‘Hmm rose, thank you!’ ‘Tiktok, strooong woman’
Dit is echt zooooo achterlijk, waar slaat dit op.
fetish
@monkeyslut Ja ik vind het ook steeds minder leuk worden. Ik luisterde eerst ook graag naar 3fm in de auto. Maar sinds ze een jaar geleden ofzo de progammering hebben omgegooid en veel dj’s weg zijn gegaan/weg moesten, luister ik veel minder graag. Alleen nog geen goed alternatief gevonden helaas
Ik kan iedereen studio Brussel aanraden, alleen is dat bijna nergens te ontvangen in de auto
Hahaha echt elke leer als ik die hoor irriteer ik me! En vandaag noemde ze het ook nog een goede plaat.
Ze draaien trouwens wel veel muziek die ik wel leuk vind (vandaag nog onderweg van s10! en sam fender, veel van hozier enz), maar veel van hetzelfde ja.
Dus dan betaal je wss meer om tussen volwassene te zitten die net zo goed domme geluiden maken.
Ik zou er niet veel meer voor betalen, maar als ik voor dezelfde prijs of een paar tientjes meer zou kunnen kiezen zou ik het wel weten hoor. Snap dat kleine kindjes er weinig aan kunnen doen verder, maar dat maakt niet dat ik het minder irritant vind als een baby een uur loopt te gillen na het opstijgen. Maar als het een flink prijsverschil is dan houd ik het wel gewoon bij oordopjes in en kaken op elkaar klemmen
Ik denk dar een gordijntje zoiets niet tegenhoud hahah
Ik wou ook meteen StuBru roepen ja, voor in de auto denk ik alleen een optie als je dab+ hebt maar voor thuis iig echt een fijne vervanger
Jaa ik ook, vind vooral het middagprogramma zo stom! En de muziek ook matig inderdaad
Roeren jullie je ijs ook nog wel eens tot een soort papje of zijn jullie wel volwassen geworden…
Elke keer!
Omg ook echt 14 uur lang?
Het aller fijnste aan met de auto op vakantie gaan: je eigen hoofdkussen meenemen 🫶
Mijn huid is hier echt prachtig. Maar mn haar is een krokante helm.
“Voor een stoel in deze zone betaal je 45 euro per enkele reis extra. Per vliegtuig zijn er 93 standaardstoelen beschikbaar in de Only Adult-zone.”
(volgens het artikel op nu.nl, Corendon-vluchten naar Curaçao krijgen kindvrije zone | Economie | NU.nl)
Vind ik best nog wel prijzig (in hetzelfde artikel staat ook dat stoelen met extra beenruimte 100 euro extra kosten), het lijkt meer op een manier om meer winst te maken dan op een service voor de passagiers Zo’n gordijntje houdt geen geluid tegen
Ben de mensen met “omg nog steeds aan het bijkomen van Lowlands” posts echt zat. We get it, je bent er geweest, je hebt gekampeerd, beste festival ooit. Kunnen we doorrrr
We hadden laatst een etentje met de familie van mijn man waaronder een neef en zijn gezin.
Hij vertelde dat zijn zoon vrijwel niks at en vaak alleen maar boterhammen met nutella. Zijn moeder (tante van mijn man) had die jongen vroeger een speen gegeven die ze van tevoren in nutella had gedoopt. ‘Kijk, nu issie stil’.
Hoe kóm je erop??? Maar zij is sowieso niet al te snugger, ze ligt altijd onder de zonnebank en rookt als een schoornsteen en zo ziet ze er ook uit. En haar hersenen zijn blijkbaar gefrituurd