Stilletjes liked? Moet ik er bij schreeuwen?
ja dat doet echt iedereen
Vind het zo knap dat mensen dit soort dingen opvallen en onthouden hier.
Ten eerste moet je dan onthouden wie wie niet mag, dan moet je bij veel comments klikken om te kijken wie dit allemaal geliked heeft, dan opvallen dat die ene persoon er tussen staat, en dat dus meerdere keren. Ik weet het al niet meer bij stap 1.
Jij weet dan weer hoe je Snapchat hackt als je man vlammetjes krijgt, ieder zijn talent.
Vind ik helemaal prima, maar een groot deel daarvan doet iniedergeval niet alsof ze dat niet doen.
@Nysmn zoān studie is het dan ook weer niet hoor
Is niet zo moeilijk. Je ziet een comment denkt que wie zit hier nou petty te duimen je klikt en ziet tante bebs.
Vroeger waren de rechters beter.
Hoe belachelijk dat je niet eens mag verdedigen tegen een smeerlap die je ongevraagd betast.
Nu we op dit thema zitten wou ik toch effe kijken wie er deze post van jou heeft geliked en jawel twee van de grootste zeiksnorren op dit forum
Nu ben ik wel benieuwd wie dat dan zijn, de een kan ik al raden obv dit gesprek maar de ander geeen idee.
Oke ik had toch stiekem wel een correct vermoeden dan
k onthou niet eens wie ik zelf niet mag
Dag lieve allemaal!
Slaap wel lieve VivaViktor!
allemaal straks de tandjes goed poetsen
Ik zag dat picnic nu kleine flesje cola zero in hun assortiment had, dus ik 3 sixpacks besteld. Neem ik net de 1e slok, vind ik ze eigenlijk wat smaakloosā¦beetje jammer dit.
Ja, en jij bent hier nog steeds om iedereen heel subtiel neer te zetten als domme kutten omdat jij in ELKE situatie alles beter weet. Das ook een talent natuurlijk. Valt ook op!