Living rentfree in your head
Huh wth
Ze weet het ook meestal wel beter tbh
Heb zoān heerlijke dag op t strand gehad, lekker lang weekend van strandtent naar strandtent en heerlijk gezwommen. Had ik maar t leven van een Duitse pensionado, zou daar echt goed in uitblinken
Ik onthoud dan weer wel dat ik mezelf niet mag
Valt flink mee, maar jij kan wel wat incasseren neem ik aan, dus ook kritiek. Toch? Of vind je het vooral onzin dat ik dat zeg.
Tuurlijk vind ik het onzin, maar je moet vooral lekker vinden wat je vindt.
Wtf is happening here???
Vond deze ook eerder naar spa rood smaken dan cola zero. Zo jammer
Dus ook een kuil voor jezelf gegraven om daar vervolgens in tenminste in te zitten?
Tenminste ik dacht dat dat de stereotype van een Duits strandganger was.
Jaaa ik stond gister dus 2 keer in de metro met een hele lading studenten en vond ze zo jong!
Echt bizar overigens want er moesten dus ongeveer 5000 studenten voor de eureka week naar Ahoy, en daarna precies toen ik weer in de metro zat van Ahoy terug de stad in. Het waren echt bijna Japanse taferelen qua drukte . Je zag ook groepjes die elkaar dus allemaal net leerden kennen, heel grappig om die dynamiek te zien haha.
Jaaa, ik word er ook helemaal nostalgisch van. Allemaal nieuwe vriendschappen die je ziet vormen etc. Allemaal nog zo bleu. Ze hebben ook echt heerlijk weer mee.
Mijn gezin gaat volgend jaar lente/zomer naar Dresden verhuizen en nu moet ik beslissen of ik mee wil. Zo lastig!!
Het winkelcentrum hier in de buurt gaat op de schop want gentrificatie. En het is vet sneu want er zitten allemaal familiebedrijven al jaren (meerdere tokoās, dierenwinkel, kapper etc) die nog geen idee hebben wat er met hun zaak gaat gebeuren/of ze nog terug kunnen (om nog maar te zwijgen over de woningen die er boven zitten waar mensen 9/10 niet meer terug kunnen keren want wat er terugkomt is kleiner en duurder). Vooral je hoeft maar 3x met je ogen te knipperen en dan is het ineens al 2024 wanneer alles gaat plaatsvinden. Ik vind het maar stom allemaal. En bij de volgende informatiebijeenkomst ga ik maar eens vragen inbrengen. Want ik zag nu dat er als input was gegeven āeen koffiepunt bij de supermarkt zou fijn zijnā.
Ohh damn dat snap ik maar al te goed haha. Ik vind het nu al pittig worden en ze is er pas twee dagen Gelukkig ben ik nu op mijn werk dat scheelt ook wel dat ik er even pauze van heb haha
wie voert dit aan? gemeente/woningbouw? en met welke reden? (zal vast gentrificatie zijn hoor maar ben benieuwd welk sprookje er dit keer aan wordt gehangen)
Ik durf bijna niet meer met dit account te forummen vanwege kaaskroketje.
Misschien moeten we je naam veranderen naar iets heel anders. Zoals⦠Kaassouffle
Anders verander je m ff terug naar Channing.
Ik ga vanmiddag alleen naar de bioscoop, heb al jaren in mān hoofd dat ik dat eens gewoon wil doen en had me voorgenomen dat deze vakantie eindelijk daadwerkelijk te gaan doen. Heb net een kaartje gekocht zodat ik wel moet gaan want vind het toch een beetje spannend