Heh maar wtf is dit voor sarcastische passief agressieve reactie van die lui?! Ik snap hier echt geen fuck van. Je hebt nu toch nog steeds geen reden over waarom ze ineens, zonder tekst uitleg of aankondiging, niet meer met je door willen?
De enige zin die klopt!
Had een heel mooi leren rokje van sandro via Vinted besteld, en de taille was opgemeten dus ik dacht: top, dat moet passen! Passen m’n dikke billen er niet in
Love hoe grieken bijna dansen als ze praten. Je moet wel uitkijken dat je geen sigaret in je gezicht krijgt maar goed.
Grieken gooien hun hele lijf in de strijd, Italianen hebben hun handgebaren
Deze wilde ik ook tippen!
Blijft zo lekker. Gelukkig/helaas ook gewoon te koop in de supermarkt, gaat alleen zo snel op.
Of er zit gewoon weinig in, ik kauw het in 1x weg.
Heb ook de neppe versie geprobeerd (ronde vorm met chocola erop) maar was het toch niet echt
Ja het is echt een workout.
Social media voert me allerlei video’s over rouw en ik zag net een video waarin mensen het laatste appje voorlazen dat hun overleden dierbare ze stuurde. Allemaal van die hele emotionele/mooie/persoonlijke berichten.
Mijn broers laatste appje ging over een Tikkie! (Die hij nooit meer betaald heeft en op de dag van de uitvaart stuurde Tikkie me een reminder dat mijn broer me nog moest betalen
) Heb me nog nooit zo’n tatta gevoeld.
Neee joh wat is dit Waarschijnlijk is die helemaal met zichzelf in zijn nopjes omdat die zo’n mooi stuk heeft geschreven. Echt hele rare gang van zaken.
Die van mijn moeder was dat ze mijn katten zo lief vond. Op de foto daarna kwam al geen reactie meer omdat ze te zwak was. Ook een weinig emotioneel betoog, maar wel typisch voor haar. En onze band.
Bij de meeste mensen zal het ook geen heel open emotioneel betoog zijn denk ik. Dan is zoiets kleins als je lieve katten misschien al fijn?
Ik heb hem ook nog een appje gestuurd met een update over iets persoonlijks. Maar toen was hij al dood en ik wist nog van niks.
Die witte vind ik niet lekker maar de aardbei wel
Is dit het Griekse equivalent van een baka ede klap ?
Ik ben de afgelopen 3 dagen ziek geweest (koorts, verkouden, benauwd) en omg wat is dat toch saaaaaaaaiiii. Ik woon ook alleen dus heb al 3 dagen niemand face to face gesproken.
Hopelijk morgen weer fit genoeg om te gaan werken, man man man. Nooit gedacht dat ik dat ooit zal zeggen haha.
Ik heb naar aanleiding van het forum voor het eerst een was in de wasmachine met een beetje azijn & ik heb gewoon zin om mijn was zodadelijk op te hangen!! Ik word echt oud
Het is al half 1??? Rustig aan rambo
Ik ben niet bang
Herkenbaar
Omg mijn zusje heeft best veel piercings in haar gezicht en ze heeft dus ook een hele collectie in een doosje. Anyways, ik sloeg net die hele doos vol piercings van de plank af Ik werd gewoon duizelig van schrik hahaha. Maar ik heb ze gelukkig terug gevonden, er missen alleen wat balletjes. Wat lullig
Ik heb dr wel geld gegeven overigens om nieuwe te kopen maar omg stress haha
Zo lifechanging is het niet. Gewoon ok.