Wat ontzettend rot dit, en wat een ongelofelijke eikel. Hopelijk kon je wel slapen.
Ja hij fietste langs me heen en kneep in ât voorbij gaan in mân kont. Hij fietste toen wel direct door en had ook een capouchon op dus kon niet goed zien wat voor figuur het verder was. Ben nu wel weer rustig en heb gewoon geslapen maar ben me echt kapotgeschrokken, kan hier ook zo boos van worden.
Gelukkig dat je je iets rustiger voelt. Vorig jaar werd ik in een nacht door 2 mannen in de discotheek in mijn billen geknepen, waarvan 1 uit mijn âeigen groepâ van die avond. Die wist dat ik daar niet op zat te wachten. Ik was ook zo boos en vond het zoân rotgevoel dat ik geen controle had over de situatie.
Terecht dat jij ook heel boos bent, niemand heeft het recht je ongevraagd en zonder toestemming aan te raken. Hoop dat het nare gevoel snel zakt.
Ik realiseer met net dat ik al een week niemand heb gezien/gesproken. Iedereen is weg/druk/onbeschikbaar. Ga er opzich nog best goed op en zit in een creatieve/componeer flow maar vind het wel ergens zonde van mijn nog vrije dagen hoor Einde dagboekpost
Klopt, een tussenweg is toch het fijnst. Zeker als iemand niet veel in zijn profiel heeft staan, wil ik toch wel een aantal dingen weten. Sommige dingen zijn voor mij een no-go en dan is het zonde om op date te gaan.
@ZusjevanJoost
Ja maar dit was echt na een dag met 3 keer wat heen en weer schrijven. Zou ook zelf zeked niet langer dan een week wachten
@Rozevarken
On my way!
Ik had echt zin in twee gekookte eitjes. Nu ging ik ze eten en toen realiseerde ik me ineens dat het EI was en had ik er ineens geen zin meer in. Weet niet of iemand dit herkent haha maar ik had ineens zoiets van âewâ
Ja dan is het opeens te ei-achtig ofzo maar kan ik ook hebben met bijv yoghurt
Wieeee?
Ik heb de komende twee weken mijn schoonmoeder in huis. Ze komt vanavond hiernaartoe. Lieve vrouw hoor maar omg het gaat zo intens worden Ze lult echt een hond kapot haha.
Wauw twee weken?! Dat zou echt mijn nachtmerrie zijn.
Ja ik moet toegeven dat ik me wel een beetje zorgen maak of het gezellig gaat blijven. Gelukkig werk ik wel tussendoor en heb ik savonds ook dingen te doen dus heb ik wel pauze van haar
Sterkte. Ik heb ook een schoonmoeder die niet in NL woont en ze is een keer vier dagen en een keer een hele week bij ons in huis geweest en na die week hebben we besloten dat nooit meer te doen haha.
Onze toenmalige woning was er eigenlijk veel te klein voor dus ik trok het die laatste dagen heel slecht en moest er echt van bijkomen.
Ik woon op loopafstand van Utrecht CS. Google Maps adviseert me om eerst de tram van CS centrumzijde naar CS Jaarbeurszijde te nemen om vanaf daar de trein te nemenâŠdie even ver lopen is als vanaf de centrumkant
Ik ben weer helemaal happy (niet alleen om dit hoor haha). Wasmand blijft weer lekker leeg nu het weer buiten kan drogen.
Echt mijn grote ergernis aan Google Maps. Ik werk vlakbij het Bolletjesdak en moet via de Jaarbeurszijde naar huis. Dan zegt ie dat ik de bus moet nemen naar St Jacobsstraat en dan een bus terug naar het station.
Heh ipv gewoon vanaf t bollendak door t station lopen?!
Yup, probeer maar eens van Stationsplein naar Kiwi Supermarkt te navigeren.
Stationsgebied/Hoog Catharijne is een soort Bermuda Driehoek voor Google. Je gaat er ergens in, komt er mogelijk weer uit, of niet, in ieder geval niet lopend
Of ze hebben aandelen in U-OV
Eerlijk gezegd denk ik dat ze je dat âkinderfeestjeâ from hell proberen te besparen
Nja naar de tram kun je die helaas ook niet ontwijken of via Moreelsebrug naar tram Jaarbeurszijde lopen naar tram centrumzijde naar trein