Wat je even kwijt wil #66

Oh serieus? Sorry misschien geef ik ill-advised complimenten :smile: heb je m gespoeld onder de kraan? Anders dat misschien nog even doen. En goed aan de lucht laten drogen.

Disclaimer: ik baseer dit op EHBO en een moeder die verpleegkundige was vroeger. Verder geen kennis van zaken!

4 likes

Ahh JVT op Lowlands wordt live uitgezonden dus toch nog even stukje meepakken :heart:

1 like

Haha nou als jij het er goed uit vindt zien ben ik wel tevreden! Mijn vader is ook EHBO’er. Maar omdat het nu al dichtgaat (mijn val was begin middag) kan ik het beter nu laten zei hij, alleen als het straks een beetje nog vochtig is misschien ‘s nachts afplakken zodat mn dekbed er niet in blijft hangen :sob:

3 likes

Ah ja goeie tip idd, en aan je dekbed dacht ik idd ook al, dat is wel een uitdaging. Succes en luister maar vooral naar je vader haha

3 likes

Ja als het kind op school zit ben ik natuurlijk gewoon vrij, kan ik maar beter wat met mn tijd doen

5 likes

Viel me mee! Ik ben fan van nestosyl wondgel.

Succes de eerste nacht!

2 likes

Wow hier had ik nog nooit van gehoord, wat top! Ik ga morgen meteen kijken of ze zoiets bij de apotheek hebben (dichterbij dan drogist). Dankjewel!!

3 likes

Heb je nog een tetanus prik ergens de afgelopen jaren gehad? Anders zou ik die nog wel halen.

4 likes

Oeeh your dream came true :face_holding_back_tears:
Hoe is het tot ‘iets’ gekomen uiteindelijk?

1 like

Oh goeie, dank je!

3 likes

Mijn shampoo en conditioner en masker waren na duizend jaar (dacht ik) eindelijk bijna op dus mocht nieuw spul uitzoeken, zie ik dat mijn laatste shampoobestelling van 20 augustus 2022 is! Is wel erg toevallig of niet. :sparkles:

13 likes

Dat is geen toeval. Het universum wilt je iets vertellen.

4 likes

Ik kijk nu Billie Eilish op de Lowlands livestream maar waarom zingt zij niet maar fluistert en zucht ze alleen maar? Ik voel me echt te boomer voor deze muziek

7 likes

Ik heb ook altijd Betadine in huis om het schoon te maken. Ziet er pijnlijk uit.

5 likes

Maar het probleem met een caravan trekken door een electrische auto is toch niet het gewicht van de auto, maar dat de actieradius van de accu aanzienlijk minder wordt door het gewicht van de caravan? En die actieradius is al niet erg groot.

8 likes

Ik heb nog nooit gehoord dat het gewicht van de auto zelf invloed heeft op het trekken van een caravan? Je auto heeft een trekgewicht en dat zegt iets over hoe veel gewicht de auto kan trekken (als je teveel achter je auto hangt komt hij niet meer van z’n plek). Dat is bij elektrische auto’s vaak lager dan bij benzineauto’s.

Elektrische auto’s zijn wel iets zwaarder dan benzineauto’s, maar dat scheelt een paar honderd kilo, als je een stel grote kerels achterin meeneemt is je Aygo niet ineens veel gevaarlijker.

5 likes

T.o.k. op RL?

Ik kon lastminute niet meer gaan :frowning:

4 likes

Ieder z’n mening natuurlijk, maar hoe kun je alle elektrische auto’s lelijk vinden, de aandrijving is toch geen uiterlijk kenmerk?

10 likes

Hij had een relatie, maar ze zijn uit elkaar gegaan. Wij hebben ondertussen een hele goeie vriendschap opgebouwd en hij heeft de eerste stap gezet. Ik vind het wel gigantisch spannend, want dat hij onbereikbaar was, was deel van de crush en we zetten misschien een hele goeie vriendschap op het spel. Maar we zien wel hoe het loopt.

3 likes

Ik kijk die docu over de Stint, die verhalen van de ouders. Jeetje wat erg. Kippenvel.

3 likes