Wat je even kwijt wil #66

Ik zie wel veel elektrische auto’s die ze een soort van futuristische uiterlijk proberen te geven en dat vind ik meestal wel echt niet mooi. Doormiddel van soort vormen in de auto te doen ofzo.

4 likes

Haha ik snap exact wat je bedoeld! Bij mij roept dit enorm bat mobiel vibes op

2 likes

Volgens mij heb ik hem (na 324 muggenbulten) eindelijk gevonden. Hij was echt supergroot en zwart geworden.

2 likes

Pff kijk hem nu ook, wat een vreselijke nachtmerrie.

2 likes

Wat is Google Lens met de vertaalfunctie op vakantie toch een fantastische uitkomst :raised_hands:

2 likes

Dit ziet er toch gewoon net zo uit als benzine-auto’s? Alleen heeft die onderste geen grill, maar verder :woman_shrugging:t3:

Ik zou dit bij benzine auto’s ook niet mooi vinden, er zitten een soort lijnen/vormen in wat je minder ziet bij benzine/diesel auto’s. Verder vind ik het allemaal ook niet belangrijk genoeg om daardoor een auto dat beter voor het milieu is te laten.

Lekker toch

4 likes

Ik ga helemaal stuk om die vrouw op Tiktok die 1000 keer t zelfde filmpje maakt met dat nummer van Billie Eilish. “ALLLLTHOUGH ENJOYMEEEENT”
En hoe anderen daar dan weer hilarische reactiefilmpjes van maken. LOVE TIKTOK.

Ik heb t eindelijk voor elkaar dat ik in de minimarket van mn oom mag betalen. Ofnja niet altijd en als ik betaal krijg ik veel te veel wisselgeld terug maar toch.

6 likes

Ja vooral die onderste! Wat een freak mobiel is dat zeg :skull:

2 likes

Die komt zo uit 3067!

1 like

Haha ik zit in de trein en er zitten echt 2 cute meisjes van een jaar of 10 achter me, dit gesprek:
1: ‘Mijn broertje krijgt meester Hans’
2: ‘iehl meester Hans’
1: ‘is wel leuk hoor hij is iets van 20 ofzo hij is net klaar met de pabo’
2: ‘hij heeft wel een driehoekhoofd’
:skull::skull: ik ga stuk, zo droog. Ik wil ook weer 10 zijn

50 likes

Ik heb echt heel lang mijn auto sleutel los van de voordeursleutel gehad en ik snap echt niet waarom. Er gaat een wereld voor me open nu

5 likes

Ik heb het idee dat vooral de nieuwere elektrische merken dit soort lijnen/vormen gebruiken. De elektrische auto’s van gevestigde merken zijn vaak minder hoekig en lijken veel meer op wat we gewend zijn.

2 likes

En de voordeur ook

15 likes

Ugh mijn huidige huis staat nu online in de verhuur, €100 bovenop gegooid. Niet verrassend. Toch kut om te zien

5 likes

Geweldig!

Zo hoorde ik laatst een gesprek van een jongen in groepje van kinderen van zo’n 10/11 jaar:

‘Mijn moeder heeft best een relaxed leven. Ze hoeft alleen maar boodschappen te doen, rekeningen betalen en de was op te hangen en eten maken.’

En toen dacht ik: en de rest wat er nog gedaan moet worden in de echte grote mensen wereld. Moest er wel om lachen dat die jongen zo ‘simpel’ naar zijn moeder kijkt.

11 likes

Haha zegt deurklink

14 likes

Ongetwijfeld, want dat mag niet meer per 2024 geloof ik. Kunnen ze nog even een laatste ronde cashen. Zo lelijk.

2 likes