Wat je even kwijt wil #66

Ik heb flinke slaapproblemen en nu eindelijk 2 nachten achter elkaar goed geslapen (ok waarvan 1 met medicatie maar ach) en voel me echt even zo blij dat ik wel kan janken. Wat een verschil met hoe je dan opeens opstaat zeg

34 likes

Mijn dochter van 3 lust ook alleen boterhammen met chocopasta maar die speen heb ik nooit in de nutella gedoopt hoor :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja ik weet niet of het daar vandaan kwam maar dat stukje over die speen vond ik schokkender dan dat hij alleen maar boterhammen met Nutella eet. Was mijn leven 9 maanden lang tijdens mijn zwangerschap :rofl:

1 like

Check even je kat op verwondingen, want die snavels zijn echt heftig. (Mijn oude hond is een keer aangevallen door een meeuw met een nest vlak bij en had een hoofdwond)

7 likes

Is mijn kat ook gebeurt (zonder schade) maar zijn angst is wel grappig om te zien. Ineens veel sneller thuis als hij ze ziet.

1 like

Ja dat laatste. Hoe gek is dat. Ik heb dan bij mijn ouders meegemaakt, 2 tegen een vreemde in hun tuin. Hoe dan?

3 likes

M’n favo: chocolademousse roeren tot het zo’n zacht papje is :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Het universum maakt echt grappen vandaag. Ik had net een halve paniekaanval omdat ik iets kwijt ben waar ik aan gehecht ben en ik kon echt niet stoppen met huilen en met spullen gooien en zoeken. Heb ik eindelijk mezelf zover dat ik kan zitten en ging maar een peuk roken voor de rust. Raam open natuurlijk. Komt die ACHTERLIJKE hoogwerker die al wekenlang af en aan met mijn prive speelt VOOR mm raam. Met muziek. De lambada.

Aub.

5 likes

Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zit vandaag. Ik was vanmorgen mijn telefoon kwijt en ik vind hem terug in de prullenbak

3 likes

M’n vriend is gisteren vertrokken voor 3 weken op familiebezoek in Zuid-Amerika en ik ben ongesteld geworden, dus naar aanleiding van posts hier besloten straks in m’n eentje naar de bios te gaan. Enige waar ik vandaag over na ga denken is wat ik erbij ga snacken.

29 likes

Van die chocolate chips

3 likes

Mensen hier weten na mij na 18 jaar niet te zien te hebben nog steeds hoe ik mn koffie drink en wat ongeveer mn interesses zijn. (Die zijn natuurlijk wel veranderd na zoveel jaar maar ze onthouden het wel)
En in nederland date ik met mannen die na een jaar nog niet weten wat ik nou echt leuk vind…
Tattas hebben echt ff een klapje in hun nek nodig.

29 likes

Ik was net helemaal met angst naar de tandarts want ik heb een spleetje tussen m’n voortanden. Na zoeken op Google was ik er van overtuigd dat ik vergevorderde paradontitis had en dat al m’n tanden straks scheef zouden gaan staan. Ik was van tandarts gewisseld dus was ook nog een nieuwe dus extra zenuwachtig.

Nou het bleek dus toch het spalkje te zijn. Dus alleen een nieuw lijmbolletje en het was al klaar :sweat_smile: En ze vond het onnodig om m’n doorkomende verstandskies te gaan trekken (wilde m’n vorige tandarts wel al gaan doen) dus ik hou nu al van haar :pray:t3:

11 likes

Ik heb deze nu voor het eerst en omg deze zijn echt top!!! Goede tip :clap:t4:

2 likes

Godver ik werd net in mn kont gebeten door een visje.

11 likes

Ze moeten je wel hebben he⁷

6 likes

Mijn broer dopte de speen van hun kind in honing… Wat volgens mij ook nog eens afgeraden wordt voor kinderen onder 1 ( de honing e, de speen doppen lijkt mij al helemaal afgeraden)

4 likes

Hangt wel een beetje af van wat voor honing. De meeste honing in de Nederlandse supermarkt is voornamelijk doorgekookte honing aangelengd met suikerwater.
Maar goed, ook geproduceerd zonder behoorlijke regels, dus alsnog niet aan te raden. Maar de kans dat er botulisme in zit is minimaal.

3 likes

hahahahaha wtf is dit

8 likes

Wtf man

7 likes