Ah vind ik erg leuk om te lezen!
Mocht je besluiten hem nu niet op dit moment te nemen, houd dan ing rentepunten winkel in de gaten. Daar heb je regelmatig unlimited acties voor een mooi prijsje.
Oooh! Sorry, ik vatte het ook helemaal verkeerd op⦠ik dacht je gezin als in je vader en je broertje! Maar je hostgezin natuurlijk⦠Lastige keus! Wel een avontuur weer, een andere stad. Had je überhaupt een soort einddatum voor jezelf, tot wanneer je bij hen wilde blijven? Of dacht je meer āik zie het allemaal welā?
Dat snap ik wel ja dat je de eer aan jezelf wil houden. Maar wat een rare gang van zaken. Heel vervelend ook dat je dan ineens zonder inkomen zit. Naar allemaal. Hopelijk laten ze nog meer weten behalve deze email.
Hahaha omg dat zou ook leuk zijn, maar nee. Ik heb hier een contract tot augustus maar nu moet ik maar even kijken hoe het allemaal loopt en wat ik dan weer ga doen
Ik ben weer begonnen met gossip girl whoeps keer vier dit ofzo
Same! Blijft leuk net als Gilmore Girls
Heb een voetenbad gekocht maar het is erg teleurstellend, had misschien teveel verwacht maar er zijn amper bubbels rip 80 euro
Wow wat doet het dan wel voor die 80 euro?
Je portemonnee lichter maken
Heel lijstje wat ik wilde doen na werk, maar alles gaat mis en maar ƩƩn ding gelukt. Dacht nou dan lekker pizza voor avondeten.
Eindstand is pizza verbrand, het ziet blauw van de rook en nu ben ik dubbel hangry
lekker pizza bestellen nu dan
Ik heb net een flink bestelling gedaan voor mn oma en ze was helemaal verbaasd dat het er na 9 minuten al was. Ze gaat straks mn oom bellen om het te vertellen hahaha
Ik ben er net weer helemaal doorheen zo blij dat het eindelijk weer op netflix staat ondanks dat ik alle seizoenen al zo een 15x heb gezien.
Jemig het is voor allemaal zo ongelofelijk erg maar van die ouders van wie er twee kindjes zijn overleden en eentje zwaargewond in het ziekenhuis lag⦠Wat een enorme nachtmerrie, afgrijselijk.
PIS LINKKKKK BEN IK.
Kom ik vanmorgen vroeg bij mn scooter aan om naar school te gaan, is het kinderzitje van mn scooter gejat. Buddy met geen mogelijkheid open te krijgen. Uiteindelijk naar de buurman gelopen, die heeft mij geholpen met proberen de buddy te openen, wat met geen mogelijkheid lukte. Uiteindelijk zijn helm geleend, probleem opgelost. Nee hoor, scooter sleutel gaat ook niet meer goed in het slot dus de sleutel draait niet meer om. Uiteindelijk maar de (elektrische) fiets gepakt, accu bijna leeg š„¹. En ik kom nu ruim te laat op school. Hopelijk red ik het nog heen en terug. Echt pislink ben ik. Een fucking KINDERZITJE. Gelukkig hebben we camerabeelden, en hij staat er goed op. Maar godver.
Ik heb de de functie waar ik al een tijd naartoe gewerkt heb op mijn werk eindelijk gekregen! (Of gekregen, heb er aardig mijn best voor moeten doenā¦) maar ik ben zó blij!
Tvp
Heb jij nog geklust met manlief.