje gestuurd maar heb eigenlijk al geen zin meer. Voel me er ook wel een beetje sip door eerlijk gezegd.

7 likes

Dat kan ik me goed voorstellen. Altijd zo naar dit soort dingen.

2 likes

Heerlijk dat niemand hier commentaar heeft op mn outfits. Als ik in nl iets aan mn moeder ofzo laat zien dan k9mt er altijd wel een opmerking. Of het is te kort of er moet wel echt een bh onder en blabla. Hier kan ik rond lopen in een kapot shirt met een oma onderbroek en ik krijg nog complimenten over hoe goed ik eruit zie.
Vanavond doe ik gewoon lekker niet mn bh aan en kunnen mn meiden lekker rusten.

32 likes

M’n moeder is geen perv (denk ik), maar die zit juist altijd van WAAROM HEB JE EEN BH AAN het is zoveel mooier zonder bh, waarom is jouw generatie zo preuts. Jullie willen nooit een tepel zien. Waarom is je jurk zo lang, het is warm.

13 likes

Vanochtend door m’n rug gegaan :sob: elke beweging is zo pijnlijk :hot_face: naar van

1 like

Zou je kunnen vragen of ze nog een dochter wilt.
Ik moet wel zeggen dat ik van die hang papajas heb en t in sommige kleren niet mooi is. Maar soms kan t prima maar mn moeder vind het dan zo vreeeeselijk. Dat ik dan ga twijfelen en dan toch een bh aan doe om van t gezeik af te zijn haha.

11 likes

Het hele huis móet schoon voor ik op vakantie ga, maar het is zooo benauwd :hot_face: ben echt kapottttt.

1 like