Nee me mannetje had geen tijd
Dag lieve allemaal
Goedemorgen allemaal, pak je tieten bij elkaar en maak er een onvergetelijke dag van
Oh ik heb flink geklust met Hemraluani haha
Ik ben weer eens een weekend in een menigte geweest en ben alweer verkouden. Weerstand is echt helemaal niks meer na die coronawinters
Ik ga volgens mij nooit leren op tijd ergens aan te beginnen. Ik moet morgen op mijn werk twee stukken aanleveren wat min of meer samenvattingen zijn van bestaande stukken. Ik heb daar anderhalve week de tijd voor gehad maar tot nu niets gedaan. Nu dus stress omdat ik te laat ben begonnen. Dit deed ik tijdens mijn studie al maar nu heel wat jaren verder kan ik nog steeds niet goed plannen.
Iemand anders heeft ook nog geprobeerd mn fiets te jatten!!
Ik heb zo’n chille leidinggevende op werk echt wat een verademing. Heb de laatste 2 nachten wat slechter geslapen vanwege stress en onzekerheid over m’n werk en dan kan ik dat gewoon met hem delen en trekt ie gelijk alles uit de kast om me gerust te stellen en te relativeren. Heeft ie zelf ook een handje van zegt ie dus hij begrijpt het ook echt. Zoveel beter dan de lapswanzen die ik eerder heb gehad.
Chat.gpt
Mijn ervaring met werken als freelancer is dat er de markt echt overspoeld is, er is een hele beweging gaande van mensen die zeggen ontsnap de 9-5 en word freelancer!!! In mijn vakgebied is het ontzettend lastig om opdrachten te krijgen en je werkt ook heel vaak samen met andere freelancers, die met halfbakken afspraken en contracten komen. Maar in andere vakgebieden zoals de IT gaat het er heel anders aan toe
Helaas zijn de stukken niet beschikbaar voor chat gpt. en als ik de teksten er zelf in plak krijg ik een foutmelding.
zijn het pdf’s? ik heb chatgpt plus dus kan wel met pdf’s werken in chatgpt
als ik je daarmee kan helpen, stuur maar een pb
Dank voor het aanbod. Het gaat inderdaad om pdf’s. Ik mag alleen vanwege bedrijfspolicy de stukken niet delen. Ik ga wel even stoeien. Ben al een heel end. En het blijft gewoon een eeuwig leerpunt. Ik vrees dat ik de rest van mijn leven last blijf houden van uitstelgedrag
Lijkt me dan ook niet echt handig ze in chatgpt te gooien? Of heb je andere tekst daarin proberen te vertalen?
Nee ik heb de pdf’s die ik niet mag delen niet in chatgpt gegooid dat ging om andere teksten.
Ik haat het stiekem een beetje dat mijn tshirts van Shein zo goed en lekker zitten. Had er een paar impulsief gekocht maar wil er niet steeds bestellen.
Al die ongemakkelijke ruzie’s tussen stelletjes die niet over een plant of een pot kunnen beslissen. Kan daar echt van genieten.
Ik heb wat buurjongetjes die twee jaar terug altijd mijn hond kwamen aaien als we buiten liepen, toen kwamen we er achter dat ik bij een van de jongens zijn tante in de klas zat dus dat was wel leuk. Nu zijn ze wat groter geworden en is die interesse naar de hond er niet meer. Maar ik zag ze laatst flink kattenkwaad uithalen en toevallig zag een van de jochies dat ik voorbij liep. Toen ik hem net tegenkwam zei die ineens heel netjes “hallo, hoe gaat het met u??” slijmbal hahahah hij is geeoon bang dat ik hem verklik bij zn tante lol
Subway ziet er uit als een of andere tijdcapsule naar jaren geleden. Gek gevoel om daar te zijn.
Omg waarom staat mijn tiktok fyp nu vol met ‘AI lives’ dit is echt pure horror.