Maar echt! Ik wilde laatst naar de weekday en volgens maps zou de winkel aan de straatkant zijn. Ik vond het al gek maar woon al een tijd niet meer in Utrecht dus ok. Nou mijn god ik heb echt een uur naar die kut winkel gezocht.
Wat is dat?
Frikandel
Antwerpenaar?
GADVER ik heb per ongeluk feta met truffel gekocht, waarom zou je deze dingen in godsnaam combineren. Een schande voor de parochie zou m’n oma zeggen.
Ik ben vandaag toch zo ongelofelijk hard op mijn plaat gegaan met de fiets (nuchter), brengt me echt terug naar mijn kindertijd waarin ik ook altijd onder de schaafwonden zat. Gelukkig heb ik naast een oppervlakkige schaafwond op mijn gezicht, een open knie en kapotte fiets niks, had wel anders kunnen aflopen
Dat klinkt ongelofelijk smerig
Oh klotewonden!!! Ik ben net hersteld van mijn val over een struikelsteen.
Wat kut! Fijn dat je nu weer heel bent, duurde het lang?
Ik heb het niet vaak, maar van I Don’t Wanna Miss a Thing van Aerosmith krijg ik echt kippenvel en bijna traanogen als ik het hoor. Vind dat zó’n mooi nummer.
Ja was het ook
Ik ga aan de slag als gids voor fietstours in Berlijn echt superleuk, heel veel zin in
Fiets voorzichtig
Oefff sterkte! Maar je hebt de wond wel mooi schoon gekregen.
Nou mijn vader zei dat ik hem beter schoon had moeten maken want ik heb alleen lafjes langs de randen gepoetst maar hij groeit geloof ik wel mooi dicht dus komt vast goed!
Combineren!
Oh serieus? Sorry misschien geef ik ill-advised complimenten heb je m gespoeld onder de kraan? Anders dat misschien nog even doen. En goed aan de lucht laten drogen.
Disclaimer: ik baseer dit op EHBO en een moeder die verpleegkundige was vroeger. Verder geen kennis van zaken!
Ahh JVT op Lowlands wordt live uitgezonden dus toch nog even stukje meepakken
Haha nou als jij het er goed uit vindt zien ben ik wel tevreden! Mijn vader is ook EHBO’er. Maar omdat het nu al dichtgaat (mijn val was begin middag) kan ik het beter nu laten zei hij, alleen als het straks een beetje nog vochtig is misschien ‘s nachts afplakken zodat mn dekbed er niet in blijft hangen
Ah ja goeie tip idd, en aan je dekbed dacht ik idd ook al, dat is wel een uitdaging. Succes en luister maar vooral naar je vader haha