Wat je even kwijt wil #66

Flashback naar als kind pa tat eten met worteltjes en doperwten uit pot (mijn moeder kreeg schuldgevoelens als er geen groente bij een maaltijd zat) en een glas melk erbij :pleading_face:

7 likes

Ik ben zo benieuwd wat de ingrediënten waren. Iedere keer als ik het at had ik binnen een paar minuten acuut diarree.

2 likes

Oeeh zit er dan ook iets van kruiden op?

3 likes

Jaaa deze zijn zo chill

2 likes

Ja die kan je makkelijk krijgen! Ik vind de tuinbonen versie ervan ook heel lekker. Of in zo een Bombay mix met gekruide zoutjes erbij (vaak van kikkererwtenmeel en zo).

Volgens mij verkoopt Graze ed en dat ene andere merk waar ik nu niet op kom nu in de Nederlandse supermarkt ook allerlei snackmixen met erwten erin.

4 likes

BitesWeLove! Echt een Chille snack vind ik.

4 likes

Heb de baan die ik graag wilde en in een nieuw vakgebied. Nu voel ik me helemaal niet blij. Zoveel paniek over of ze niet verkeerd hebben gebeld, of ik het wel kan waarmaken, wat als ze me op dag 1 toch wegsturen, als ik te langzaam werk of leer in het begin. Waarom moet ik zo doemdenken?!

14 likes

Ik heb net voor het eerst in 8 jaar zumba gedaan en nu gedoucht en ik zweet gewoon door m’n skincare heen :sob::sob:

Oh ja haat hieraan!
Heb ik altijd op warme dagen, ga ik na het douchen ‘s ochtends de hond uitlaten, spf en alles op en dan probeert het zweet erdoorheen te dringen :sob:

5 likes

Ja in deze zitten ze ook, echt m’n favoriete variant van deze: AH Handje noten pinda, amandel & snackerwt bestellen | Albert Heijn

1 like

Doperwtendip is ook erg lekker! Karin luiten heeft wel een goed recept.

4 likes

heb je die met tuinbonen ook hier? omg daar heb ik me echt ziek aan gegeten daar

2 likes

Echt random post maar er zijn 3 dingen in mijn huis die voor mij best duur waren maar waar ik zooo blij mee ben: mijn salontafels, mijn kitchenaid en mijn kast in de keuken. Kan van die 3 dingen echt nog steeds blij worden.

Maar ik vind salontafels sowieso de leukste meubels. Ik zie zó vaak zulke leuke salontafels.

18 likes

Ik ben een dag op een retreat maar dit is meer een schoolkamp dan tot rust komen - net een miljoen beslissingen tegelijk genomen maar vanaf morgen slaap ik in een hotel en m’n vlucht omgeboekt om eerder naar huis te gaan (ik vergeet maar even hoeveel geld me dit gaat kosten)

11 likes

Wat zonde maar wel beter dat je de knoop hebt doorgehakt!
Was de communicatie van tevoren dan iets misleidend? Of gewoon andere verwachtingen gehad

Ik denk een combinatie? Ben op eerdere retreats geweest die heel fijn waren, maar dat was yoga en dit is een combi met surfen… dus had het misschien kunnen verwachten? Ook website en reviews gaven wel een beetje een andere indicatie, meer luxe en sereen maar dat is het helaas niet :sweat_smile:

5 likes

Ja! Ik heb ze wel eens in potten gezien bij Amazing Oriëntal, dus zal wel bij meer plekken zijn. Broad bean of fava bean snacks.

2 likes

Ah balen zeg! Zit je in Portugal (aangezien surfen en yoga daar vaak wordt gecombineerd in een retreat)?

4 likes

Waar dan? Ik zie vaak alleen standaard tafels

8 likes

Bij de notenshop (online) kun je geroosterde tuinbonen met sojasaus kopen, die zijn heel lekker. Je hebt daar ook gepofte erwten en andere lekkere snacks @ezw @monkeyslut.

6 likes