Hahaha de tering, dit bevestigen ze mooi nog even
Ik heb echt al de hele dag het rocketpower intro in mijn hoofd
Sorry, het is wel heel activerend
onwijs coole kids IN TOPCONDITIE START LANCERING ROCKET POWERRRR
Wel echt zin om dit de hele middag te kijken nu met een bakje chips
ja, @morale kan je het nog eens zelf samenvatten? Zeker aangezien het een Belgische opdrachtgever is.
Ja ik moet het ook weten
Er stond net iemand aan de deur en het was echt een heel vreemd gesprek
Hij: Hallo, ik kom vertellen dat ziggo hier glasvezel heeft aangelegd.
Ik: (neem geen internet af bij ziggo) okee, maar ik heb geen interesse om over te stappen naar een andere provider.
Hij: hoezo, hoe bedoel je?
Ik: nou ik wil gewoon bij mijn huidige provider blijven.
Hij: huh, wat bedoel je, wil je nou wel of niet overstappen?
Ik: huh, sorry, wat kom je hier doen?
Hij: ik kom vertellen dat ziggo glasvezel heeft aangelegd.
Ik: okee, nou… doei.
Ik snap er helemaal niks van de straat/stoep is helemaal niet open geweest, ik heb ook niemand iets zien aan leggen. En waarom zou ziggo iemand deur tot deur laten gaan om die boodschap te verkondigen
Ik heb ze laatst ook zo aan de deur gehad. Ik ben maar naar beneden gelopen want ik begreep er niks van door de intercom.
Echt een super raar gesprek, ik gaf aan ik ben geen klant van jullie en ik wil niet overstappen. Hij wilde ook iets in huis checken, nou nee ik ga je niet zomaar binnen laten. En daarna ook zo als een blij ei je hebt nu glasvezel van Ziggo.
Ehm ok
Niet echt een zinnige post dit maar ik vond het wel grappig om zo willekeurig achter te komen. Ik dacht altijd dat ik niks met influencers had maar blijkbaar is Sophie Ousri in 2002 op mijn kinderfeestje geweest
en dat geleerd via een google foto herinnering van dat kinderfeestje en mijn moeder die de ouders herkende uit een video lol. Blijkbaar vond mijn moeder zij haar een ontzettend brutaal kind en Sophie haar ouders mij weer heel vervelend Niet heel verassend dat deze vriendschap geen stand heeft gehouden lol
Volgens mij gaat het dan enkel omnde aanleg van glasvezel. Dat is gratis, en ze moeten dan in huis zien waar de kabel binnen moet komen.
Ik heb glasvezel en nu komt een andere maatschappij óók glasvezel aanleggen. We zijn nu tevreden met ons huidige abonnement, maar door akkoord te gaan dat de tweede partijvhet kosteloos aanlegt, kunnen we in de toekomst wel overstappen.
Ah ok! Ja dat zei die man niet. Alleen maar heel blij dat er glasvezel was, hij wilde binnenkomen en er was een brief gestuurd dat ze dit zouden doen. Mijn buren en ik hebben nooit een brief ontvangen Hij is daarna ook weer vertrokken en nooit meer wat gehoord. Het was in ieder geval op dat moment heel vreemd
Haha, dat klinkt niet echt goed idd.
Wanneer er privé-correspondentie (niet voor derden bedoelde communicatie) wordt gedeeld, wordt dat weggehaald. Je spreekt over een aangepaste tekst, maar het kwam over als een citaat. Vandaar het verwijderen.
Neee type de juice hier! Ik wil t ook weten. Formuleer het als “ze mailen iets in de trant van …”
Ik heb net op het perron een beetje chips gekocht, had daar plots zon zin in.
Dat is echt een fabel, al zou je nu niet akkoord gaan met de aanleg van een tweede partij (wat sws onzin is want bijna elke provider gebruikt dezelfde kabel), als je over wil stappen dan moet je nieuwe aanbieder gewoon een aansluiting maken. Dat zeggen ze alleen in de hoop dat je nu al over zal stappen en zij dus een nieuwe abonnee hebben. Laat je echt niet gek maken door “nieuwe partijen”, je mag gewoon nee zeggen en in de toekomst alsnog kosteloos een nieuwe aansluiting krijgen bij een overstap.
Ik zeg toch ook niet dat het andersom niét kan?
Nee, was ook niet perse op jouw situatie gericht maar er zijn nog altijd veel mensen die dan iemand aan de deur krijgen die dus zeggen “als we het nu aanleggen is het kosteloos, wil je in de toekomst over stappen kost je dat honderden euro’s” en dat is gewoon niet waar.
Ga zo stuk om mijn moeder. Mijn broertje woont sinds vorige week samen met zijn vriendin. Mijn moeder echt 1 dag later: ‘ja zijn bed staat al te koop en de kasten zijn besteld, want ik ga een inloopkast maken van die kamer’. Kind is net weg