Wat je even kwijt wil #66

Het laatste. Was sowieso vandaag een rare dag. Makelaar kwam langs en vroeg of ik aan sporten deed. Dus ik vertelde dat ik aan rocycle deed en zei hij ‘moet zeggen dat je er goed uit ziet, goed in shape’. En op einde vroeg hij ‘ah mag ik je een knuffel geven want ik vind het echt rot voor je’.

Heb mijn portie voor vandaag wel weer gehad :+1:t2:

@babushkababy dit inderdaad!

1 like

Ew mannen moeten echt normaal doen om in een professionele setting flirterige opmerkingen te maken, kan daar echtniet tegen.

Maar ik snap niet waarom jij eruit moest en het nu weer online staat?

7 likes

Hahaha :joy:

1 like

Als ze mocht blijven zou ze een vast contract moeten hebben gekregen en was het huis 20% minder waard en konden ze geen goede huurverhoging meer doorvoeren. Degene die er nu in komt moet er weer binnen twee jaar uit, dat is de laatste keer dat ze dat mogen doen omdat de wet per 2024 verandert en je dan geen tijdelijke contracten meer mag aanbieden. Gewoon geldzuigers.

5 likes

Ja, is dezelfde makelaar! Toen hij weg ging dacht ik echt ‘eh oké wat is er net eigenlijk gaande geweest’

@babushkababy
Misschien over 2 jaar maar weer terug verhuizen :joy:

1 like

Pff ik had echt NOPE gezegd als mn makelaar me vroeg of ie me een knuffel mocht geven.

1 like

Haha ah gos :pleading_face:

2 likes

Die trol komt zichzelf later nog wel tegen

1 like

Een kind van 10, hou even op zeg.

9 likes

Ik heb ook zitten janken, ook om die zus.

3 likes

Ben jij die boomer kiwi met dr koophuis voor 10.000 gulden?

6 likes

Lol @TanteBetje met dr kutduimpje. Thanks sgat.

3 likes

Ik snap niks van die zin dus denk het niet :’) maar zal wel grappig bedoeld zijn

1 like

Het is bedoeld als kutopmerking. @VickyViolence is van de club van kutopmerkingen.

4 likes

Paar dagen geleden was er een dramatische exit van een oudere dame die alleen boomerachtige posts schreef.

2 likes

Mijt jij moet het moeilijk hebben in de wereld als je dit al een kutopmerking vindt.

7 likes

Was ik maar een boomer dan had ik een eigen huis

26 likes

Same girl, same. :disappointed:

2 likes

Same ik ruil met alle liefde tiktok in voor mopperen op alles in een koophuis.

9 likes

Vind het echt grappig dat jij hier wat van zegt aangezien je zo’n beetje elke sneer naar mensen die je niet mag stilletjes liket

2 likes