Wat je even kwijt wil #66

Ja als het kind op school zit ben ik natuurlijk gewoon vrij, kan ik maar beter wat met mn tijd doen

5 likes

Viel me mee! Ik ben fan van nestosyl wondgel.

Succes de eerste nacht!

2 likes

Wow hier had ik nog nooit van gehoord, wat top! Ik ga morgen meteen kijken of ze zoiets bij de apotheek hebben (dichterbij dan drogist). Dankjewel!!

3 likes

Heb je nog een tetanus prik ergens de afgelopen jaren gehad? Anders zou ik die nog wel halen.

4 likes

Oeeh your dream came true :face_holding_back_tears:
Hoe is het tot ‘iets’ gekomen uiteindelijk?

1 like

Oh goeie, dank je!

3 likes

Mijn shampoo en conditioner en masker waren na duizend jaar (dacht ik) eindelijk bijna op dus mocht nieuw spul uitzoeken, zie ik dat mijn laatste shampoobestelling van 20 augustus 2022 is! Is wel erg toevallig of niet. :sparkles:

13 likes

Dat is geen toeval. Het universum wilt je iets vertellen.

4 likes

Ik kijk nu Billie Eilish op de Lowlands livestream maar waarom zingt zij niet maar fluistert en zucht ze alleen maar? Ik voel me echt te boomer voor deze muziek

7 likes

Ik heb ook altijd Betadine in huis om het schoon te maken. Ziet er pijnlijk uit.

5 likes

Maar het probleem met een caravan trekken door een electrische auto is toch niet het gewicht van de auto, maar dat de actieradius van de accu aanzienlijk minder wordt door het gewicht van de caravan? En die actieradius is al niet erg groot.

8 likes

Ik heb nog nooit gehoord dat het gewicht van de auto zelf invloed heeft op het trekken van een caravan? Je auto heeft een trekgewicht en dat zegt iets over hoe veel gewicht de auto kan trekken (als je teveel achter je auto hangt komt hij niet meer van z’n plek). Dat is bij elektrische auto’s vaak lager dan bij benzineauto’s.

Elektrische auto’s zijn wel iets zwaarder dan benzineauto’s, maar dat scheelt een paar honderd kilo, als je een stel grote kerels achterin meeneemt is je Aygo niet ineens veel gevaarlijker.

5 likes

T.o.k. op RL?

Ik kon lastminute niet meer gaan :frowning:

4 likes

Ieder z’n mening natuurlijk, maar hoe kun je alle elektrische auto’s lelijk vinden, de aandrijving is toch geen uiterlijk kenmerk?

10 likes

Hij had een relatie, maar ze zijn uit elkaar gegaan. Wij hebben ondertussen een hele goeie vriendschap opgebouwd en hij heeft de eerste stap gezet. Ik vind het wel gigantisch spannend, want dat hij onbereikbaar was, was deel van de crush en we zetten misschien een hele goeie vriendschap op het spel. Maar we zien wel hoe het loopt.

3 likes

Ik kijk die docu over de Stint, die verhalen van de ouders. Jeetje wat erg. Kippenvel.

3 likes

What the fuck. Ik ben een cake aan het bakken en de timer ging, dus ik wil de oven open doen. Heb ik ineens die voorste glasplaat met hendel in m’n handen, terwijl de achterste glasplaat dus dicht blijft??? Het lijkt ook wel alsof het verbindingsstuk gesmolten is, hoe de fuck. Daar moet een oven toch juist tegen kunnen.

2 likes

Vind het zo deprimerend als ik door de stad (woonwijken) rijd en er zijn amper mensen op straat, bijna uitgestorven. En het is zomervakantie!

Ik heb nog de beelden in mijn hoofd van toen ik kind was, groepen kinderen die spelen, ouders erbij, waterpistooltjes, overal stoepkrijt op de grond en speelgoed. Uren lang buiten zwerven tot laat, van deur tot deur kindjes ophalen voor het spelen. Steeds ballen die over de weg gingen. Keihard geschreeuw.

Het was niet mijn bedoeling dat dit een ‘kinderen spelen niet meer buiten!1!!1’ rant zou worden maar het is echt uitgestorven op straat. Zo erg dat ik denk, wonen hier nog wel mensen?

(Had een lange tijd rare dromen over mijn voormalige wijk waar ik als kind in speelde, in die dromen was het leeg en verlaten. Ging er nu heen als een soort van confrontatie, maar had het gewoon dezelfde sfeer als die kut dromen!!)

5 likes

Als je valt op straat en je hebt een open wond is dat wel zo slim maar niet iedereen weet dat of neemt het serieus. Tetanus is echt verschrikkelijk dus ik zou zelf het risico nooit nemen met een simpele spuit die je binnen drie dagen kan halen.

7 likes

Dit nummer van Billie is echt mijn nr 1 en omg ik wil daar zo graag zijn :sob::sob:

2 likes