Het is echt heel fijn! Tijdens de film klets je toch niet ik vind het echt een top ‘me time’ moment, lekker eten en drinken, telefoon uit.
Het zal je verbazen maar de gemeente en een woningbouwvereniging! Er zijn al wel protesten geweest hierover want het is al jaren in deze buurt aan de hand (goedkopere sociale huurwoningen met wel 2 slaapkamers die worden gesloopt om woningen met 1 slaapkamer terug te zetten voor 200 euro meer per maand). Lees nu wel dat ze de winkels tijdelijk willen verplaatsen naar het park hier verderop (echt hoe dan?). Maar toen ik gisteren vroeg bij de toko of ze al iets wisten had ze nog geen antwoord.
Was al bang dat ze terug was toen ik je foto zag😂
Ooeeh waar heb je deze gehaald? Ik meen de action te herkennen, maar weet het niet zeker haha.
Ik zie die ook veel! Hoe maak je ‘m klaar? Met veel extra’s?
Jaaa zo lekker. Ik doe er altijd extra kaas op. Er zit wel een haar op je eten haha
Lekker doen! Ik doe dit vrijwel elke week en als je over de eerste drempel heen bent is het echt heerlijk om niet afhankelijk te zijn van gezelschap om lekker naar de film te gaan. Veel plezier!
Wat een tata recepten deel jij de laatste tijd met ons
Ik ging vroeger ook vaak alleen en dan kon ik ook ongegeneerd gewoon vreten tijdens de film
Dat kan ook als je met iemand samen gaat toch haha
Hou die rust, Kiwi
Jaa opzich wel maar ik schaam me als dikkerdje soms om te schansen in publiek
Wow wtf, wat laf. Kan je ze bellen?
Krijg je nog geld van ze?
Wooow, echt? Hoe dat zo? (weet niet of je dat wilt vertellen hoor)
Voor werk van mijn hostmoeder!
Hahahaa ik bedenk me net iets. Mn vader heeft van de week een nieuwe ventilator gekocht voor op mijn kamer. Omdat de andere volgens hem teveel lawaai maakte. Je hoort hier de hele nacht scooters autos en mensen en ander lawaai. Maar gelukkig houd de ventilator me niet wakker.
Wat is dat voor iets raars. kan je of langs gaan of met een ander telefoonnummer bellen? Bij een ander nummer nemen ze misschien wel op.
Ik durf ‘m haast niet te kijken, ik werkte toen in Oss en die uren lange sirenes hoor ik nog.
@Keaton @Blush jullie hadden gelijk ik vond het echt héél fijn! En helemaal niet ongemakkelijk. Overweeg nu meteen een Pathé unlimited te nemen zodat ik dit vaker kan doen
deze noodles zijn zo gentrified inmiddels omg heb ze zelf nooit gegeten maar ik zag pas een pakje van 5 voor 10 euro?!??!?!