Wat je even kwijt wil #66

Ik weetniet meer in welk topic dit was maar ik zei toen ik hoop dat er een kat gewoon een keer bij mij komt aanlopen en nooit meer weggaat. Haha, nu is er een kat die regelmatig eraan komt als ik met de fiets eraan kom. Maar het lijkt alsof we toch altijd ons kapot schrikken van elkaar. Een schattige zwarte kat met allemaal witte pootjes. Maar net zat ie dus ineens in de tuin, en daarna werd ik bang :joy: en toen ging ie snel weg. Maar ik weetniet van wie die is. Zal wel zo’n kat zijn die bijna altijd buiten is en alleen thuis komt voor eten.

4 likes

Ik wilde net na een lange dag klussen nog even lekker in de tuin zitten maar het wordt gewoon al donker…? Hallo het is pas net 21u geweest ik wil geen herfst :sob:

7 likes

Wat leuk! Ik heb (had?) een bookstagram account en daarmee juist heel veel contact met anderen. Wat een werkte was gewoon een leuke opmerking/vraag sturen nav een post of story. Wellicht komt daar een gesprek uit. Zo niet, over een paar dagen gewoon nog eens reageren. Ik vond het altijd super leuk als er mensen contact zochten en we over onze gedeelde hobby konden kletsen.

4 likes

Ik vind het nogal wat dat mannen op dating sites zo snel willen meeten. We hebben elkaar voor 1 dag een paar berichten gestuurd en je wilt al meeten?? En vaak wonen ze minstens een uur verder. En ik geef toch duidelijk aan dat ik een lange relatie wil, geen hookups.

Stel ik zou maar gaan meeten met elke man waar ik een paar berichten mee heb uitgwisseld (terwijl ik al heel kieskeurig swipe op profiel/foto’s), dan ben ik wel flink wat uur en energie in de week kwijt aan mannen waar ik nog niet eens wat interesse voor voel.

Waarom zou ik mijn huis uitgaan en toch een halfuur/uur reizen om naar een plek te gaan voor iemand waar ik nog helemaal niks mee voel?? Ik heb daar toch wat meer informatie/feeling/gesprekken voor nodig.

Ben ik te moeilijk en verwacht ik te veel?? Het geeft me een beetje een ā€˜makkelijk’ gevoel.

2 likes

Ik heb het idee dat mensen daar een beetje verschillend in staan. Zelf ben ik ook niet van het al willen afspreken na een paar berichtjes, maar een vriendin van mij vindt dat juist heel leuk en gaat het liefst zonder elkaar eerst gesproken te hebben op date (daar is ook een app voor volgens mij). Wat ik wel eens van haar en van mannen hoor die snel willen afspreken is dat je, door te veel met elkaar gechat te hebben, de spontaniteit er een beetje uithaalt en misschien al te veel een beeld gaat vormen van die ander waar die ander misschien niet aan voldoet. Ook zou het er voor kunnen zorgen dat je op die manier geen gespreksstof meer overhoudt voor tijdens de date. Argumenten die ik zelf wel begrijp, maar ik ben toch ook meer van jouw aanpak :stuck_out_tongue:

5 likes

Dit argument hoor ik wel vaker maar ik snap daar niks van? Als je alle openingsgesprekken moet bewaren tot je elkaar ziet omdat je anders al uitgepraat bent is de match toch sowieso geen lang leven beschoren?

6 likes

Ik zou juist ook snel af willen spreken en kijken of het in het echt klikt. Weken appen vind ik zonde van m’n tijd en energie. Elke keer diezelfde gesprekken op de app, bah.

Maar jij bent niet moeilijk hoor, ieder op z’n eigen manier!

11 likes

Er is ook een dateleedtopic hiervoor!

4 likes

Ahw en here I am helemaal blij dat ik ā€˜s avonds weer wat sfeerlampjes aan kan doen :joy::fallen_leaf:

1 like

Nou het ging alsnog door dus het is gewoon mijn stomme kut onzekerheid. Het is wel gezellig maar ben er ergens ook niet helemaal met mijn hoofd bij. 🄹

Sorry voor deze dagboek praat.

3 likes

Hahaaaa ik zit hier helemaal trots te vertellen van ā€œIk ga gewoon zonder bh naar buitenā€
Dus ik ging net op t einde van de avond naar de wc zie ik dat mn top enorm doorschijnt met goed licht erop hahaha. Nja gratis show.

13 likes

Free them titties

3 likes

Ik heb dit weekend via een soort wim hof workshop 2 x een paar minuten in een ijsbad gezeten en het ging me verassend goed af. Totaal niet verwacht en ik ben nu best een beetje trots op mijzelf. Hele toffe ervaring ook!

7 likes

Gelukkig ging het wel door en was het ook nog gezellig!

2 likes

Ik ben de laatste tijd een beetje ā€˜low-key’ gaan rondkijken voor een nieuwe woning en ik sta nu ineens eerste voor een appartement via de woningbouw :flushed: Ik ga sowieso kijken maar het ziet er op de foto’s echt gedateerd uit en er ligt o.a. geen vloer in en ik denk dat alles geschilderd moet worden. En ik kom uit op zeker €1000,- per maand inclusief alles dus pfff wel pittig. (Ik betaal nu €800,- incl, maar m’n huidige woning is wel een stuk kleiner) Spannend dit!

10 likes

Als ik Gossip Girl moet samenvatten is het rijke tieners die elkaar constant vreselijke dingen aandoen maar dat net zo snel weer vergeten tenzij het ze goed uitkomt.

Dus als je daar nu al moeite mee hebt dan zou ik jezelf die 6 seizoenen besparen.

19 likes

Ik heb jarenlang een crush gehad op iemand en uren en dagen gefantaseerd en nu hebben we sinds heel kort ā€œietsā€ (is nog niet uitgesproken wat het juist is) en kan ik niet aan het idee wennen dat het echt is :laughing:.

67 likes

Is er iets lekkerder dan je hoofd op je kussen laten vallen nadat je honderd jaar over je avondroutine hebt gedaan? Ik denk serieus dat ik sochtends sneller de deur uit ben dan dat ik savonds in bed lig :joy:

7 likes

Ik was net uit en onderweg naar huis ben ik aangerand door een gozer die langs me heen fietste en in m’n kont kneep.
Ben echt totaal in paniek geraakt en half hyperventilerend naar huis gefietst. Hoe moeilijk is het om van iemand af te blijven echf wtf.

13 likes

Wow niet okee. Hij kneep in je kont en fietste toen door of? Ben je alweer wat rustig?

2 likes